Popatrz co Resgen wygenerował i zwróć uwagę na to co jest po decals.wad
Mapa jest spartaczona, co nie znaczy że nie da się tego ogarnąć.
Tu masz wycinek z pliku *.ent który jest wpisany w każdy *.bsp, da się go zripować, edytować i ponownie skompilować.
Takiego czegoś w życiu nie widziałem, chodzi o pierwszą linijkę
Ogólnie to nie wiadomo które WADY są potrzebne a które twórca amator dodał bo mu się tak podobało i tu jest cały problem.
Poprawiłem plik BSP tej mapki i wygenerowałem Ci nowy RES (załącznik)
Aby mapa działała na 100%, musisz mieć wgrany plik de_rats6_v1.res z załącznika oraz wszystkie pliki *.wad które są tam wpisane.
Sprawdź czy te zaznaczone pliki masz na serwerze wgrane, jeżeli nie to je znadź w sieci i wgraj do głównego folderu /cstrike/
aaaa.wad
itsitaly.wad
jos.wad
de_rats4_final_btm.wad
cs_bdog.wad (standard)
cs_office.wad (standard)
cstrike.wad (standard)
decals.wad (standard)
gfx.wad (standard)
halflife.wad (standard)
liquids.wad (standard)
tswad.wad (standard)
PS: *.bsp waży dokładnie tyle samo co poprzedni ale musisz go podmienić ponieważ ma zripowany *.ent
Jak będziesz miał na serwerze wszystkie *.wad z poprawionego pliku *.res to nie ma opcji żeby mapa nie działała.
Powodzenia