Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pomen - zdjęcie

pomen

Rejestracja: 27.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.03.2020 16:38
*****

#669907 de_rats6_v1 - nie działa na steamach

Napisane przez psilocybe w 12.11.2014 08:16

Popatrz co Resgen wygenerował i zwróć uwagę na to co jest po decals.wad :D

 

Mapa jest spartaczona, co nie znaczy że nie da się tego ogarnąć.

 

Spoiler

 

Tu masz wycinek z pliku *.ent który jest wpisany w każdy *.bsp, da się go zripować, edytować i ponownie skompilować.

Spoiler

 

Takiego czegoś w życiu nie widziałem, chodzi o pierwszą linijkę :D

 

 

Ogólnie to nie wiadomo które WADY są potrzebne a które twórca amator dodał bo mu się tak podobało i tu jest cały problem.

 

 

Poprawiłem plik BSP tej mapki i wygenerowałem Ci nowy RES (załącznik)

 

Aby mapa działała na 100%, musisz mieć wgrany plik de_rats6_v1.res z załącznika oraz wszystkie pliki *.wad które są tam wpisane.

 

Sprawdź czy te zaznaczone pliki masz na serwerze wgrane, jeżeli nie to je znadź w sieci i wgraj do głównego folderu /cstrike/

 

aaaa.wad

itsitaly.wad
jos.wad

de_rats4_final_btm.wad

cs_bdog.wad (standard)
cs_office.wad (standard)
cstrike.wad (standard)
decals.wad (standard)
gfx.wad (standard)
halflife.wad (standard)
liquids.wad (standard)
tswad.wad (standard)

 

PS: *.bsp waży dokładnie tyle samo co poprzedni ale musisz go podmienić ponieważ ma zripowany *.ent

 

Jak będziesz miał na serwerze wszystkie *.wad z poprawionego pliku *.res to nie ma opcji żeby mapa nie działała.

 

Powodzenia :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#665111 [ROZWIĄZANE] Galileo - zmiana klawiszy głosowania w vote menu

Napisane przez GwynBleidD w 25.09.2014 09:33

1. W linii:
            charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%s%s", CLR_RED, choiceIdx+1, CLR_WHITE, g_mapChoice[choiceIdx], voteTally);
zamień choiceIdx+1 na choiceIdx+5.
2. Linię:
            keys |= (1<<choiceIdx);
zamień na:
            keys |= (1<<(choiceIdx+4));
3. W liniach:
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_EXTEND", g_currentMap, floatround(get_pcvar_float(cvar_extendmapStep)), voteTally);
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_STAY", voteTally);
Zamień g_choiceCnt+1 na g_ChoiceCnt+5

4. Linię:
            keys |= (1<<g_choiceCnt);
zamień na:
            keys |= (1<<(g_choiceCnt+4));
5. Linię:
            if (key == g_choiceCnt)
zamień na:
            if (key-4 == g_choiceCnt)
6. W liniach:
                dbg_log(4, "      %-32s %s", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "GAL_CHOICE_MAP_ALL", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(id, print_chat, "%L", id, "GAL_CHOICE_MAP", g_mapChoice[key]);
                g_mapVote[key] += voteWeight;
                g_mapVote[key]++;
Zamień g_mapVote[key] na g_mapVote[key-4]
  • +
  • -
  • 2


#665843 [ROZWIĄZANE] Galileo - zmiana klawiszy głosowania w vote menu

Napisane przez Sooldierr w 03.10.2014 15:46

Ależ proszę, a także dzięki wielkie za pomoc!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#601580 Plugin pokazujący trafienia (ludzika)

Napisane przez FORMOZA w 05.01.2014 00:50

Trzym ;)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#595336 /scout na mapach awp

Napisane przez vaulT w 22.12.2013 15:48

Spoiler

 

Prze testuj bo nie sprawdzalem




#592057 Szukam pluga, pusty serwer = zmiana mapy

Napisane przez Wielkie Jol w 10.12.2013 18:16

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    set_task(30.0, "sprawdz", _, _, _, "b")
}

public sprawdz(){
    if(get_playersnum(1) <= 1)
        server_cmd("amx_map de_dust2");
}

 

Jeżeli będzie 0 osób lub 1, wtedy wykona się komenda zmiany mapy


  • +
  • -
  • 1


#573575 Cytaty po śmierci jak w Call of duty

Napisane przez GoldenKill w 25.09.2013 19:57

http://amxx.pl/topic...aty-po-smierci/

 

Jest proszę


  • +
  • -
  • 1


#434303 [ROZWIĄZANE] Blokada przed stratą pieniędzy przy kupowaniu na komendę

Napisane przez Nenczoks w 20.07.2012 10:29

// Description: This plugin is mainly for terrorists to be able to buy an m4. Cts can buy one as
// well but its the same price as an m4 on the buy menu.
// Commands: say /m4 or /m4ammo
// Cvars: "m4_price" "ak_price"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Buy_m4"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "{PHILMAGROIN}"

new m4_cost, m4_ammo;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m4", "buym4")
register_clcmd("say /ak", "buyak")
m4_cost = register_cvar("m4_price", "3100")
m4_ammo = register_cvar("m4_aprice", "2500")
}

public buym4(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

new money = cs_get_user_money(id);
new cost = get_pcvar_num(m4_cost)

if(money < cost)
{
client_print(id, print_chat,"[INFO] Masz za malo kasy na M4")
}
else if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1))
return PLUGIN_CONTINUE;
else
{
cs_set_user_money(id, money - cost);
give_item(id,"weapon_m4a1");
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public buyak(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

new money = cs_get_user_money(id);
new cost = get_pcvar_num(m4_ammo)

if(money < cost)
{
client_print(id, print_chat,"[INFO] Masz za malo kasy na AK47")
}
else if(user_has_weapon(id, CSW_AK47))
return PLUGIN_CONTINUE;
else
{
cs_set_user_money(id, money - cost);
give_item(id, "weapon_ak47");
}
return PLUGIN_HANDLED
}



#434415 [ROZWIĄZANE] Blokada przed stratą pieniędzy przy kupowaniu na komendę

Napisane przez Gość w 20.07.2012 15:25

Załączony plik  Plugin.sma   2,63 KB  22 Ilość pobrań
  Plugin.amxx


#410137 jeśli 4 lub więcej graczy csdm_enable 1

Napisane przez Goliath w 13.05.2012 19:19

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 1


#410210 jeśli 4 lub więcej graczy csdm_enable 1

Napisane przez kapi10072 w 13.05.2012 21:10

Plugin zły, post wyżej do usunięcia..

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("CSDM Enable ON/OFF", "0.1", "kapi10072");
set_task(300.0, "Sprawdz",_,_,_,"b");
}

public Sprawdz()
{
new gracze = get_playersnum();

if(gracze < 4)
{
client_print(0, "Liczba graczy wynosi %d ustawiam cvar csdm_enable na 0 !", gracze);
set_cvar_num("csdm_enable", 0);
}
else
{
client_print(0, "Liczba graczy wynosi %d ustawiam cvar csdm_enable na 1 !", gracze);
set_cvar_num("csdm_enable", 1);
}
}


Ten jest dobry :)
  • +
  • -
  • 1


#410266 jeśli 4 lub więcej graczy csdm_enable 1

Napisane przez Gość w 14.05.2012 01:09

Powyższy kod jest błędny i niezgodny ze specyfikacją.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "csdm enabler"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Benio101"

#define CZAS 60.0

new maxpl;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
set_task(CZAS, "csdm_check",_,_,_,"b");
maxpl=get_maxplayers();
}
public void:csdm_check(){
new num=0;
for(new id=1;id<=maxpl;++id)
if(is_user_connected(id) && !is_user_hltv(id) && !is_user_bot(id))
if(++num>=4 && !get_cvar_num("csdm_enable")){
set_cvar_num("csdm_enable", 1);
return;
}
if(get_cvar_num("csdm_enable"))
set_cvar_num("csdm_enable", 0);
return;
}


Usuń && !is_user_hltv(id) jeśli chcesz HLTV uważać za gracza
lub usuń && !is_user_bot(id) jeśli chcesz boty uważać za graczy.

W #define CZAS 60.0 zmień 60 na wybrany czas (w sekundach), co jaki ma działać funkcja sprawdzająca.
Zostaw format liczby zmiennoprzecinkowej (to .0 nie jest tam przypadkowo).