Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Galileo - zmiana klawiszy głosowania w vote menuZmiana klawiszy głosowania z 1,2,3,4,5 na 5,6,7,8,9


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 25.09.2014 09:33

1. W linii:

            charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%s%s", CLR_RED, choiceIdx+1, CLR_WHITE, g_mapChoice[choiceIdx], voteTally);
zamień choiceIdx+1 na choiceIdx+5.
2. Linię:
            keys |= (1<<choiceIdx);
zamień na:
            keys |= (1<<(choiceIdx+4));
3. W liniach:
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_EXTEND", g_currentMap, floatround(get_pcvar_float(cvar_extendmapStep)), voteTally);
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_STAY", voteTally);
Zamień g_choiceCnt+1 na g_ChoiceCnt+5

4. Linię:
            keys |= (1<<g_choiceCnt);
zamień na:
            keys |= (1<<(g_choiceCnt+4));
5. Linię:
            if (key == g_choiceCnt)
zamień na:
            if (key-4 == g_choiceCnt)
6. W liniach:
                dbg_log(4, "      %-32s %s", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "GAL_CHOICE_MAP_ALL", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(id, print_chat, "%L", id, "GAL_CHOICE_MAP", g_mapChoice[key]);
                g_mapVote[key] += voteWeight;
                g_mapVote[key]++;
Zamień g_mapVote[key] na g_mapVote[key-4] Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 14.09.2014 15:09

Witam, chcę zmienić standardowe przyporządkowane klawisze głosowania 1,2,3,4,5 na 5,6,7,8,9.
Przyczyną jest bezmyślne głosowanie graczy, najczęściej wybór mapy pod przyciskiem nr 1 albo w momencie pojawienia się vote, gracz przełącza bronie etc. Dlatego chcę przenieść opcje wyboru z dala łatwego dostępu palców ( z dala od WSAD) oraz zdala od menu broni. Wie ktoś jak tego dokonać w kodzie źródłowym?

Czy chodzi o te miejsca? Wystarczy skasować MENU_KEY 1-4?
public vote_display(arg[3])
{
	static allKeys = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0;
	static keys, voteStatus[512], voteTally[16];

	g_menuChooseMap = register_menuid(MENU_CHOOSEMAP);
	register_menucmd(g_menuChooseMap, MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0, "vote_handleChoice");

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.09.2014 09:30

Używasz starego typu menu. Usuń więc MENU_KEY_X które odpowiadają za klawisze, których nie chcesz używać. Następnie przy budowaniu menu zmień teksty tak, by wskazywały na odpowiednie klawisze, a na końcu w handlerze zmień "łapanie" klawiszy w case.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 19.09.2014 16:07

nie znam sie zbytnio na scriptingu, jak na razie orientuje sie w roznych zmiennych, tworzeniu cvarow etc. Nie wiem w jaki sposob wyedytowac funkcje budowania menu. Tak samo nie wiem co z tym 'case'.
  • +
  • -
  • 0

#4 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 19.09.2014 22:52

Próbowałem krok po kroku prześledzić gdzie i jak wstawiane są mapy i przyporządkowywane klawiszom lecz zbyt zawiłe to dla mnie.
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.09.2014 23:17

poszukaj linijki w której będzie słowo switch potem pod nią będzie pare linijek zaczynajacych się od case i jakaś liczba więc zamień te liczby na klawisze jakich chcesz użyć (np zwiększ każdą liczbę o 4 to wtedy każda opcja będzie używana klawiszem o 4 wyższym), potem usuń sobie to co pokazałeś w pierwszym poście, a na końcu poszukaj czegoś co będzie w "" i będzie wyglądało jak 1: jakis_text itd i też zwiększ ta 1 o 4 i każdy kolejny numer (jak otworzysz kod w amxx studio to będzie Ci łatwiej bo będziesz szukać czegoś co ma kolor czerwony


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 20.09.2014 01:37

gdyby to wygladalo w ten sposob to raczej bym sobie poradzil bo wiem o co chodzi w takim prostym menu. Ale w galileo jest inaczej.

http://amxx.pl/topic...arzadzania-map/
  • +
  • -
  • 0

#7 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 23.09.2014 21:13

Ma ktoś pomysł jak to wyedytować?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.09.2014 09:33   Najlepsza odpowiedź

1. W linii:
            charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%s%s", CLR_RED, choiceIdx+1, CLR_WHITE, g_mapChoice[choiceIdx], voteTally);
zamień choiceIdx+1 na choiceIdx+5.
2. Linię:
            keys |= (1<<choiceIdx);
zamień na:
            keys |= (1<<(choiceIdx+4));
3. W liniach:
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_EXTEND", g_currentMap, floatround(get_pcvar_float(cvar_extendmapStep)), voteTally);
                charCnt += formatex(voteStatus[charCnt], sizeof(voteStatus)-1-charCnt, "^n%s%i. %s%L%s", CLR_RED, g_choiceCnt+1, CLR_WHITE, LANG_SERVER, "GAL_OPTION_STAY", voteTally);
Zamień g_choiceCnt+1 na g_ChoiceCnt+5

4. Linię:
            keys |= (1<<g_choiceCnt);
zamień na:
            keys |= (1<<(g_choiceCnt+4));
5. Linię:
            if (key == g_choiceCnt)
zamień na:
            if (key-4 == g_choiceCnt)
6. W liniach:
                dbg_log(4, "      %-32s %s", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(0, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "GAL_CHOICE_MAP_ALL", name, g_mapChoice[key]);
                    client_print(id, print_chat, "%L", id, "GAL_CHOICE_MAP", g_mapChoice[key]);
                g_mapVote[key] += voteWeight;
                g_mapVote[key]++;
Zamień g_mapVote[key] na g_mapVote[key-4]
  • +
  • -
  • 2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 30.09.2014 16:05

Nie mam możliwości sprawdzić czy działa jak należy, ale gracze mówią, że tak :)

Mam jeszcze pytanie czy można oddzielnie przydzielić konkretnie jeden klawisz opcji przedłużania mapy? Tak aby nie zajmowała ona klawisza numerycznego, a tym samym jednej pozycji dla mapy? W Galileo można ustalić ile map znajduje się w głosowaniu, a opcja przedłużenia zawiera się w tej ilości. Przyporzadkowując oddzielny klawisz, zwiększę o jedno miejsce głosowanie? Czy i tak będzie wliczać przedłużenie mapy do ilości map w głosowaniu?
  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.09.2014 18:29

Nie przydzielisz klawisza, którego gracz nie ma zbindowanego... A nawet jeśli ma zbindowany - nie określisz czy ma i co dokładnie na tym klawiszu zbindowane jest.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 pomen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 01.10.2014 21:18

Przepraszam za lenistwo, ale może podzieliłbyś się tym przerobionym galileo bo pomysł naprawdę jest trafiony!


  • +
  • -
  • 0

#12 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 03.10.2014 15:46

Ależ proszę, a także dzięki wielkie za pomoc!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych