Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kogut - zdjęcie

Kogut

Rejestracja: 22.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2014 08:12
-----

#510670 gungame-zdobywanie poziomow zadanym dmg

Napisane przez Kogut on 04.02.2013 11:07

na pewno jest możliwość, ale wg mnie lepiej zrobić tak ze otrzymuje sie expa za za zabicie jak i za zadane dmg
  • +
  • -
  • 1


#489353 prosba o edycje vipa.

Napisane przez Kogut on 11.12.2012 16:18

Tu masz cvary od pkt statystyk
//Dodatkowa kondycja gracza:
	    cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","50");
	    //Dodatkowa inteligecja gracza:
	    cod_vint = register_cvar("cod_vint","50");
	    //Dodatkowa wytrzymalosc gracza:
	    cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","50");
	    //Dodatkowe zycie gracza:
	    cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","50");
wklejasz to do amxx.cfg
  • +
  • -
  • 1


#489152 Funkcja podpalenia,dmg z nozy u ninji

Napisane przez Kogut on 10.12.2012 19:21

//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0

masz to w diablomod.cfg w folderze configs
  • +
  • -
  • 1


#488705 Dmg i ubranie wroga.

Napisane przez Kogut on 09.12.2012 15:04

+5 dmg chyba tak

if( read_data(2) == CSW_DEAGLE )
{
fDamage += 5.0
}

else
{
fDamage += 0.0 ;
}
}

Co do ubrania wroga nie wiem
  • +
  • -
  • 1


#475624 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić by tt mogła patrzeć na CT?

Napisane przez Kogut on 05.11.2012 19:06

w server.cfg ustaw tak
mp_forcecamera "0"


  • +
  • -
  • 1


#475543 Prośba o tutka/modyfikacje

Napisane przez Kogut on 05.11.2012 17:10

do zm plague 4.3 http://amxx.pl/topic...or-noktowizora/
  • +
  • -
  • 1


#475300 [ROZWIĄZANE] Plugin do cod moda z napisami.

Napisane przez Kogut on 04.11.2012 20:49

http://amxx.pl/topic...mate-sounds-pl/
Zdaje mi się, że ten sprawdź
  • +
  • -
  • 1


#386394 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Kogut on 26.03.2012 06:19

Brakuje ci pliku weapon, umiescilem go na 1 stronie
  • +
  • -
  • 1


#382874 Pomoc z modelami [CoD Nowy]

Napisane przez Kogut on 18.03.2012 14:35

Tu masz ładnie wytłumaczone http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 1


#382374 Jak zrobić 1/na ileś z He i np. AWP?

Napisane przez Kogut on 17.03.2012 17:46

czyli np

public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)// 1/1 z m4a1
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

A tak z HE

public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z HE
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#381685 +xdmg z danej borni

Napisane przez Kogut on 16.03.2012 16:55

było już tyle razy http://amxx.pl/topic...i-naprzklad-ak/
  • +
  • -
  • 1


#381226 [Cod nowy] Jak dodać lvl?

Napisane przez Kogut on 15.03.2012 18:32

addons-amxmodx-data-vault-codmod
  • +
  • -
  • 1


#380561 Własny kolor Noktowizora

Napisane przez Kogut on 14.03.2012 15:15

Tutek pozwala nam stworzyć menu do wybrania koluru dla noktowizora:)
Nie zawsze każdemu zielony obraz pasuje.

1.Odtwórz plik .sma zm plague

2.Dodaj nową zmienną
g_nvg[33][3]  


3.
W client_putinserver forward dodaj
g_nvg[id] = { COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE }  


Na przykład

g_nvg[id] = { 0, 255, 0 }


4.W funkcji set_user_nivision()
Zamień to
// Get player origin and alive status
static Float:originF[3], alive
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)
alive = is_user_alive(ID_NVISION)


Na to

// Get player origin and alive status
static Float:originF[3]
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)

Następnie
if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]) || (!alive && g_nemround))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b
}
// Human / Spectator in normal round
else if (!g_zombie[ID_NVISION] || !alive)
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[2])) // b
}
// Zombie
else
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[2])) // b
}


Na
 if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]))
{
write_byte(255) // r
write_byte(0) // g
write_byte(0) // b
}
else
{
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][0]) // r
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][1]) // g
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][2]) // b
}

5. Teraz musimy stworzyć menu gdzie użytkownik będzie mógł wybrać kolor
Dodajemy na konieć pluginu oto kod
// Show Menu Nvg
public show_menu_nvg(id)
{
new menu = menu_create("\yChoose your favorite color NightVision", "menu_nvg")
menu_additem(menu, "White", "1", 0)
menu_additem(menu, "Red", "2", 0)
// Add more Options if you wish

menu_display(id, menu, 0)
}
// Menu Nvg
public menu_nvg(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64], access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

switch(str_to_num(data))
{
case 1: g_nvg[id] = { 255, 255, 255 }
case 2: g_nvg[id] = { 255, 0, 0 }
// Add more Options if you wish
}

Poradnik z http://forums.alliedmods.net/index.php
  • +
  • -
  • 3


#380164 [ROZWIĄZANE] Plugin wytrzymałość perka

Napisane przez Kogut on 13.03.2012 18:21

Proszę http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/
  • +
  • -
  • 1


#379951 Kto zrobił by podział na klasy Premium i zwykłe ...

Napisane przez Kogut on 13.03.2012 13:42

bosche napisałem ze musisz usunąć z nazwy (2)
trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1