Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kogut - zdjęcie

Kogut

Rejestracja: 22.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2014 08:12
-----

#379948 Kto zrobił by podział na klasy Premium i zwykłe ...

Napisane przez Kogut w 13.03.2012 13:28

Teraz powinno być ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#379945 Kto zrobił by podział na klasy Premium i zwykłe ...

Napisane przez Kogut w 13.03.2012 13:16

proszę twój silnik z frakcjami, zmien sobie u sb na dysku bez (2) i skompiluj. A co do frakcji Premium musisz mi podać ich dokładne nazwy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#379938 Kto zrobił by podział na klasy Premium i zwykłe ...

Napisane przez Kogut w 13.03.2012 12:46

Sma przekompiluj
a cod-frakcje wrzyc do folderu config
Jeśli nie ktore klasy nie beda w premium/zwykle to znaczy ze inaczej sie nazywaja i musisz zmienic nazwe klase w cod_frakcje i zmenić mapke

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#379925 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Kogut w 13.03.2012 12:03

oraz podrzucam potrzebny plik do kompilacji weapon.inc

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#379881 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Kogut w 13.03.2012 10:09

Tutaj masz vipa oraz mi też nie chce się skompilować ale żadnych błędów nie mam
#if defined VIP_BF2
// Flaga V.i.P
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
#endif

  • +
  • -
  • 3


#379545 Dmg za int

Napisane przez Kogut w 12.03.2012 14:46

cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 1.0, idinflictor, damagebits); // 1.0 - dodatkowe obrażenia | 1.0 - +1 obrażeń za jeden punkt inteligencji

na górze dodajemy
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

do plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Oraz na końcu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) //Bron tutaj jest mp5
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#379258 [ROZWIĄZANE] Przydzielanie punktów po 1,25,50

Napisane przez Kogut w 11.03.2012 21:58

Proszę
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
  • +
  • -
  • 1


#376488 Gotowy Cod Mod z (amxx, dproto i botami)

Napisane przez Kogut w 06.03.2012 21:01

Masz może pliki .sma 2 pluginów:
-exp
-expevent
  • +
  • -
  • 1


#357223 BF2 bez odznak

Napisane przez Kogut w 02.02.2012 20:22

jest do tego cvar
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
  • +
  • -
  • 1


#357181 [ROZWIĄZANE] Vip by MisieQ czy ktoś mi pomoże

Napisane przez Kogut w 02.02.2012 19:22


#define STATUS_VIP
#define MODEL_VIP
#define PODWOJNY_SKOK_VIP
#define BULLET_DAMAGE_VIP
/#define DODATKOWE_HP_VIP
#define GRANATY_GB_VIP
#define GRANAT_SG_VIP
#define GRANAT_HE_VIP
#define KAMIZELKA_VIP
#define CICHE_CHODZENIE_VIP
#define GRAVITACJA_VIP
#define NIEWIDZIALNOSC_VIP
#define INFO_VIP
#define LISTA_VIP
/#define MENU_BRONI_VIP
#define DODATKOWA_KASA_ZABICIE_VIP
#define DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP
#define VIP_WERSJA
Teraz nie ma hp za zabicie i menu broni podmien to w pliku confg i skompiluj ponownie
  • +
  • -
  • 1


#350816 Paczka JailBreak by ShooK

Napisane przez Kogut w 17.01.2012 21:42

logi?
  • +
  • -
  • 1


#350391 [ROZWIĄZANE] Nie uruchamia się plugin BF2

Napisane przez Kogut w 16.01.2012 23:05

daj logi
  • +
  • -
  • 1


#349751 Prosba o przerobienie pluginy :(

Napisane przez Kogut w 15.01.2012 14:38

proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kapitan Super VIP ";
new const opis[] = "Super VIP ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#337610 Klasy dla ludzi oraz lvl na zombie moda

Napisane przez Kogut w 21.12.2011 18:11

http://zombiesite.pl...wtopic.php?t=65
  • +
  • -
  • 1


#336321 <-- Nowy CodMod by Sajjuk -->

Napisane przez Kogut w 18.12.2011 21:35

/ultimate_rslot.amxx zmien tak w plugins codmod
  • +
  • -
  • 1