Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GeDox - zdjęcie

GeDox

Rejestracja: 03.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.05.2018 12:40
-----

#729021 Paczka ZM EXP by CSnajper

Napisane przez Night90 w 06.08.2016 15:39

Serwer zmienia nazwę na

{ZM EXP} Pijemy-Rozrabiamy.pl [Misje | EXP +50%(21-9)] @1shot1kill.pl

Który to plik? ;)

 

Config/amxx.cfg

Tam znajdziesz :)


  • +
  • -
  • 1


#726925 [CS 1.6 GO MOD] Idealna modyfikacja czy wielka ściema?

Napisane przez Boziak w 05.06.2016 04:01

Krwiopijco czy to nie dziwne że zawsze coś robisz?
Amxbans... Pisałem na innym forum, mogłeś pobrać i użyć lokalnie bez serwerów trzecich.

Dostęp do serwerów jako admin jest nadal możliwy. Wystarczy odpowiednie _pw i nie myśl że ukrywanie za pomocą zmiennych pomoże Ci przy mojej osobie. ASM jest moim światem :)

Zjadł Cię takim injectem i znów hasło... Idealnie do Ciebie pasujące.


Z innej beczki źle to odbierasz nikt się na Ciebie nie uparł... Za jakąś tam zniżkę o O której wspomniałeś. Odbierz to jako wyzwanie i udowodnij że jesteś tą osobą ob której możemy przeczytać na Twojej stronie.
Bezpieczeństwo danych, podstawa! Szczególnie jeśli chodzi o dane Twoich klientów.
  • +
  • -
  • 1


#716777 Exam of AMXX v1.0

Napisane przez Mi@po w 25.12.2015 14:54

Przedstawiam wam prosty skrypt mojego autorstwa, nazwałem go Exam of AMXX, jest to pierwsze wydanie więc wersja v1.0

 

Screeny skryptu:

Załączony plik  ExamofAmxx Screeny.rar   1,01 MB  173 Ilość pobrań

Demo: http://mipus.prv.pl/exam/

 

Testowi użytkownicy: hasła takie same jak login

Administrator: Admin

Moderator: Head

 

Więcej informacji, takie jak opis działania skryptu można znaleźć na źródle: http://mipek.blog.pl...m-of-amxx-v1-0/

 

Prosiłbym o porady dotyczące propozycji zmian oraz ocenę :D

 

Zakaz podszywania się pod autora, jeżeli chcesz usunąć informacje o mnie napisz do mnie.

 

Download:

Załączony plik  ExamOfAmxx.rar   13,31 KB  181 Ilość pobrań

 

inne możliwości na moim blogu...


  • +
  • -
  • 2


#693878 Prace techniczne na forum - 23 marca 2015

Napisane przez GwynBleidD w 23.03.2015 00:12

Mieliśmy od godziny 19:30 niezapowiedzianą przerwę techniczną, która miała potrwać do godziny 23:00, niestety trochę się przedłużyła.
 
Prace te nic widocznego na forum nie wnoszą, jednak forum powinno chodzić trochę szybciej i stabilniej. Ogólnie miało to na celu przygotowanie forum pod późniejszą aktualizację do IPB 4.0, którą chcemy wykonać jak najszybciej po tym, gdy 4.0 wyjdzie z bety.
 
Co jednak możecie zaobserwować: gdzieniegdzie zamiast polskich znaków mogą pojawić się krzaczki, bardzo prosimy jeśli znajdziecie takie miejsca, o zgłoszenie ich w tym wątku. Konwertowaliśmy kodowanie bazy danych na utf-8 i coś przy konwersji mogło zostać niezmienionego. Takie krzaczki mogą się zdarzyć nie tylko w postach i tematach, mogą się zdarzyć praktycznie wszędzie.
 
Następne prace tego typu z pewnością zapowiemy z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym. Ta niestety wypadła nieoczekiwanie, bo okazało się że pewnych rzeczy bez niej nie możemy zrobić by przygotować forum do aktualizacji.
 
Pozdrawiam i życzę bezproblemowego korzystania z naszego forum.
  • +
  • -
  • 14


#693310 [ROZWIĄZANE] Lagi na serwerze

Napisane przez sebul w 18.03.2015 11:34

O czym wy piszecie? Wyrzucić pluginy, które są wyłączone poprzez dodanie średnika? Przecież tych pluginów z średnikiem jest tak mało, że to na pewno nie ma żadnego wpływu na działanie serwera, nawet jeśli tych pluginów było by milion, to serwer łapałby co najwyżej jakiegoś laga przy zmianie mapy. Nie macie pojęcia, to chociaż siedźcie cicho i się nie ośmieszajcie.
 

Przyjmijmy, że plik plugins.ini ma 100 pluginów, skrypt najpierw otwiera plik, parsuje go (czyli odczytuje liste pluginów) a potem wykonuje odpowiednie akcje dot. aktywacji / dezaktywacji danego pluginu. Dlatego sądzę, że to właśnie ma istotny wpływ. Odczyt danych. Jeżeli nawet są one odznaczone jako nieaktywne system musi je odczytać potem dopiero wykonać operacje dezaktywacji.

Gdy silnik widzi średnik, to po prostu omija daną linijkę, nic nie jest aktywowane/dezaktywowane. A samo "disabled" dopisane po nazwie pluginu służy po prostu do jego wyłączania na danej mapie (raczej innego zastosowania to nie ma), bo jak wiadomo plugins.ini jest wczytywane jako pierwsze, a potem wczytywane są inne plugins-*.ini i w tych drugich można wyłączać już załadowane pluginy z plugins.ini.
  • +
  • -
  • 1


#693054 CS 1.6 zjada za duzo cpu (VPS)

Napisane przez GwynBleidD w 16.03.2015 14:11

Niby emulacja KVM, ale wiele hostingów potrafi zrobić wszystko żeby wcisnąć jeszcze 1 VPSa na maszynę...

 

Sprawdź wersję jądra i czy nie jest jakoś customizowany przez hosting. Zaktualizuj jądro do najnowszego lub po prostu zmień na zwykłe jeśli jest przez hosting wgrane. Jeśli nie możesz zmienić jądra to kłóć się z hostingiem - w emulacji KVM powinno być to zawsze możliwe, więc może to oznaczać OpenVZ co by tłumaczyło koszmarną wydajność :)

 

Możesz też spróbować kompilować własne jądro.


  • +
  • -
  • 1


#672945 velocity>2000 pomijanie toucha

Napisane przez grankee w 01.12.2014 19:49

No dobrze, ale jak sobie z tym poradzić? Ja nie sprawdzam tego tylko silnik, ja jedynie rejestruje toucha. Da się jakoś zwiększyć częstotliwość sprawdzania? Czy sam np. musiałbym zrobić entowi think co 0.01 sek i sprawdzać distance do wszystkich obiektów posiadających pev_takedamage większy niż 0 (obiekty, które mogę zranić)? Co z wydajnością przy takim rozwiązaniu? i ostatnie pytanie czemu dzieci w afryce wciąż są głodne? :D


  • +
  • -
  • 1


#692792 Nie dodaje uprawniej za zabicie

Napisane przez he1st w 14.03.2015 23:01

Niby literówka, a jednak cały kod poszedł się pierniczyć :3 Na przyszłość sprawdzaj czy się przypadkiem coś nie wydarzyło w linijce :P Bo może znowu literówka Cię złapie :P 


  • +
  • -
  • 2


#578912 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez QTM. Peyote w 19.10.2013 19:56

 

 

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów. 


  • +
  • -
  • 4


#692569 Task a ent - co wydajniejsze

Napisane przez DarkGL w 13.03.2015 14:51

Oczywiście że jest wydajniejsze ale tylko w takim przypadku. 1 task vs 1 ent wygrywa task ale 20 task vs 1 ent wiadomo że wygra entity. Czy wystarczy Ci tylko jeden entity ?


  • +
  • -
  • 2


#692684 Nie dodaje uprawniej za zabicie

Napisane przez ParadisO w 14.03.2015 13:56


Z tego co wiem jest odwrotnie - tą metodą tylko na mapę

 

No to wyjaśnione :)

 

A co do kodu to nie sądzisz, że to zabójca powinien dostawać flagę ? :D

Dlatego pisałem o zmianie vid na kid w :

 

set_user_flags(vid, ADMIN_LEVEL_E

na

set_user_flags(kid, ADMIN_LEVEL_E

 

Czy dobrze myślę ?


  • +
  • -
  • 1


#579039 Diablo Mod Core 1.2.1 Beta

Napisane przez DarkGL w 20.10.2013 10:10

Diablo Mod Core 1.2.0 Beta by DarkGL

 

Kontynuacja tego pluginu http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/

 

Jest to wersja testowa ( na co wskazuje dopisek beta )

 

Lista zmian

  • Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostêpna )
  • Dodanie metod dostępowych do expa levela
  • Przeniesienie logiki ustawieñ do oddzielnego pliku
  • Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;
  • Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
  • Metoda dostêpowa setPlayerClass( id , class )
  • Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
  • Cache forwardów klas
  • Cache forwardów itemów
  • Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
  • Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )
  • Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
  • Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
  • Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )
  • Metody dostêpowe getForwardClass , getForwardItem
  • Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • Cache multi forwardów
  • Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()
  • Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer
  • Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula
  • Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
  • Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
  • Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza
  • Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
  • Dodanie "Boots don't shoot invisible" do kodu moda
  • Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
  • Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
  • Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
  • Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli ¿yje i ma klase forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
  • Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
  • Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
  • Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
  • Dodanie natywu diablo_blood_effect
  • Dodanie natywu diablo_bar_timer
  • Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów
  • Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
  • Zmiany w funkcji giveUserItem
  • Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwośść ustawienia że item jest dostępny zawsze )
  • Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
  • Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel
  • Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to - pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
  • Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku
  • Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*
  • Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

 

Zmiany w natywach do przeglądnięcia w pliku diablo_nowe.inc ;)

 

Załączony plik  Diablo Mod Core.zip   6,99 MB  734 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#563290 Sklep SMS v0.19

Napisane przez Sloenthran w 14.08.2013 06:37

SMS SHOP v0.19

 

Obsługiwane API:

 

 Zabijaka.pl | ProfitSMS.pl | Pukawka.pl | GameSol.pl | Platnosci-Online.pl | OwnServer.pl | HomePay.pl

 

Funkcje panelu admina:

 

* Dodawanie i usuwanie premek

* Zmiana ustawień i API

* Ustalanie numerów ProfitSMS

* System Rang

 

Wymagania skryptu:

 

*GM AmxBan 1.6+

* Odczyt adminów z SQL

 

Instalacja:

 

* Wrzucamy rozpakowany skrypt na FTP

* Wchodzimy na stronę naszego sklepiku -> Instalator przeprowadzi nas przez resztę

 

Uwaga:

 

* Jedynym warunkiem korzystania z skryptu jest nie modyfikowanie stopki...

 

Czekam na dalsze propozycje :)

 

 

 

CHANGELOG:

Spoiler

 

poprzednie wersje

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 31


#160120 damagebits

Napisane przez Owner123 w 14.08.2010 19:37

DMG_NEVERGIB i DMG_ALWAYSGIB są używane wtedy kiedy ciało ma się rozpaść. (Np. wybuch Nemesiza na ZMI). NEVERGIB - ciało się nie rozpada, ALWAYSGIB na odwrót.
  • +
  • -
  • 2


#635430 [ROZWIĄZANE] Optymalizacja kodu

Napisane przez sebul w 28.04.2014 22:03

Przecież to jest praktycznie to samo, jedynie o 1 raz może wystąpić różnica, bo chociażby przy "damage = 100", z pętlą da "exp * 4", a tym sposobem co podałem "exp * 5".
  • +
  • -
  • 1