Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

velocity>2000 pomijanie toucha


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.12.2014 17:27

Jeżeli ustawię velocity enta ponad 2000 i kieruję go na gracza to touch nie zawsze ma miejsce tzn czasem co piąty pocisk nie dotknie gracza, mimo że cały czas pruję w środek gracza, czasem cała seria pójdzie z dotykiem, a dam kroka czy dwa bliżej/dalej gracza i cała następna seria nie dotknie ani razu. Any ideas?


  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.12.2014 17:35

Pewnie sprawdzanie, czy coś dotyka gracza, odbywa się zbyt rzadko i tutaj szukałbym rozwiązania problemu.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.12.2014 17:59

Dokładnie to o czym mówi sebul klasyczna sytuacja krok obliczania kolizji wystarczy aby obiekty przecięły się i minęły 


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.12.2014 19:49

No dobrze, ale jak sobie z tym poradzić? Ja nie sprawdzam tego tylko silnik, ja jedynie rejestruje toucha. Da się jakoś zwiększyć częstotliwość sprawdzania? Czy sam np. musiałbym zrobić entowi think co 0.01 sek i sprawdzać distance do wszystkich obiektów posiadających pev_takedamage większy niż 0 (obiekty, które mogę zranić)? Co z wydajnością przy takim rozwiązaniu? i ostatnie pytanie czemu dzieci w afryce wciąż są głodne? :D


  • +
  • -
  • 1

#5 FejmZPolski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:59
  • Imię:Brak
Offline

Napisano 28.02.2015 23:16

1. Nie

2.Tak

3. Dużo, zależy ile wystrzelisz kulek :> [ale na pewno, będziesz czuć na lagach/pingach]

4. Dołączam się do pytania :)


Droga hierarchio, chciałem pomóc. !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych