Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Raitaa
Rejestracja: 01.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.07.2014 14:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 142
- Odwiedzin: 4 887
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Czerwiec 30, 1994
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kwidzyn
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Raitaa nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#499465 Zapamiętaj wybór w prostym menu
Napisane przez dasiek
w 10.01.2013 16:32
#422615 Przerobienie pluginu kolejka do TT
Napisane przez d0naciak
w 20.06.2012 21:55
public DeathMsg(){
new victim = read_data(2)
new iRet = iFind(victim);
if(iRet != -1){
ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);
if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
}
}
arClear(victim);
return PLUGIN_HANDLED;
}
#414061 Deathrun Rangi [AMXX + SQL + WWW]
Napisane przez
Gość
w 24.05.2012 22:38

Plugin Deathrun Rangi liczy skoki wykonane Bunny Hopem na serwerze.
Przekraczając kolejne progi wykonanych skoków, zdobywamy kolejne rangi.
Skacząc, w czasie rzeczywistym widzimy, ile mamy wykonanych skoków i jaką rangę.
Menu. Konfiguracja
W przystępnym Menu możemy zobaczyć statystyki oraz wymagania do rang.
Ponadto, dostępna jest konfiguracja opcji wyświetlania i powiadomień.
[warn='Zalecenie']Plugin idealny na serwery Deathrun, choć nadaje się do każdej rozgrywki[/warn]Statystyki. Online
Wszystkie statystyki, w tym top10, możemy obejrzeć zarówno w grze,
jak i online na serwerze WWW, wyszukując, sortując i filtrując wyniki.
[info='Pełna integracja']Plugin posiada 2 natywy oraz 2 forwardy (opisane niżej),
pozwalając na sukcesywną współpracę z innymi pluginami.[/info]Dodatki
Do pluginu udostępnione są 2 dodatki, wykorzystujące forwardy:
- Muzyka wyświetlana w momencie zdobycia nowej rangi (muzyka załączona poniżej)
- Informacja dla najlepszego gracza w rankingu (pluginy załączone są poniżej)

amxmodx
fakemeta
engine
sqlx
Baza danych SQL
Serwer z obsługą PHP*
*opcjonalnie dla statystyk online

// CVARy ogólne
amx_dr_rangi_speed 290 // minimalna prędkość wykonywanych skoków Bunny Hopem liczonych do rankingu
amx_dr_rangi_team 2 // drużyna, której Bunny Hop jest liczony (0 - wszyskie, 1 - tylko Terro, 2 - tylko CT, 3 - żadna)
amx_dr_rangi_show_best 1 // [0|1] czy pokazywać (1) najlepszego skoczka na serwerze, czy nie (0)
amx_dr_rangi_prefiks "[Deathrun_Rangi]" // prefiks pokazywany w informacjach na sayu
// CVARy jako dane do bazy danych, w której przechowujemy statystyki
amx_dr_rangi_host "localhost" // adres do bazy danych
amx_dr_rangi_user "root" // użytkownik bazy danych
amx_dr_rangi_pass "root" // hasło do bazy danych
amx_dr_rangi_db "db" // nazwa bazy danych
[error='Ostrzeżenie']W przypadku problemów z konfiguracją lub pytaniem
dotyczącym implementacji natywów bądź forwardów, załóż nowy temat.
Nie dość, że zachowasz przejrzystość w tym dziale, to prosząc o pomoc
w odpowiednim dziale, uzyskasz ją dużo szybciej i unikniesz ostrzeżenia.[/error]

/rangi - pokazuje Menu Deathrun Rang, w którym można:
- sprawdzić najlepszych skoczków na serwerze
- sprawdzić swój własny ranking
- opis rang i ich wymagania
- ustawić miejsce wyświetlania informacji o skokach
- ustawić, czy ranga ma się pokazywać przy ilości skoków
dr_rangi_new_lvl(id) // Wbicie nowej rangi
dr_rangi_best_player(id) // Index gracz który ma najwięcej skoków ( warunek musi być on połączony ). Wywołanie co rundę.
Natywy:
get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza



Plugin podstawowy Deathrun Rangi (wymagane):
- Rangi_Deathrun.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (wymagane, podstawowe)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Rangi_Deathrun.amxx (wymagane, podstawowe)
- do amxmodx/amxx.cfg dodajemy wyżej opisane cvary (ustawione wg własnych upodobań, wymagane, podstawowe)
- lvl_up.mp3 kopiujemy do sound/misc (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Best_Player.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
- do amxmodx/plugins.ini dodajemy Best_Player.amxx (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
- Rangi_Deathrun.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- db.inl kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
- Deathrun_Rangi.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/includes (opcjonalnie)
- Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
- Best_Player.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)

Na serwer WWW kopiujemy zawartość folderu WWW (4 pliki)
z czego edytujemy jedynie plik Konfiguracja.php
Instrukcja znajduje się w środku ww. pliku.
[success='Dane SQL']Pamiętaj, aby pobierać dane na serwer WWW z tej samej bazy danych, do której statystyki zapisuje plugin Deathrun Rangi.
Upewnij się też, czy użytkownik bazy danych posiada dostęp do bazy danych zarówno z serwera gry, jak i serwera WWW.[/success]
Zmiana rang i wymagań
Aby zmienić rangi lub wymagania, należy edytować plik główny Rangi_Deathrun.sma
1. Znajdujemy linijkę new const g_Rangi[][] = i pod nią mamy nazwy kolejnych rang. Bez problemu możemy ich nazwy zmieniać, usuwać i dodawać nowe.
Należy jednak pamiętać, aby znajdowały się one w cudzysłowie i po każdej randze, porócz ostatniej, znajdował się przecinek, jak w oryginale.
2. Tak samo postępujemy z wymogami znajdującymi się poniżej linijki new const g_Wymogi[] =, gdzie kolejne od góry liczby odpowiadają kolejnym
rangom i wyrażają liczbę skoków wymaganą do zdobycia kolejnej rangi. należy pamiętać, by liczba rang była identyczna, jak liczba wymogów.
3. Na końcu zliczamy nową liczbę rang i aktualizujemy max_level z linijki 13.: #define max_level 16, zmieniając 16 na nową liczbę rang do zdobycia.
4. Gdy już wprowadzimy wszystkie zmiany, zapisujemy plik, kompilujemy lokalnie, aktualizujemy DeathrunRanking.amxx na serwerze i zmieniamy mapkę.

Autorzy: speedkill i benio101
Podziękowanie dla Fili:P za wycięcie muzyki
Język: polski
Wersja: 1.2.1
Changelog:
v. 1 N Wersja inicjalizacyjna v. 1.1 $ Poprawiono obsługę błędów $ Poprawiono numerację paginacji v. 1.2 + Dodanie numeracji miejsc $ Poprawiono algorytm sortowania $ Zoptymalizowano kod $ Zmniejszono liczbę zapytań do bazy danych + Dodano informację o liczbie wpisów w bazie danych v. 1.2.1 ! Aktualizacja krytyczna $ Zoptymalizowano kod $ Dodano zabezpieczenie cvarów (FCVAR_PROCETED)




#414715 Deathrun Rangi [AMXX + SQL + WWW]
Napisane przez
Gość
w 26.05.2012 20:41
Ponadto zoptymalizowałem fragment kodu paginacji i teraz powinno śmigać wszędzie.
Konfigurować na nowo nie musisz, wystarczy, że podmienisz plik index.php z WWW/
Zaktualizowałem też paczkę pobierania w 1. poście o nowy plik index.php
Dla użytkownika Raitaa zamieszczam sam index.php:

#414386 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.
Napisane przez
mierzwi
w 26.05.2012 00:15
#414119 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.
Napisane przez
Gość
w 25.05.2012 12:56
W menu_additem 4. parametr (paccess z menu_additem

Należy tam wstawić Sumę binarną flag, z którymi osoby mają dostęp. (Tutorial Bramki logiczne by K!113r pomoże Ci zrozumieć pojęcie sumy binarnej)
Przykład
menu_additem(gmenu ,"Opcja 4", "7" , ADMIN_IMMUNITY&ADMIN_RCON); pozwoli na dostęp do opcji tylko dla Adminów posiadających obie flagi: A i L.
Dla osób, które nie będą miały uprawnień do danej opcji, będzie on wyświetlany w kolorze disabled (szary) i nie będzie możliwe wybranie danej opcji.
Parametr Zero
Jeśli za 4. parametr (paccess) podamy 0, jak u Ciebie, dostęp będą mieli wszyscy. Parametr 0 jest parametrem domyślnym, więc możesz bez problemu pominąć jego wpisywanie, o ile jest równy zero.
Dokładny opis flag i uprawnień znajdziesz tutaj, od siebie dodam, że czasem dochodzą jeszcze poziomy W czy X, ale to już szczegóły.
Ciekawostka:
Jeśli chciałbyś po prostu wyświetlać kolor szary (disabled), ale nie blokując dostępu dla określonych grup, użyj w nazwie przedrostka \d, który sprawi, że od tego miejsca, tekst po prawej stronie będzie miał kolor szary.
Przykład: menu_additem(gmenu ,"Opcja \d4", "7" , ADMIN_KICK|ADMIN_BAN|ADMIN_SLAY); Słowo Opcja będzie miało domyślny kolor (biały), a cyferka 4 będzie miała kolor szary (disabled), dostęp do funkcji będzie miał każdy z Administratorów, mający przynajmniej jedną z flag: C, D lub E.
Na koniec:
Polecam Ci przeczytać:
- Tutorial Tworzenie menu by R3X
- Poradnik Dobre i złe nawyki tworzenia menu by GwynBleidD
#414080 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.
Napisane przez radim
w 25.05.2012 06:35
#390776 COD + SPADOCHRON = CRASH
Napisane przez Lejpin
w 03.04.2012 18:46
3maj sma


modelu nie mogłem dać to dałem ci w rar

#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez Cypis'
w 21.12.2011 19:45
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE
Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak
Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
Screenshot:


Instalacja:
Standardowa
UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu
Changelog:
1.0: - pierwsza wersja 1.0.1: - poprawka spadającej paczki 1.1: - Dodano nowe dźwięki, - Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke, - Dodano menu wyboru nagród, - Zmniejszono trochę kod 1.1.1: - dodana poprawka dotyku entów (były rlogi) 1.1.2: - usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak) 1.2: - wersja niepublikowana (dodanie sentry guna) 1.3: - naprawienie bugów w Sentry gunie, - naprawienie bugów z EMP, - dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby), - dodanie nowych dźwięków 1.3.1: - dodanie cvaru "ks_hpsentry", - dodanie informacji w chat kto użył killstreaka 1.3.2: - naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał), - Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu, - Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s) 1.3.3: - 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem, - dodanie cvara na usunięcie sentry guna 1.3.4: - dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego - dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela - poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav) 1.3.4a: - naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj
Plany:



--------------------------------------------
Wersja BETA 1.4 :
Changelog:
1.4a: - dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw - dodano komendę say /ks2 - naprawiono wszelkie bugi - dodano większą losowość nagród z skrzynki 1.4b - naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12" - zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza - naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape - zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for - w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek) 1.4c - dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna - ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię
Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :

SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:


SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:


Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4
Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------
Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna
Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
#337695 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania
Napisane przez Stachuu :D ??
w 21.12.2011 19:47
#371879 [ROZWIĄZANE] Ten sam ERROR w trzech perkach
Napisane przez Jak się nazwać
w 27.02.2012 08:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Bron Smierci";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AUG oraz 1/6 na zabicie z niego.";
new bool:ma_perk[32]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AUG)
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AUG)
ma_perk[id] = false
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new liczba = random_num(1,6)
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
new health = get_user_health(this)
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker] && liczba==6 && weapon==CSW_AUG){
SetHamParamFloat(4, float(health))
return PLUGIN_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}
2:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Fart Gogusia";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Deagle oraz 1/4 na natychmiastowe zabicie z niego";
new bool:ma_perk[32]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE)
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE)
ma_perk[id] = false
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new liczba = random_num(1,4)
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
new health = get_user_health(this)
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker] && liczba==4 && weapon==CSW_DEAGLE){
SetHamParamFloat(4, float(health))
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}
3:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Bron Amadeusza";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M5 i +15dmg z niego.";
new bool:ma_perk[32]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
ma_perk[id] = false
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker] && weapon==CSW_AUG){
SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}
#188178 Zakaz Obserwowania!
Napisane przez
hardbot
w 13.11.2010 13:08
Wersja: 1.0
Plugin: No Spect!
Opis:
Plugin ma za zadanie uniemożliwiać graczom wchodzenia na speca,
Jeśli dany gracz wejdzie na specta zostaje automatycznie przydzielony do losowej drużyny i ożywiony (bądź nie ustawiamy cvarem)
Cvars:
amx_respawn_player "1" // Czy ożywiać gracza po wylosowanej drużynie (działa wyłącznie wtedy gry gracz próbuje wejść na specta)
amx_admin_an_spect "1" // Admin może przebywać na spect?
Moduły: engine, cstrike, hamsandwich
Załączone pliki
-
No_Spect.amxx 3,33 KB 59 Ilość pobrań
-
No_Spect.sma 1,45 KB 405 Ilość pobrań
No_Spect.amxx
#347427 Plugin który ukrywa komendy na czacie
Napisane przez DarkGL
w 10.01.2012 15:01
#338002 CoD MoD By WojtuS
Napisane przez WojtuS
w 22.12.2011 14:00
- Statystyki do rozdania po 5000
- Max Level 10001
- szybkość levewli 1hit=1lvl do 4000 levela potem tak żeby wbić w 3 tygodnie (jak sie gra po 30 - min dziennie tak jak ja


Dodatkowe rzeczy które dodałem , lecz są one na necie
-2 Perki
-Wytrzymałość perków
-Zycie pod wytrzymałością
-i Kolor HUD
-Zmienione dodawanie statystyk

teraz klasy

Wszystkie normalne oprócz komandosa

ja tam miałem jeszcze +3 premium lecz nie mogę sma znaleźć ich to nie udostępnię .
najlepiej samemu zrobić takie jak się odpowiada to jest 10 min roboty

Itemy to samo najlepiej samemu zrobić własne lub na necie poszukać

codmod.cfg teraz
//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------
cod_killxp 9999 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 9999 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 9999 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 10001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 5 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
//CVARY zalecane
//--------------
sv_maxspeed 9999
cały czas serwer będzie full lecz nie polecam Niceshoot.pl pod serwery cod

myślę że się komuś przyda

Załączone pliki
-
CodMod(2).rar 971,86 KB 1407 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Raitaa
- Regulamin