Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Raitaa - zdjęcie

Raitaa

Rejestracja: 01.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.07.2014 14:23
-----

#499465 Zapamiętaj wybór w prostym menu

Napisane przez dasiek w 10.01.2013 16:32

sprawdź. trochę kulawo ale powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#422615 Przerobienie pluginu kolejka do TT

Napisane przez d0naciak w 20.06.2012 21:55

zamien DeathMsg() na
public DeathMsg(){
new victim = read_data(2)

new iRet = iFind(victim);
if(iRet != -1){
ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);

if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
}
}
arClear(victim);

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#414061 Deathrun Rangi [AMXX + SQL + WWW]

Napisane przez Gość w 24.05.2012 22:38

opis
Plugin Deathrun Rangi liczy skoki wykonane Bunny Hopem na serwerze.
Przekraczając kolejne progi wykonanych skoków, zdobywamy kolejne rangi.
Skacząc, w czasie rzeczywistym widzimy, ile mamy wykonanych skoków i jaką rangę.

Menu. Konfiguracja
W przystępnym Menu możemy zobaczyć statystyki oraz wymagania do rang.
Ponadto, dostępna jest konfiguracja opcji wyświetlania i powiadomień.

[warn='Zalecenie']Plugin idealny na serwery Deathrun, choć nadaje się do każdej rozgrywki[/warn]Statystyki. Online
Wszystkie statystyki, w tym top10, możemy obejrzeć zarówno w grze,
jak i online na serwerze WWW, wyszukując, sortując i filtrując wyniki.

[info='Pełna integracja']Plugin posiada 2 natywy oraz 2 forwardy (opisane niżej),
pozwalając na sukcesywną współpracę z innymi pluginami.[/info]Dodatki
Do pluginu udostępnione są 2 dodatki, wykorzystujące forwardy:
  • Muzyka wyświetlana w momencie zdobycia nowej rangi (muzyka załączona poniżej)
  • Informacja dla najlepszego gracza w rankingu (pluginy załączone są poniżej)
wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
engine
sqlx

Baza danych SQL
Serwer z obsługą PHP*

*opcjonalnie dla statystyk online


cvary

// CVARy ogólne
amx_dr_rangi_speed 290 // minimalna prędkość wykonywanych skoków Bunny Hopem liczonych do rankingu
amx_dr_rangi_team 2 // drużyna, której Bunny Hop jest liczony (0 - wszyskie, 1 - tylko Terro, 2 - tylko CT, 3 - żadna)
amx_dr_rangi_show_best 1 // [0|1] czy pokazywać (1) najlepszego skoczka na serwerze, czy nie (0)
amx_dr_rangi_prefiks "[Deathrun_Rangi]" // prefiks pokazywany w informacjach na sayu

// CVARy jako dane do bazy danych, w której przechowujemy statystyki
amx_dr_rangi_host "localhost" // adres do bazy danych
amx_dr_rangi_user "root" // użytkownik bazy danych
amx_dr_rangi_pass "root" // hasło do bazy danych
amx_dr_rangi_db "db" // nazwa bazy danych


[error='Ostrzeżenie']W przypadku problemów z konfiguracją lub pytaniem
dotyczącym implementacji natywów bądź forwardów, załóż nowy temat.

Nie dość, że zachowasz przejrzystość w tym dziale, to prosząc o pomoc
w odpowiednim dziale, uzyskasz ją dużo szybciej i unikniesz ostrzeżenia.[/error]komendy
/rangi - pokazuje Menu Deathrun Rang, w którym można:
  • sprawdzić najlepszych skoczków na serwerze
  • sprawdzić swój własny ranking
  • opis rang i ich wymagania
  • ustawić miejsce wyświetlania informacji o skokach
  • ustawić, czy ranga ma się pokazywać przy ilości skoków
Forwardy:
dr_rangi_new_lvl(id) // Wbicie nowej rangi
dr_rangi_best_player(id) // Index gracz który ma najwięcej skoków ( warunek musi być on połączony ). Wywołanie co rundę.


Natywy:
get_user_jumps(id) // Zwraca ilość skoków gracza
get_user_rang(id) // Zwraca rangę gracza


screenshot
Dołączona grafika

instalacja
Plugin podstawowy Deathrun Rangi (wymagane):
  • Rangi_Deathrun.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (wymagane, podstawowe)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Rangi_Deathrun.amxx (wymagane, podstawowe)
  • do amxmodx/amxx.cfg dodajemy wyżej opisane cvary (ustawione wg własnych upodobań, wymagane, podstawowe)
Plugin dodatkowy, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi (opcjonalnie):
  • lvl_up.mp3 kopiujemy do sound/misc (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.amxx (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
Plugin dodatkowy, wyświetla informację o najlepszym graczu (opcjonalnie):
  • Best_Player.amxx kopiujemy do amxmodx/plugins (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
  • do amxmodx/plugins.ini dodajemy Best_Player.amxx (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
Opcjonalne pliki SMA dla programistów w celu przejrzenia kodu i ewentualnej modyfikacji (opcjonalnie):
  • Rangi_Deathrun.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • db.inl kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie)
  • Deathrun_Rangi.inc kopiujemy do amxmodx/scripting/includes (opcjonalnie)
  • Muzyka_na_wbicie_nowej_rangi.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, odgrywa muzyczkę przy awansie do nowej rangi)
  • Best_Player.sma kopiujemy do amxmodx/scripting (opcjonalnie, wyświetla informację o najlepszym graczu)
konfiguracja
Na serwer WWW kopiujemy zawartość folderu WWW (4 pliki)
z czego edytujemy jedynie plik Konfiguracja.php
Instrukcja znajduje się w środku ww. pliku.

[success='Dane SQL']Pamiętaj, aby pobierać dane na serwer WWW z tej samej bazy danych, do której statystyki zapisuje plugin Deathrun Rangi.
Upewnij się też, czy użytkownik bazy danych posiada dostęp do bazy danych zarówno z serwera gry, jak i serwera WWW.[/success]
Zmiana rang i wymagań
Aby zmienić rangi lub wymagania, należy edytować plik główny Rangi_Deathrun.sma
1. Znajdujemy linijkę new const g_Rangi[][] = i pod nią mamy nazwy kolejnych rang. Bez problemu możemy ich nazwy zmieniać, usuwać i dodawać nowe.
Należy jednak pamiętać, aby znajdowały się one w cudzysłowie i po każdej randze, porócz ostatniej, znajdował się przecinek, jak w oryginale.
2. Tak samo postępujemy z wymogami znajdującymi się poniżej linijki new const g_Wymogi[] =, gdzie kolejne od góry liczby odpowiadają kolejnym
rangom i wyrażają liczbę skoków wymaganą do zdobycia kolejnej rangi. należy pamiętać, by liczba rang była identyczna, jak liczba wymogów.
3. Na końcu zliczamy nową liczbę rang i aktualizujemy max_level z linijki 13.: #define max_level 16, zmieniając 16 na nową liczbę rang do zdobycia.
4. Gdy już wprowadzimy wszystkie zmiany, zapisujemy plik, kompilujemy lokalnie, aktualizujemy DeathrunRanking.amxx na serwerze i zmieniamy mapkę.
inne informacje
Autorzy: speedkill i benio101
Podziękowanie dla Fili:P za wycięcie muzyki
Język: polski
Wersja: 1.2.1

Changelog:
v. 1	  N Wersja inicjalizacyjna
v. 1.1	  $ Poprawiono obsługę błędów
	  $ Poprawiono numerację paginacji
v. 1.2	  + Dodanie numeracji miejsc
	  $ Poprawiono algorytm sortowania
	  $ Zoptymalizowano kod
	  $ Zmniejszono liczbę zapytań do bazy danych
	  + Dodano informację o liczbie wpisów w bazie danych
v. 1.2.1  ! Aktualizacja krytyczna
	  $ Zoptymalizowano kod
	  $ Dodano zabezpieczenie cvarów (FCVAR_PROCETED)

download

Załączony plik  Rangi_Deathrun.rar   121,93 KB  1359 Ilość pobrań
Załączony plik  Rangi_Deathrun.sma   10,59 KB  983 Ilość pobrań
  Rangi_Deathrun.amxx


#414715 Deathrun Rangi [AMXX + SQL + WWW]

Napisane przez Gość w 26.05.2012 20:41

@Raitaa: zaktualizuj plik index.php, poprawiłem obsługę błędów i parę ulepszeń w połączeniu SQL.
Ponadto zoptymalizowałem fragment kodu paginacji i teraz powinno śmigać wszędzie.

Konfigurować na nowo nie musisz, wystarczy, że podmienisz plik index.php z WWW/
Zaktualizowałem też paczkę pobierania w 1. poście o nowy plik index.php

Dla użytkownika Raitaa zamieszczam sam index.php: Załączony plik  index.php   14,98 KB  363 Ilość pobrań



#414386 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.

Napisane przez mierzwi w 26.05.2012 00:15

Albo dodaj menu_callback dla menu i tam wwal warunek dla danego itemu wykorzystując return ITEM_ENABLED lub return ITEM_DISABLED.


#414119 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.

Napisane przez Gość w 25.05.2012 12:56

Wyjaśnienie
W menu_additem 4. parametr (paccess z menu_additem) odpowiada za to, kto ma dostęp do danej opcji w menu.
Należy tam wstawić Sumę binarną flag, z którymi osoby mają dostęp. (Tutorial Bramki logiczne by K!113r pomoże Ci zrozumieć pojęcie sumy binarnej)

Przykład
menu_additem(gmenu ,"Opcja 4", "7" , ADMIN_IMMUNITY&ADMIN_RCON); pozwoli na dostęp do opcji tylko dla Adminów posiadających obie flagi: A i L.
Dla osób, które nie będą miały uprawnień do danej opcji, będzie on wyświetlany w kolorze disabled (szary) i nie będzie możliwe wybranie danej opcji.

Parametr Zero
Jeśli za 4. parametr (paccess) podamy 0, jak u Ciebie, dostęp będą mieli wszyscy. Parametr 0 jest parametrem domyślnym, więc możesz bez problemu pominąć jego wpisywanie, o ile jest równy zero.
Dokładny opis flag i uprawnień znajdziesz tutaj, od siebie dodam, że czasem dochodzą jeszcze poziomy W czy X, ale to już szczegóły.

Ciekawostka:
Jeśli chciałbyś po prostu wyświetlać kolor szary (disabled), ale nie blokując dostępu dla określonych grup, użyj w nazwie przedrostka \d, który sprawi, że od tego miejsca, tekst po prawej stronie będzie miał kolor szary.
Przykład: menu_additem(gmenu ,"Opcja \d4", "7" , ADMIN_KICK|ADMIN_BAN|ADMIN_SLAY); Słowo Opcja będzie miało domyślny kolor (biały), a cyferka 4 będzie miała kolor szary (disabled), dostęp do funkcji będzie miał każdy z Administratorów, mający przynajmniej jedną z flag: C, D lub E.

Na koniec:
Polecam Ci przeczytać:


#414080 [ROZWIĄZANE] Jak zrobić niedostępną opcje do kliknięcia w menu.

Napisane przez radim w 25.05.2012 06:35

Zamiast 0 wpisz odpowiednią flagę.
  • +
  • -
  • 1


#390776 COD + SPADOCHRON = CRASH

Napisane przez Lejpin w 03.04.2012 18:46

łap tego nie powinien ci crashować i jest za darmo dla wszystkich




3maj sma

Załączony plik  parachute.sma   6,01 KB  59 Ilość pobrań
  parachute.amxx


modelu nie mogłem dać to dałem ci w rar

Załączony plik  parachute.rar   62,66 KB  54 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#381664 Nowy Autorespawn

Napisane przez Droso w 16.03.2012 16:11

Looknij teraz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  5077 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  8055 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2807 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1619 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1502 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69


#337695 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Stachuu :D ?? w 21.12.2011 19:47

fajne +

Emergency AriDrop - możesz powiedzieć co to jest /czym ma byc ??
  • +
  • -
  • 1


#371879 [ROZWIĄZANE] Ten sam ERROR w trzech perkach

Napisane przez Jak się nazwać w 27.02.2012 08:02

1:
Spoiler

2:
Spoiler

3:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#188178 Zakaz Obserwowania!

Napisane przez hardbot w 13.11.2010 13:08

Autor: [H]ARDBO[T]
Wersja: 1.0
Plugin: No Spect!

Opis:
Plugin ma za zadanie uniemożliwiać graczom wchodzenia na speca,
Jeśli dany gracz wejdzie na specta zostaje automatycznie przydzielony do losowej drużyny i ożywiony (bądź nie ustawiamy cvarem)

Cvars:
amx_respawn_player "1" // Czy ożywiać gracza po wylosowanej drużynie (działa wyłącznie wtedy gry gracz próbuje wejść na specta)
amx_admin_an_spect "1" // Admin może przebywać na spect?

Moduły: engine, cstrike, hamsandwich

Załączone pliki




#347427 Plugin który ukrywa komendy na czacie

Napisane przez DarkGL w 10.01.2012 15:01

w pluginie który obsługuje te komendy zwracaj PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 1


#338002 CoD MoD By WojtuS

Napisane przez WojtuS w 22.12.2011 14:00

Witam,pewnie się zastanawiacie co w tym codzie jest, więc przygotowałem dla państwa coda pod szyki exp.

- Statystyki do rozdania po 5000
- Max Level 10001
- szybkość levewli 1hit=1lvl do 4000 levela potem tak żeby wbić w 3 tygodnie (jak sie gra po 30 - min dziennie tak jak ja :P ) 100000 :P


Dodatkowe rzeczy które dodałem , lecz są one na necie
-2 Perki
-Wytrzymałość perków
-Zycie pod wytrzymałością
-i Kolor HUD
-Zmienione dodawanie statystyk :P

teraz klasy :D

Wszystkie normalne oprócz komandosa ;)
ja tam miałem jeszcze +3 premium lecz nie mogę sma znaleźć ich to nie udostępnię .
najlepiej samemu zrobić takie jak się odpowiada to jest 10 min roboty :)

Itemy to samo najlepiej samemu zrobić własne lub na necie poszukać :)


codmod.cfg teraz


//CVARY Call of Duty Mod
//-----------------------

cod_killxp 9999 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 9999 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 9999 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 10001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 5 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

//CVARY zalecane
//--------------

sv_maxspeed 9999


cały czas serwer będzie full lecz nie polecam Niceshoot.pl pod serwery cod :P

myślę że się komuś przyda ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0