Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu kolejka do TT

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raitaa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 20.06.2012 15:17

Witam, prosiłbym o przerobienie pluginu kolejki w taki sposób, że osoba która w niej jest aktualnie, jak się ponownie odrodzi to przechodzi kolejka dalej. Nie chce żeby ludzie czekali aż ten "delkwent" ponownie przejdzie mapę. Posiadam respawn na serwerze dlatego zwracam się do Was z prośbą o edycje. Z góry dziękuję i pozdrawiam.


http://amxx.pl/topic...run/page__st__0
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.06.2012 21:55

zamien DeathMsg() na
public DeathMsg(){
new victim = read_data(2)

new iRet = iFind(victim);
if(iRet != -1){
ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet);

if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){
ArrayDeleteItem(arKolejka,0);
if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
}
}
arClear(victim);

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Raitaa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 22.06.2012 14:41

po spawnie czyli po użyciu komendy /respawn nic się z kolejką nie dzieje. Osoba nadal jest w niej ;f Jakiś inny pomysł?


@ edit

Chce uzyskać taki sam efekt przy spawnie gracza, jak po jegu zabibciu przez terrorystę. Oczywiście musi być spełniony warunek, że dana osoba jest w kolejce.

Użytkownik Raitaa edytował ten post 22.06.2012 14:49

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 


#4 Raitaa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:142
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 08.07.2012 10:20

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_118301_000000_FFFFFF_000000.png
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych