Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak się nazwać
Rejestracja: 30.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2016 11:44
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 617
- Odwiedzin: 11 483
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Luty 17, 1995
-
Imię
a
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
a
Kontakt
#457689 [ROZWIĄZANE] Nieznana Komenda (mp_chattime)
Napisane przez Jak się nazwać w 13.09.2012 07:02
#454849 [ROZWIĄZANE] set_user_maxspeed - przy zmianie broni
Napisane przez Jak się nazwać w 02.09.2012 17:57
#454690 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie broni gracza.
Napisane przez Jak się nazwać w 02.09.2012 11:23
#454261 Tworzenie efektu smoke
Napisane przez Jak się nazwać w 01.09.2012 10:06
#454062 Zapis/Odczyt nvault tablicy
Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 18:26
'# '
cudzysłowem jednoznakowym (czy jak to się zwie) określamy char(znak) a to jest ciąg znaków czyli string (spacja i płotek) tak więc zamień
'# ' na "# "
ale i tak nie będzie działać bo jeżeli kożystasz z zapisu K!11r to tam nie ma spacji więc ostateczny działający kod wygląda tak:
public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)
if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {
new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,25,3)
for(new i = 1 ; i<25;i++)
tablica[id][i] = str_to_num(out[i]))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#454036 Server shutting down.
Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 17:28
#453296 Exp dla 3 najlepszych graczy rundy.
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 20:00
Spróbuj
plugin_end ( )
{
Message_Intermission()
}
Tu masz Eventy na przyszłość
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Chyba nie wiesz kiedy plugin_end jest wywoływane...
Uzyj taska z flagą d gdzie pierwszy parametr jest równy 1.0
http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
#453269 [ROZWIĄZANE] Zamiana give_item na odpowiednik
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 19:35
#453113 Ile serverow?
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 14:23
#453046 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie wydajności poszczególnych rozwiązań
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 12:17
// 2.
formatex(data, charsmax(data),"#%i#%i", pyk, myk)
for(new i = 0; i < max; i++)
{
formatex(data, charsmax(data), "#%s#%i", data, bum[i])
}
Mimo tego co w dokumentacji napisał R3X
Mi wszystko działa, nie wiem może kiedyś tak było ale aktualnie ja to stosuję przy wszystkim (motd, zapytania itd)Szybsza wersja funkcji format, lecz nie zadziała gdy tablica wynikowa jest użyta również jako jeden z parametrów.
#453044 [ROZWIĄZANE] Moc do klasy
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 12:13
#452971 [ROZWIĄZANE] Moc do klasy
Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 09:05
#452874 Server shutting down.
Napisane przez Jak się nazwać w 28.08.2012 21:16
#451970 Ładowanie się paska po strzeleniu kuszą
Napisane przez Jak się nazwać w 26.08.2012 20:39
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.101 - float(player_intelligence[id]/101))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
Zmień na
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.101 - float(player_intelligence[id]/101))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
createBarTime(id, floatround(4.101-player_inteligence[id]/101))
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
I na koniec sma dodaj poprzedni stock
[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
#451892 Ładowanie się paska po strzeleniu kuszą
Napisane przez Jak się nazwać w 26.08.2012 17:59
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( iTime );
write_short( startprogress );
message_end();
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jak się nazwać
- Regulamin