Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jak się nazwać - zdjęcie

Jak się nazwać

Rejestracja: 30.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2016 11:44
-----

#457689 [ROZWIĄZANE] Nieznana Komenda (mp_chattime)

Napisane przez Jak się nazwać w 13.09.2012 07:02

mp_chattime <czas oczekiwania w sekundach>
  • +
  • -
  • 1


#454849 [ROZWIĄZANE] set_user_maxspeed - przy zmianie broni

Napisane przez Jak się nazwać w 02.09.2012 17:57

Nie, to jego numer.
  • +
  • -
  • 1


#454690 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie broni gracza.

Napisane przez Jak się nazwać w 02.09.2012 11:23

http://amxx.pl/dokum...et-user-weapons
  • +
  • -
  • 1


#454261 Tworzenie efektu smoke

Napisane przez Jak się nazwać w 01.09.2012 10:06

Witam, chciałbym stworzyć taki sam efekt jaki ukazuje się po wybuchu smoke, prosiłbym o jakiś stock i nazwę sprite. Czas i zasięg ma być ten sam - 200 unitów 25 sekund
  • +
  • -
  • 0


#454062 Zapis/Odczyt nvault tablicy

Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 18:26

Kod od CheQ jest dobry za wyjątkiem tego:
'# '
cudzysłowem jednoznakowym (czy jak to się zwie) określamy char(znak) a to jest ciąg znaków czyli string (spacja i płotek) tak więc zamień
'# ' na "# "
ale i tak nie będzie działać bo jeżeli kożystasz z zapisu K!11r to tam nie ma spacji więc ostateczny działający kod wygląda tak:

public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)

if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {

new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,25,3)

for(new i = 1 ; i<25;i++)
tablica[id][i] = str_to_num(out[i]))

}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#454036 Server shutting down.

Napisane przez Jak się nazwać w 31.08.2012 17:28


new id = read_data(2)

zmień na

new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1


#453296 Exp dla 3 najlepszych graczy rundy.

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 20:00

Spróbuj

plugin_end ( )
{
Message_Intermission()
}

Tu masz Eventy na przyszłość :)

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/


Chyba nie wiesz kiedy plugin_end jest wywoływane...

Uzyj taska z flagą d gdzie pierwszy parametr jest równy 1.0
http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
  • +
  • -
  • 1


#453269 [ROZWIĄZANE] Zamiana give_item na odpowiednik

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 19:35

cs_set_user_bpammo - skoro chcesz dać graczow ammo
a grawitacja
set_pev(index, pev_gravity, 0.5)
za 0.5 podstawiasz ile ma wynosić (1.0 - normalna grawitacja, 0.0 - brak)
  • +
  • -
  • 1


#453113 Ile serverow?

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 14:23

1 serwer na 1 rdzeń obojętnie ile slotów.
  • +
  • -
  • 1


#453046 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie wydajności poszczególnych rozwiązań

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 12:17

// 2.

formatex(data, charsmax(data),"#%i#%i", pyk, myk)
for(new i = 0; i < max; i++)
{
formatex(data, charsmax(data), "#%s#%i", data, bum[i])
}


Mimo tego co w dokumentacji napisał R3X

Szybsza wersja funkcji format, lecz nie zadziała gdy tablica wynikowa jest użyta również jako jeden z parametrów.

Mi wszystko działa, nie wiem może kiedyś tak było ale aktualnie ja to stosuję przy wszystkim (motd, zapytania itd)
  • +
  • -
  • 1


#453044 [ROZWIĄZANE] Moc do klasy

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 12:13

a można w mniejszych liczbach czyli

random_num(7,20)==1)


Jakie ty głupoty piszesz, na pewno losowa liczba z przedziału 7-20 da ci 1, normalnie mega.

ucięło mi poprzedniego posta.
random_num(1,100) <= 35

  • +
  • -
  • 1


#452971 [ROZWIĄZANE] Moc do klasy

Napisane przez Jak się nazwać w 29.08.2012 09:05

random_num(1,3)==1

zmień na
[sma]random_num(1,100)
  • +
  • -
  • 1


#452874 Server shutting down.

Napisane przez Jak się nazwać w 28.08.2012 21:16

public event_death()
{
new id = read_data(2)

Zmień na
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1


#451970 Ładowanie się paska po strzeleniu kuszą

Napisane przez Jak się nazwać w 26.08.2012 20:39

To
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.101 - float(player_intelligence[id]/101))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

Zmień na

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.101 - float(player_intelligence[id]/101))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
createBarTime(id, floatround(4.101-player_inteligence[id]/101))
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

I na koniec sma dodaj poprzedni stock


[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
  • +
  • -
  • 2


#451892 Ładowanie się paska po strzeleniu kuszą

Napisane przez Jak się nazwać w 26.08.2012 17:59

W public client_prethink szukasz kodu odpowiadającego za strzał i ustawiasz bartime stockiem:
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
static barTime2;

if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");

message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( iTime );
write_short( startprogress );
message_end();

}

  • +
  • -
  • 2