Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie efektu smoke


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.09.2012 10:06

Witam, chciałbym stworzyć taki sam efekt jaki ukazuje się po wybuchu smoke, prosiłbym o jakiś stock i nazwę sprite. Czas i zasięg ma być ten sam - 200 unitów 25 sekund
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.09.2012 07:49

g_SmokeMdl = precache_model("sprites/steam1.spr")

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5) // TE_SMOkE
write_coord(origin[0]) // startorigin
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_short(SmokeMdl) // sprite
write_byte(60)
write_byte(10)
message_end()





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych