Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jak się nazwać - zdjęcie

Jak się nazwać

Rejestracja: 30.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2016 11:44
-----

#492227 Zdobywanie czasu bez expa

Napisane przez Jak się nazwać w 21.12.2012 15:38


public eDeath()

{

        new attacker = read_data( 1 );

        new ofiara = read_data( 2 );

        

        if(ofiara != attacker && attacker != 0)

        {

                if(get_user_team(attacker) == get_user_team(ofiara))

                {

                        zabil_swojego[attacker] = true;

                        set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker)+1)

                }

                        

                

                UstawCzas(attacker,20,1)

                set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);

                ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill);



                return PLUGIN_CONTINUE;

        }

        return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1


#490441 Losowanie granatow

Napisane przez Jak się nazwać w 15.12.2012 12:46

random_num(1, 10) na random_num(1, 10)==1
  • +
  • -
  • 1


#490166 Jak wykryć zakup broni ?

Napisane przez Jak się nazwać w 14.12.2012 14:05

register_clcmd + nazwa broni + kilka tablic z kosztem poszczególnych broni itd ale nie wiem jak to się ma do komend autobuy lub fullupdate, zerknij również tutaj http://amxx.pl/topic...s-weapons-util/ może coś znajdziesz
  • +
  • -
  • 1


#487784 Zabicie bytu

Napisane przez Jak się nazwać w 07.12.2012 14:24

zamiast info_target wpisujesz classname bytu
  • +
  • -
  • -2


#487662 [ROZWIĄZANE] Czy plugin na bonusy jest trudny do wykonania?

Napisane przez Jak się nazwać w 06.12.2012 22:23

Nie jest trudny do zrobienia i jest możliwy do zrobienia.
  • +
  • -
  • 1


#485440 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.

Napisane przez Jak się nazwać w 01.12.2012 12:39

Bo źle używasz, this to index broni gracza (noża) dlatego trzeba pobrać index gracza który trzyma ten nóż czyli np:
new id = get_pdata_cbase(this, 41, 4)

  • +
  • -
  • 1


#485423 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.

Napisane przez Jak się nazwać w 01.12.2012 12:11

Akurat też kiedyś potrzebowałem łap:

new ilosc_strzalow[33]
...
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public Atak(this)
ilosc_strzalow[get_pdata_cbase(this, 41, 4)] += 1

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK)
ilosc_strzalow[id] += 1
}

Mi wszystko działa :) Oczywiście to są same funkcje i co dodać do plugin init ale ogarniesz myślę :P
  • +
  • -
  • 1


#476604 Rodzaj skryptu

Napisane przez Jak się nazwać w 08.11.2012 19:30

Chyba autorski.
  • +
  • -
  • 1


#476337 Gracz jest w prostopadłościanie ( miejscu )

Napisane przez Jak się nazwać w 07.11.2012 21:34

W sumie nawet tak:
stock is_in_sphere( index, Float:startOrigin[ 3 ], Float:endOrigin[ 3 ] )
{
        new Float:origin[ 3 ];
        pev( index, pev_origin, origin );
        for(new i;i<3;i++)
        {
                if( ( origin[ i ] < startOrigin[ i ] ) || ( origin[ i ] > endOrigin[ i ] ) )
                        return 0;
        }
        return 1;
}

  • +
  • -
  • 1


#476333 Gracz jest w prostopadłościanie ( miejscu )

Napisane przez Jak się nazwać w 07.11.2012 21:27

stock is_in_sphere( index, Float:startOrigin[ 3 ], Float:endOrigin[ 3 ] )

{

    new Float:origin[ 3 ];

    pev( index, pev_origin, origin );

    for(new i;i<3;i++)

    {

        if( origin[ i ] < startOrigin[ i ] )

            return 0;

        if( origin[ i ] > endOrigin[ i ] )

            return 0;

    }

    return 1;

}

  • +
  • -
  • 1


#473233 Plugin + baza danych

Napisane przez Jak się nazwać w 31.10.2012 09:49

Czyli żeby zabezpieczyć się przed dublowaniem wpisów przy bazie o konstrukcji:
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ZombieDane` (name varchar(32),exp INT(11))
Wystarczy zmienić na
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ZombieDane` (name varchar(32),exp INT(11) UNIQUE KEY `name` (`name`)
)
Tak? Bo do tej pory zabespieczałem się zmiennymi przy insert (true/false żeby tylko 1 zapytanie wyszło). Jak coś źle napisałem to popraw zapytanie bo za niedługo robię reset i przyda mi się to :P
  • +
  • -
  • 1


#468974 Zmienianie wartosci w MotD

Napisane przez Jak się nazwać w 18.10.2012 13:52

formatex + znajomość html + show_motd nic więcej nie trzeba (no i jeszcze tablica której do formatexa użyjesz i wyświetlisz)
  • +
  • -
  • 1


#464421 [ROZWIĄZANE] Problem z Odliczaniem w HUD'zie.

Napisane przez Jak się nazwać w 05.10.2012 15:12

show_hudmessage(0, "Czarny ekran zniknie Klawiszom za %f sekund.", Odliczanie)
-->
show_hudmessage(0, "Czarny ekran zniknie Klawiszom za %i sekund.", floatround(Odliczanie))

  • +
  • -
  • 1


#460476 [ROZWIĄZANE] client_putinserver(id) - nie ma id?

Napisane przez Jak się nazwać w 22.09.2012 20:42

To:
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/destroyed_players.txt", i, sprawdz_nick, 32, dlugosc);i++)
jest źle napisane, brak środkowego warunku (kończącego pętle)

W ogóle kod jest bezsensowny, głupoty powypisywane i tyle. Jak chcesz zapisywać coś i wczytywać nie baw się w fopen tylko użyj nvault lub fvault
  • +
  • -
  • -1


#459025 Nie potrafię napisać programu na długość przeciwprostokątnej

Napisane przez Jak się nazwać w 17.09.2012 15:57

http://turbopascal.s...oteka.pl/5.html
A z tym Czy chcesz obliczyć jeszcze raz to readkey (musisz znać kod klawisza) lub readln+enter + if
  • +
  • -
  • 1