public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if(get_user_team(attacker) == get_user_team(ofiara)) { zabil_swojego[attacker] = true; set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker)+1) } UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak się nazwać
Rejestracja: 30.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2016 11:44
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 617
- Odwiedzin: 11 436
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Luty 17, 1995
-
Imię
a
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
a
Kontakt
#492227 Zdobywanie czasu bez expa
Napisane przez Jak się nazwać w 21.12.2012 15:38
#490441 Losowanie granatow
Napisane przez Jak się nazwać w 15.12.2012 12:46
#490166 Jak wykryć zakup broni ?
Napisane przez Jak się nazwać w 14.12.2012 14:05
#487784 Zabicie bytu
Napisane przez Jak się nazwać w 07.12.2012 14:24
#487662 [ROZWIĄZANE] Czy plugin na bonusy jest trudny do wykonania?
Napisane przez Jak się nazwać w 06.12.2012 22:23
#485440 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.
Napisane przez Jak się nazwać w 01.12.2012 12:39
#485423 [ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.
Napisane przez Jak się nazwać w 01.12.2012 12:11
new ilosc_strzalow[33]
...
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public Atak(this)
ilosc_strzalow[get_pdata_cbase(this, 41, 4)] += 1
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK)
ilosc_strzalow[id] += 1
}
Mi wszystko działa Oczywiście to są same funkcje i co dodać do plugin init ale ogarniesz myślę
#476604 Rodzaj skryptu
Napisane przez Jak się nazwać w 08.11.2012 19:30
#476337 Gracz jest w prostopadłościanie ( miejscu )
Napisane przez Jak się nazwać w 07.11.2012 21:34
#476333 Gracz jest w prostopadłościanie ( miejscu )
Napisane przez Jak się nazwać w 07.11.2012 21:27
#473233 Plugin + baza danych
Napisane przez Jak się nazwać w 31.10.2012 09:49
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ZombieDane` (name varchar(32),exp INT(11))Wystarczy zmienić na
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `ZombieDane` (name varchar(32),exp INT(11) UNIQUE KEY `name` (`name`) )Tak? Bo do tej pory zabespieczałem się zmiennymi przy insert (true/false żeby tylko 1 zapytanie wyszło). Jak coś źle napisałem to popraw zapytanie bo za niedługo robię reset i przyda mi się to
#468974 Zmienianie wartosci w MotD
Napisane przez Jak się nazwać w 18.10.2012 13:52
#464421 [ROZWIĄZANE] Problem z Odliczaniem w HUD'zie.
Napisane przez Jak się nazwać w 05.10.2012 15:12
#460476 [ROZWIĄZANE] client_putinserver(id) - nie ma id?
Napisane przez Jak się nazwać w 22.09.2012 20:42
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/destroyed_players.txt", i, sprawdz_nick, 32, dlugosc);i++)
jest źle napisane, brak środkowego warunku (kończącego pętle)
W ogóle kod jest bezsensowny, głupoty powypisywane i tyle. Jak chcesz zapisywać coś i wczytywać nie baw się w fopen tylko użyj nvault lub fvault
#459025 Nie potrafię napisać programu na długość przeciwprostokątnej
Napisane przez Jak się nazwać w 17.09.2012 15:57
A z tym Czy chcesz obliczyć jeszcze raz to readkey (musisz znać kod klawisza) lub readln+enter + if
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jak się nazwać
- Regulamin