Server shutting down.
Petrus1610
28.08.2012

Error logi:
L 08/28/2012 - 15:29:50: Start of error session.
L 08/28/2012 - 15:29:50: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120828.log")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [CSTRIKE] Invalid player 21
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::event_death (line 5123)
Serwer czasem pada raz na dzień, czasem w ogóle, a czasem z 10x. Za każdym razem po prostu server pada z komunikatem Server shutting down.
Fragment kodu:
public event_death()
{
new id = read_data(2)
reset_player(id)
static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
próbowałem również dawać spację w tym miejscu: cs_set_user_money(read_data(1), cs_get_user_money(read_data(1)), ale nie pomoglo.
proszę o pomoc ( jeżeli potrzeba więcej kodu to proszę o info)
pozdrawiam
Petrus1610
28.08.2012
Jak się nazwać
28.08.2012
public event_death()
{
new id = read_data(2)
Zmień na
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return
Petrus1610
29.08.2012
Dzięki
lexar
29.08.2012
Pokaż cały kod z tym natywem
splot
29.08.2012
Podaj cały powód z konsoli po: FATAL ERROR Server shutting down:
Użytkownik splot edytował ten post 29.08.2012 22:10
splot
30.08.2012
Użytkownik splot edytował ten post 30.08.2012 10:40
Petrus1610
30.08.2012
W jakimś pluginie próbujesz wysłać wiadomość do graczy z byt ilością znaków.
Myślę, że wiem o który może chodzić. Juz zmieniłem, zobaczę czy poskutkuje.
Zostają dalej error logi z Cod modem, jeżeli to nie one powodują crashe to ok, ale nie lubię mieć tylu errorów


L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
Pokaż cały kod z tym natywem
Nie ma go w 1 miejscu. Fragment, który wskazałem to jest linijka z errorów, a sam cs_get_user_money jest chyba w 7 częściach w całym kodzie.
Petrus1610
30.08.2012
Zna się ktoś na rzeczy? to wysłał bym pliczek sma na pw lub poproszę om podanie fragmentów kodu, które mam wkleić.
Petrus1610
30.08.2012
To są wszystkie fragmenty zawierające ten natyv. Możliwe, że to on powoduje nadmierne wysyłanie informacji do graczy i przez to serwer crashuje z wyżej wymienionym błędem. Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to proszę.
Użytkownik benio101 edytował ten post 27.09.2012 03:32
Dodanie znacznika SPOILER
Petrus1610
30.08.2012
jak dodasz debug to masz tam konkretną linijkę w której jest błąd
Już pisałem wyżej

public event_death()
[quote]{
new id = read_data(2)
reset_player(id)
static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
Na ostatniej linijce jest błąd.
Jak się nazwać
31.08.2012
new id = read_data(2)
zmień na
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return
Petrus1610
31.08.2012
Myślałem, że to nie działa, ale jednak jest ok. Logi teraz są czyste. Zostaje ten irytujący błąd i crahe serwera.
Myślałem, że jest to powodem prefixów w say. Ktoś ma za długi nick+długa nazwa klasy, jednak nie pomogło. Ograniczyłem nadmierne wysyłanie komunikatów m.in. przez ad_menager, jednak to nie pomaga.
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes