Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Server shutting down.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.08.2012 20:10

Witam ;) Wszystko miałem ok do czasu, gdy zainstalowałem sobie kilka modyfikacji (które dzialają) m.in. prefixy w say i procentowy exp.

Error logi:

L 08/28/2012 - 15:29:50: Start of error session.
L 08/28/2012 - 15:29:50: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120828.log")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [CSTRIKE] Invalid player 21
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::event_death (line 5123)


Serwer czasem pada raz na dzień, czasem w ogóle, a czasem z 10x. Za każdym razem po prostu server pada z komunikatem Server shutting down.

Fragment kodu:

public event_death()
{
new id = read_data(2)

reset_player(id)

static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)

if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)

if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}


próbowałem również dawać spację w tym miejscu: cs_set_user_money(read_data(1), cs_get_user_money(read_data(1)), ale nie pomoglo.


proszę o pomoc ( jeżeli potrzeba więcej kodu to proszę o info)

pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 28.08.2012 20:14

Podaj swoje QTM_CodMod.sma ;)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.08.2012 20:23

Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to mogę wysłać go na pw. Nie udostępnię kodu do publicznego pobierania.
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.08.2012 21:16

public event_death()
{
new id = read_data(2)

Zmień na
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.08.2012 08:09

Zmieniłem, teraz zobaczę czy serwer przestanie crashować. Jeżeli będzie coś nie tak to dam znać.

Dzięki
  • +
  • -
  • 0

#6 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.08.2012 20:15

Hej,

Niestety serwer dalej crashuje ;/ Jakieś pomysły?;P
  • +
  • -
  • 0

#7 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 29.08.2012 21:25

L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")

Pokaż cały kod z tym natywem
  • +
  • -
  • 0

#8 splot

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:AMXX Studio
Offline

Napisano 29.08.2012 22:10

Serwer nie pada od tych błędów ...

Podaj cały powód z konsoli po: FATAL ERROR Server shutting down:

Użytkownik splot edytował ten post 29.08.2012 22:10


#9 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.08.2012 22:14

Log z konsoli prawdę Ci powie.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#10 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.08.2012 10:35

Logi ;)

http://wklej.org/hash/90bd1b0d1f2/
  • +
  • -
  • 0

#11 splot

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:AMXX Studio
Offline

Napisano 30.08.2012 10:40

W jakimś pluginie próbujesz wysłać wiadomość do graczy z byt ilością znaków.

Użytkownik splot edytował ten post 30.08.2012 10:40


#12 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.08.2012 11:15

W jakimś pluginie próbujesz wysłać wiadomość do graczy z byt ilością znaków.


Myślę, że wiem o który może chodzić. Juz zmieniłem, zobaczę czy poskutkuje.

Zostają dalej error logi z Cod modem, jeżeli to nie one powodują crashe to ok, ale nie lubię mieć tylu errorów ;) Dobrze by było je jakoś naprawić ^^

L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")

Pokaż cały kod z tym natywem


Nie ma go w 1 miejscu. Fragment, który wskazałem to jest linijka z errorów, a sam cs_get_user_money jest chyba w 7 częściach w całym kodzie.
  • +
  • -
  • 0

#13 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.08.2012 13:47

Jednak błędy pozostają po wyłączeniu wszystkich pluginów. Musi to być spowodowane przez COD mod.

Zna się ktoś na rzeczy? to wysłał bym pliczek sma na pw lub poproszę om podanie fragmentów kodu, które mam wkleić.
  • +
  • -
  • 0

#14 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.08.2012 18:54

Zamieszczam wszystkie fragmenty kodu z cs_get_user_money

Spoiler



To są wszystkie fragmenty zawierające ten natyv. Możliwe, że to on powoduje nadmierne wysyłanie informacji do graczy i przez to serwer crashuje z wyżej wymienionym błędem. Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to proszę.
sebul (30.08.2012 19:07):
Kody powyżej 200 linijek dodawaj w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 27.09.2012 03:32
Dodanie znacznika SPOILER

  • +
  • -
  • -1

#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.08.2012 19:05

jak dodasz debug to masz tam konkretną linijkę w której jest błąd ;>
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#16 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.08.2012 19:24

jak dodasz debug to masz tam konkretną linijkę w której jest błąd ;>


Już pisałem wyżej ;)


public event_death()

[quote]{
new id = read_data(2)

reset_player(id)

static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)

if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)

if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}


Na ostatniej linijce jest błąd.
  • +
  • -
  • 0

#17 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.08.2012 17:28


new id = read_data(2)

zmień na

new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#18 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 31.08.2012 20:00

@up

Myślałem, że to nie działa, ale jednak jest ok. Logi teraz są czyste. Zostaje ten irytujący błąd i crahe serwera.

Myślałem, że jest to powodem prefixów w say. Ktoś ma za długi nick+długa nazwa klasy, jednak nie pomogło. Ograniczyłem nadmierne wysyłanie komunikatów m.in. przez ad_menager, jednak to nie pomaga.

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes


  • +
  • -
  • 0

#19 BigCyc80

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Kaźiek
  • Lokalizacja:Zapytaj
Offline

Napisano 21.02.2013 14:45

JA tem tak robilem jak kazaliście i nadal to mam
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych