←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Server shutting down.

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 28.08.2012

Witam ;) Wszystko miałem ok do czasu, gdy zainstalowałem sobie kilka modyfikacji (które dzialają) m.in. prefixy w say i procentowy exp.

Error logi:

L 08/28/2012 - 15:29:50: Start of error session.
L 08/28/2012 - 15:29:50: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120828.log")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [CSTRIKE] Invalid player 21
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")
L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::event_death (line 5123)


Serwer czasem pada raz na dzień, czasem w ogóle, a czasem z 10x. Za każdym razem po prostu server pada z komunikatem Server shutting down.

Fragment kodu:

public event_death()
{
new id = read_data(2)

reset_player(id)

static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)

if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)

if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}


próbowałem również dawać spację w tym miejscu: cs_set_user_money(read_data(1), cs_get_user_money(read_data(1)), ale nie pomoglo.


proszę o pomoc ( jeżeli potrzeba więcej kodu to proszę o info)

pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 28.08.2012

Podaj swoje QTM_CodMod.sma ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 28.08.2012

Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to mogę wysłać go na pw. Nie udostępnię kodu do publicznego pobierania.
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 28.08.2012

public event_death()
{
new id = read_data(2)

Zmień na
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 29.08.2012

Zmieniłem, teraz zobaczę czy serwer przestanie crashować. Jeżeli będzie coś nie tak to dam znać.

Dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 29.08.2012

Hej,

Niestety serwer dalej crashuje ;/ Jakieś pomysły?;P
Odpowiedz

  • +
  • -
lexar - zdjęcie lexar 29.08.2012

L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")

Pokaż cały kod z tym natywem
Odpowiedz

splot - zdjęcie splot 29.08.2012

Serwer nie pada od tych błędów ...

Podaj cały powód z konsoli po: FATAL ERROR Server shutting down:
Użytkownik splot edytował ten post 29.08.2012 22:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Portek - zdjęcie Portek 29.08.2012

Log z konsoli prawdę Ci powie.
Odpowiedz

splot - zdjęcie splot 30.08.2012

W jakimś pluginie próbujesz wysłać wiadomość do graczy z byt ilością znaków.
Użytkownik splot edytował ten post 30.08.2012 10:40
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 30.08.2012

W jakimś pluginie próbujesz wysłać wiadomość do graczy z byt ilością znaków.


Myślę, że wiem o który może chodzić. Juz zmieniłem, zobaczę czy poskutkuje.

Zostają dalej error logi z Cod modem, jeżeli to nie one powodują crashe to ok, ale nie lubię mieć tylu errorów ;) Dobrze by było je jakoś naprawić ^^

L 08/28/2012 - 15:29:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money")

Pokaż cały kod z tym natywem


Nie ma go w 1 miejscu. Fragment, który wskazałem to jest linijka z errorów, a sam cs_get_user_money jest chyba w 7 częściach w całym kodzie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 30.08.2012

Jednak błędy pozostają po wyłączeniu wszystkich pluginów. Musi to być spowodowane przez COD mod.

Zna się ktoś na rzeczy? to wysłał bym pliczek sma na pw lub poproszę om podanie fragmentów kodu, które mam wkleić.
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 30.08.2012

Zamieszczam wszystkie fragmenty kodu z cs_get_user_money

Spoiler



To są wszystkie fragmenty zawierające ten natyv. Możliwe, że to on powoduje nadmierne wysyłanie informacji do graczy i przez to serwer crashuje z wyżej wymienionym błędem. Jeżeli jest ktoś w stanie pomóc to proszę.
sebul (30.08.2012 19:07):
Kody powyżej 200 linijek dodawaj w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 27.09.2012 03:32
Dodanie znacznika SPOILER
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 30.08.2012

jak dodasz debug to masz tam konkretną linijkę w której jest błąd ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 30.08.2012

jak dodasz debug to masz tam konkretną linijkę w której jest błąd ;>


Już pisałem wyżej ;)


public event_death()

[quote]{
new id = read_data(2)

reset_player(id)

static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)

if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)

if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}


Na ostatniej linijce jest błąd.
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 31.08.2012


new id = read_data(2)

zmień na

new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return
Odpowiedz

  • +
  • -
Petrus1610 - zdjęcie Petrus1610 31.08.2012

@up

Myślałem, że to nie działa, ale jednak jest ok. Logi teraz są czyste. Zostaje ten irytujący błąd i crahe serwera.

Myślałem, że jest to powodem prefixów w say. Ktoś ma za długi nick+długa nazwa klasy, jednak nie pomogło. Ograniczyłem nadmierne wysyłanie komunikatów m.in. przez ad_menager, jednak to nie pomaga.

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

Odpowiedz

  • +
  • -
BigCyc80 - zdjęcie BigCyc80 21.02.2013

JA tem tak robilem jak kazaliście i nadal to mam
Odpowiedz