amx_unbancfg_pmenu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sp4mEr
Rejestracja: 20.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.01.2012 18:20




O mnie
Zabawny i Ogarnięty
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 2 067
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 26, 1996
-
Imię
wiktor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Węgry(POLSKA)
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Sp4mEr nie posiada znajomych
#307077 Jak dać UB na CFG
Napisane przez
Pawlak093
w 13.10.2011 15:50
amx_unbancfg_pmenu
#307075 Jak dać UB na CFG
Napisane przez Droso
w 13.10.2011 15:48
#331123 Blad viewtopic mod by przemo
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 07.12.2011 00:29
#292824 Nowe statystyki
Napisane przez
Kolar`.
w 05.09.2011 05:49
#291016 Po zmianie mapy nie działają 4 pluginy
Napisane przez ExTaza?!
w 01.09.2011 20:12
#262199 BanNeo - Ban na Neostradę - Dokładny opis
Napisane przez filu12
w 23.06.2011 22:42

Temat ten jest edycją tego. Był on nieczytelny i znalazłem kilka błędów w pierwszym poście. Poniższa treść pozwala na doskonalsze eliminowanie zmiennych IP.
Plugin jest bardzo przydatny na graczy (przeważnie dzieci), którzy mają zmienne IP, zwykle używając do tego Neostrady czy Netii itp.
Za pomocą pluginu możemy zbanować:
a) zakresy IP,
Szczególnie używa się bana na zakres IP. Zbanowany gracz po zmienieniu IP nie może wejść na serwer. Niestety możemy się liczyć z tym, że okolice zbanowanego też zostaną zablokowane na serwerze.
Plugin działa na 100%. Sprawdzałem u siebie na serwerze i jestem z niego zadowolony.

Standardowa - instalacja pluginów AMXX

1. Banowanie na zakres IP
Załóżmy, że IP gracza jest takie: 83.203.91.45. Jeśli chcemy zbanować go na zakres możemy użyć takiej komendy:
amx_bansubnet "83.203.0.0 83.203.255.255"
Oczywiście nie tylko możemy banować dwie ostatnie wartości. Jeśli chcemy zbanować tylko ostatnią to użyjemy tej komendy:
amx_bansubnet "83.203.91.0 83.203.91.255"
WAŻNE jest, gdy banujemy na zakres np. ostatnią wartość to w pierwszym adresie (w tym przypadku 83.203.91.0) w ostatniej wartości wpisujemy 0, a w drugim adresie (w tym przypadku 83.203.91.255) w ostatniej wartości wypisujemy 255.
2. Banowanie na samo IP
Załóżmy, że IP gracza jest takie: 83.203.91.45. Jeśli chcemy zbanować go na samo IP możemy użyć takiej komendy:
amx_bansubnet "83.203.91.45 83.203.91.45"
Ta komenda jest przydatna, gdy mamy do czynienia z osiedlem, gdzie IP graczy różnią się niemal ostatnią cyferką.
Jest jeszcze komenda wyświetlająca zbanowane IP i zakresy:
amx_rangi
Jeśli chcemy odbanować gracza możemy zrobić to w pliku rangi.txt znajdujący się w cstrike\addons\amxmodx\config, gdzie przed danym IP stawiamy znak ;

Poniżej znajduje się screen ukazujący konsolę zbanowanego gracza.

Linki do ściągnięcia CS-a i patcha są aktywne.

Jeśli chcemy uwolnić danego gracza od banów Neo możemy mu założyć konto na serwerze w pliku users.ini w cstrike\addons\amxmodx\config, dopisując na końcu:
"nick" "hasło" "tz" "a"
Wypełniamy tylko 2 pierwsze pola.
Po dodaniu wpisu do users.ini musimy powiadomić gracza, żeby zalogował się na swoje konto Neo. Aby to zrobić w konsolę (~) musi wpisać:
setinfo _pw "hasło"
Wypełniamy pole z hasłem.

W załączniku.
Załączone pliki
-
cstrike.rar 13,37 KB 2661 Ilość pobrań
#291295 Po zmianie mapy nie działają 4 pluginy
Napisane przez LuQazz
w 02.09.2011 17:01
#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X
Napisane przez baku
w 17.05.2008 16:16
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/
Wrzucasz je do cstrike/addons
Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.soWchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"
Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"Pod przyciskiem = masz podbota
I to wszystko ;]
Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.
#212916 boty na serwer
Napisane przez Leihto
w 05.02.2011 03:30
#189817 Jak zrobić prostą klasę
Napisane przez QTM. Peyote
w 19.11.2010 14:39
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <amxmodx>
- Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>
- Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
- Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";
- Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";
- Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
- Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
- Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
- Przed każdą bronią dodajemy 1<<
- Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;
- Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
- Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;
- Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
- To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;
- Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;
- Punkty wytrzymalosci na start.
- Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#200786 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath
w 29.12.2010 12:07

Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

say /magazyn - otwiera menu magazynu

1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
/************************************* * KONFIGURACJA PLUGINU * **************************************/ /******************************** Zmień 32 na ilość slotów na twoim serwerze *********************************/ #define MAX_PLAYERS 32 /******************************** Jeżeli używasz pluginu na wytrzymałość perków, zmień poniższą linijkę na: #define WYTRZYMALOSC Jeżeli nie, zmień ją na: //define WYTRZYMALOSC *********************************/ #define WYTRZYMALOSC /******************************** Jeżeli chcesz, aby perki w magazynie przechodziły na następną mapę, zmień poniższą linijkę na: #define ZAPISUJ Jeżeli nie, zmień ją na: //define ZAPISUJ *********************************/ #define ZAPISUJ /******************************** Tutaj zmień 3 na ilość slotów, jaką chcesz mieć w magazynie. *********************************/ #define ILOSC_SLOTOW 3 /* UWAGA! * * Po jakiejkolwiek zmianie w konfiguracji * * musisz ponownie skompilować plugin! * */ /************************************* * KONIEC KONFIGURACJI * **************************************/
3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola
cod_magazyn.amxx

Aktualna wersja (v2.2):
Starsze wersje:
v2.1
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,51 KB 304 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,65 KB 331 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
v2.0
Wersja normalna:
cod_magazyn.sma 5,56 KB 219 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 6,69 KB 203 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
Wersje niższe niż v2.0
cod_magazyn.amxx 9,15 KB 176 Ilość pobrań
cod_magazyn.sma 8,09 KB 337 Ilość pobrań
cod_magazyn.amxx
Poniżej - wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx 10,37 KB 165 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.sma 10,06 KB 290 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc.amxx
A tutaj - odpowiedniki powyższych plugin&amp;amp;oacute;w bez zapisu na nVault (perki znikają po każdej mapie, wyjściu z serwera itp.):
cod_magazyn_novault.sma 4,95 KB 199 Ilość pobrań
cod_magazyn_novault.amxx
cod_magazyn_novault.amxx 5,13 KB 54 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.sma 6,67 KB 207 Ilość pobrań
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx
cod_magazyn_wytrzymalosc_novault.amxx 6,27 KB 37 Ilość pobrań#253451 Jest Premium , a na nią wchodzą proszę o pomoc
Napisane przez Goliath
w 27.05.2011 15:03
#253591 Poszukuje klasy Kuczacz
Napisane przez ;((
w 27.05.2011 20:40
#252084 Problem z kompilatorem (wyskakuje błąd)
Napisane przez LaMMeR
w 22.05.2011 19:46
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 101,25 KB 5 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 100,59 KB 50 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Sp4mEr
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
