Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie Umiejętności klasWitajcie może ktoś dodać do tej klasy umiejętności


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Sp4mEr

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:wiktor
  • Lokalizacja:Węgry(POLSKA)
Offline

Napisano 06.08.2011 13:24

Napisałem z poradnika plugin na klasę
Oto on :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/3 , Deagl 1/10 Kosa 1/3 LPM I PPM";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 1;


public plugin_init() 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_knife && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Możecie poprawić błędy jeśli są ?

Użytkownik Sp4mEr edytował ten post 06.08.2011 22:41

  • +
  • -
  • 0
Ogarniam podstawy pluginów :)

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 06.08.2011 19:15

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych