Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NewaX
Rejestracja: 07.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2019 10:20
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 241
- Odwiedzin: 6 997
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 21, 1994
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Biłgoraj
Narzędzia użytkownika
Znajomi
NewaX nie posiada znajomych
#430224 [ROZWIĄZANE] [New Game] Jak sie rozpedzac na mapce dr. (cs 1.6)
Napisane przez NewaX w 09.07.2012 16:48
#338031 [ROZWIĄZANE] Nagrywanie filmików z minecraft
Napisane przez NewaX w 22.12.2011 14:48
#335634 Sklep pare bugow
Napisane przez NewaX w 17.12.2011 18:12
case 3:
{
if(kasa >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
zmien na
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
a w lotto zmien
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
na
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +moneybonus);
}
#332458 Świąteczne_C4 Inne
Napisane przez NewaX w 10.12.2011 14:00
masz tu z wersje z 3 modelami i zrobilem jak chciales czyli z case zamiast if
swiateczne_c4.amxx 1,99 KB 27 Ilość pobrań
swiateczne_c4.sma 1,49 KB 379 Ilość pobrań
swiateczne_c4.amxx
#332252 Świąteczne_C4 Inne
Napisane przez NewaX w 10.12.2011 08:36
swiateczne_c4.sma 1,27 KB 564 Ilość pobrań
swiateczne_c4.amxx swiateczne_c4.amxx 1,91 KB 62 Ilość pobrań
#320949 Klasa Neo z modelem
Napisane przez NewaX w 12.11.2011 13:50
codclass_neo.sma 3,6 KB 84 Ilość pobrań
codclass_neo.amxx codclass_neo.amxx 6,37 KB 9 Ilość pobrań
nazwy broni musisz wgrac do models/neo/
i tak :
noz zmienic nazwe na v_bakknife.mdl
p_mx1014.mdl na p_xm.mdl
v_mx1014.mdl na v_xm.mdl
oraz v_deagl.mdl na v_oakley_deagl.mdl
#320498 jak stowrzyc ten totem
Napisane przez NewaX w 11.11.2011 16:20
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fun> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "Unknown" #define VERSION "1.0" new bool:used_totem[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_think("M4Totem","TotemThink"); } public StworzTotem(id) { if (used_totem[id]) return PLUGIN_CONTINUE; used_totem[id] = true; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "M4Totem"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 20) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public TotemThink(ent) { new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); FVecIVec(forigin,origin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; if(!user_has_weapon(pid, CSW_M4A1)) give_item(id, "weapon_m4a1"); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ; new Float:forigin[3], origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); FVecIVec(forigin,origin); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; }
jesli dobrze zrozumialem to ten plugin stwarza nam totem z ktorego po dotknieciu dostaje sie m4. tylko jak go sie stwarza przez klikniecie e/use? czy w jakis inny sposob?
#307585 2 klasy do naprawy inteligencja
Napisane przez NewaX w 14.10.2011 13:41
#301287 [ROZWIĄZANE] Nowy Cod Klasa Elektryk i Czolgista
Napisane przez NewaX w 28.09.2011 15:51
Załączone pliki
-
codclass_czolgista.sma 8,19 KB 104 Ilość pobrań
codclass_czolgista.amxx -
czolgista.amxx 17,73 KB 3 Ilość pobrań
#270902 Problem z Codclass Cs
Napisane przez NewaX w 17.07.2011 15:11
Masz:]
Sekretny szpieg: Ma 1/LW szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wroga
codclass_sekretnyszpieg.sma 1,85 KB 92 Ilość pobrań
codclass_sekretnyszpieg.amxx
Zwinny Zolnierz(premium): UPM, P228, przebranie wroga, zmniejszona grawitacja.
codclass_zwinnyzolnierz.sma 1,95 KB 86 Ilość pobrań
codclass_zwinnyzolnierz.amxx
Ninja(premium): Niewidzialny, bardzo szybki
codclass_ninja.sma 2,02 KB 103 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
wiecej mi sie nie chce moze pozniej:d
Dodano 18 lipiec 2011 - 13:47:
Ej czego on dostal + jak on prosil o klasy a my dalismy mu i nic. Nie zebym mowiel ale super:DXD
#269219 Czy moze crashować
Napisane przez NewaX w 13.07.2011 06:49
#268991 Prosba o zrobienie klas
Napisane przez NewaX w 12.07.2011 15:01
Kalasznikowiec (Super Premium)
codclass_kalasznikowiec.sma 1,57 KB 92 Ilość pobrań
codclass_kalasznikowiec.amxx
codclass_kalasznikowiec.amxx 5,66 KB 10 Ilość pobrań
oraz
profesjonalista (Super Premium)
codclass_profesionalista.sma 1,58 KB 68 Ilość pobrań
codclass_profesionalista.amxx
codclass_profesionalista.amxx 5,66 KB 10 Ilość pobrań
#268576 New Cod Mod By Fixiu 42 Klasy 4 Frakcje Nowe Itemy
Napisane przez NewaX w 11.07.2011 06:35
#268505 Klasa Ninja
Napisane przez NewaX w 10.07.2011 20:32
Dodano 10 lipiec 2011 - 21:02:
Trzymaj sma i amxx
Załączone pliki
-
codclass_ninja.amxx 4,67 KB 11 Ilość pobrań
-
codclass_ninja.sma 2,02 KB 144 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NewaX
- Regulamin