Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NewaX - zdjęcie

NewaX

Rejestracja: 07.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2019 10:20
***--

#430224 [ROZWIĄZANE] [New Game] Jak sie rozpedzac na mapce dr. (cs 1.6)

Napisane przez NewaX w 09.07.2012 16:48

a skaczesz bez auto bhopa czy z ? jezeli z to ustaw sobie developer 1, m_filter 1, fps_modem 250, fps_max 250. i sie ucz skakac. jezeli bez bhopa to sv_aircelerate ustaw na 10 czyli nie zmieniaj bo tak jest normalnie i ucz sie skakac. pamietaj ze jezeli jest sv_aircelerate 10 to nie mozesz robic bh na kucaka.
  • +
  • -
  • 1


#338031 [ROZWIĄZANE] Nagrywanie filmików z minecraft

Napisane przez NewaX w 22.12.2011 14:48

aby nie bylo odwroconych kolorow zmien rodzielczosc z bitami z 32 na 16 to powinny byc kolory normalne ale grafika nie bedzie piekna. Albo sciagnij moze inna wersje frapsa.
  • +
  • -
  • 1


#335634 Sklep pare bugow

Napisane przez NewaX w 17.12.2011 18:12

to:


case 3:
{
if(kasa >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}


zmien na


case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}





a w lotto zmien


case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}


na

case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) +moneybonus);
}
  • +
  • -
  • 1


#332458 Świąteczne_C4 Inne

Napisane przez NewaX w 10.12.2011 14:00

aerocell

masz tu z wersje z 3 modelami i zrobilem jak chciales czyli z case zamiast if
Załączony plik  swiateczne_c4.amxx   1,99 KB  27 Ilość pobrań

Załączony plik  swiateczne_c4.sma   1,49 KB  379 Ilość pobrań
  swiateczne_c4.amxx
  • +
  • -
  • 1


#332252 Świąteczne_C4 Inne

Napisane przez NewaX w 10.12.2011 08:36

tu masz zeby losowo kladl sie inny model powinno dzialc:
Załączony plik  swiateczne_c4.sma   1,27 KB  564 Ilość pobrań
  swiateczne_c4.amxx Załączony plik  swiateczne_c4.amxx   1,91 KB  62 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#320949 Klasa Neo z modelem

Napisane przez NewaX w 12.11.2011 13:50

Probowalem cos zrobic ale duzo warringow bylo masz spr moze akurat zadziala
Załączony plik  codclass_neo.sma   3,6 KB  84 Ilość pobrań
  codclass_neo.amxx Załączony plik  codclass_neo.amxx   6,37 KB  9 Ilość pobrań


nazwy broni musisz wgrac do models/neo/

i tak :
noz zmienic nazwe na v_bakknife.mdl
p_mx1014.mdl na p_xm.mdl
v_mx1014.mdl na v_xm.mdl
oraz v_deagl.mdl na v_oakley_deagl.mdl
  • +
  • -
  • 3


#320498 jak stowrzyc ten totem

Napisane przez NewaX w 11.11.2011 16:20

a wiec mam taki kod napisany przez ^Grzyboo
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN  "New Plugin"
#define AUTHOR  "Unknown"
#define VERSION "1.0"
new bool:used_totem[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    register_think("M4Totem","TotemThink");
}
public StworzTotem(id)
{
	    if (used_totem[id])
			    return PLUGIN_CONTINUE;
			   
	    used_totem[id] = true;
	   
	    new Float:origin[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	   
	    new ent = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "M4Totem");
	    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	   
	    entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 20)   ;
	    drop_to_floor(ent);
	   
	    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TotemThink(ent)
{
	    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	   
	    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	    {			  
			    new Float:forigin[3], origin[3];
			    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
			    FVecIVec(forigin,origin);
			   
			    new entlist[33];
			    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 300.0 , entlist, 32);
			   
			    for (new i=0; i < numfound; i++)
			    {			  
					    new pid = entlist[i];
					   
					    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
							    continue;
					   
					    if(!user_has_weapon(pid, CSW_M4A1))
							    give_item(id, "weapon_m4a1");
			    }
			   
			    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
			    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0);
			   
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	   
	    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	    {
			    remove_entity(ent);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	   
	    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
			    set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;
			   
	    new Float:forigin[3], origin[3];
	    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
	    FVecIVec(forigin,origin);
			   
	    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
			   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

jesli dobrze zrozumialem to ten plugin stwarza nam totem z ktorego po dotknieciu dostaje sie m4. tylko jak go sie stwarza przez klikniecie e/use? czy w jakis inny sposob?
  • +
  • -
  • 2


#316995 [ROZWIĄZANE] menu w pluginie

Napisane przez NewaX w 02.11.2011 19:24

Jak sie nie kompiluje

Załączone pliki

  • Załączony plik  menu.amxx   2,6 KB  1 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#307585 2 klasy do naprawy inteligencja

Napisane przez NewaX w 14.10.2011 13:41

Zmien w obu klasach
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
Na to
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24));

  • +
  • -
  • 1


#301287 [ROZWIĄZANE] Nowy Cod Klasa Elektryk i Czolgista

Napisane przez NewaX w 28.09.2011 15:51

CZolgista:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#270902 Problem z Codclass Cs

Napisane przez NewaX w 17.07.2011 15:11

nameczyles sie przy tych klasach]

Masz:]
Sekretny szpieg: Ma 1/LW szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wroga
Załączony plik  codclass_sekretnyszpieg.sma   1,85 KB  92 Ilość pobrań
  codclass_sekretnyszpieg.amxx
Zwinny Zolnierz(premium): UPM, P228, przebranie wroga, zmniejszona grawitacja.
Załączony plik  codclass_zwinnyzolnierz.sma   1,95 KB  86 Ilość pobrań
  codclass_zwinnyzolnierz.amxx
Ninja(premium): Niewidzialny, bardzo szybki
Załączony plik  codclass_ninja.sma   2,02 KB  103 Ilość pobrań
  codclass_ninja.amxx

wiecej mi sie nie chce moze pozniej:d

Dodano 18 lipiec 2011 - 13:47:
Ej czego on dostal + jak on prosil o klasy a my dalismy mu i nic. Nie zebym mowiel ale super:DXD
  • +
  • -
  • 1


#269219 Czy moze crashować

Napisane przez NewaX w 13.07.2011 06:49

nie wiem moze przez to radio tak ci zwiesza ale nie wiem. Ja ci radze wylaczyc wszystki pluginy i pokoleji po jednym wlaczac wtedy bedizesz wiedzial co niedizala.
  • +
  • -
  • 1


#268991 Prosba o zrobienie klas

Napisane przez NewaX w 12.07.2011 15:01

Bardzo proszę kalsy zrobione na flage G czyli admin_cvar:

Kalasznikowiec (Super Premium)
Załączony plik  codclass_kalasznikowiec.sma   1,57 KB  92 Ilość pobrań
  codclass_kalasznikowiec.amxx
Załączony plik  codclass_kalasznikowiec.amxx   5,66 KB  10 Ilość pobrań


oraz

profesjonalista (Super Premium)
Załączony plik  codclass_profesionalista.sma   1,58 KB  68 Ilość pobrań
  codclass_profesionalista.amxx
Załączony plik  codclass_profesionalista.amxx   5,66 KB  10 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#268576 New Cod Mod By Fixiu 42 Klasy 4 Frakcje Nowe Itemy

Napisane przez NewaX w 11.07.2011 06:35

Czyli to jest normalny nowy codmod tyle ze ty dodales tutaj wiecej klas i frakcje. Jak dla mnie nic az tak wielkiego myslalem ze cos bardziej zmienione. Jedynie fajnie bo jest duzo klas ja tam wole podstawowe ale innym moze sie spodobac.
  • +
  • -
  • 1


#268505 Klasa Ninja

Napisane przez NewaX w 10.07.2011 20:32

To co napisales jest zle. Zaraz napisze poprawie cala klase.

Dodano 10 lipiec 2011 - 21:02:
Trzymaj sma i amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1