Klasa Neo z modelem
MynDoS
12.11.2011
Klasa numer 3
Nazwa: Neo (koles Z MATRXA ) (PREMIUM )
HP:50
Int: 75
Kond: 80
Wytrz:50
Dodatkowe infromacje: odbicie pociska 1/1 na knife( txt: http://www.gamebanana.com/skins/97051 ) potrójny skok , XM1014 1/8( txt: http://www.gamebanana.com/skins/107433 ) , Desert Eagle 1/3( http://www.gamebanana.com/skins/109890 )
Proszę o zrobienie takiej klasy.Ma mieć właśnie takie screeny do tych broni:D
Bardzo dziękuję za pomoc!
Nazwa: Neo (koles Z MATRXA ) (PREMIUM )
HP:50
Int: 75
Kond: 80
Wytrz:50
Dodatkowe infromacje: odbicie pociska 1/1 na knife( txt: http://www.gamebanana.com/skins/97051 ) potrójny skok , XM1014 1/8( txt: http://www.gamebanana.com/skins/107433 ) , Desert Eagle 1/3( http://www.gamebanana.com/skins/109890 )
Proszę o zrobienie takiej klasy.Ma mieć właśnie takie screeny do tych broni:D
Bardzo dziękuję za pomoc!
NewaX
12.11.2011
Probowalem cos zrobic ale duzo warringow bylo masz spr moze akurat zadziala
codclass_neo.sma 3.6KB
86 downloads
codclass_neo.amxx 6.37KB
9 downloads
nazwy broni musisz wgrac do models/neo/
i tak :
noz zmienic nazwe na v_bakknife.mdl
p_mx1014.mdl na p_xm.mdl
v_mx1014.mdl na v_xm.mdl
oraz v_deagl.mdl na v_oakley_deagl.mdl


nazwy broni musisz wgrac do models/neo/
i tak :
noz zmienic nazwe na v_bakknife.mdl
p_mx1014.mdl na p_xm.mdl
v_mx1014.mdl na v_xm.mdl
oraz v_deagl.mdl na v_oakley_deagl.mdl