Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak stowrzyc ten totem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.11.2011 16:20

a wiec mam taki kod napisany przez ^Grzyboo
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN  "New Plugin"
#define AUTHOR  "Unknown"
#define VERSION "1.0"
new bool:used_totem[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    register_think("M4Totem","TotemThink");
}
public StworzTotem(id)
{
	    if (used_totem[id])
			    return PLUGIN_CONTINUE;
			   
	    used_totem[id] = true;
	   
	    new Float:origin[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	   
	    new ent = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "M4Totem");
	    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	   
	    entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 20)   ;
	    drop_to_floor(ent);
	   
	    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TotemThink(ent)
{
	    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	   
	    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	    {			  
			    new Float:forigin[3], origin[3];
			    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
			    FVecIVec(forigin,origin);
			   
			    new entlist[33];
			    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 300.0 , entlist, 32);
			   
			    for (new i=0; i < numfound; i++)
			    {			  
					    new pid = entlist[i];
					   
					    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
							    continue;
					   
					    if(!user_has_weapon(pid, CSW_M4A1))
							    give_item(id, "weapon_m4a1");
			    }
			   
			    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
			    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0);
			   
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	   
	    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	    {
			    remove_entity(ent);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	   
	    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
			    set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;
			   
	    new Float:forigin[3], origin[3];
	    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
	    FVecIVec(forigin,origin);
			   
	    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
			   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

jesli dobrze zrozumialem to ten plugin stwarza nam totem z ktorego po dotknieciu dostaje sie m4. tylko jak go sie stwarza przez klikniecie e/use? czy w jakis inny sposob?
  • +
  • -
  • 2

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.11.2011 18:46

w w/w kodzie nie napisane jest jak go postawic tzn
sam czysty kod od totemu bez możliwości jego postawienia
  • +
  • -
  • 0

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.11.2011 19:14

ahaa a dorobil by ktos??
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.11.2011 19:38

a w jaki sposob chcesz stawiac ten totem ?
  • +
  • -
  • 0

#5 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 11.11.2011 21:09

@up napisał że na "e" czyli IN_USE


a jak zrobić żeby stawiać go np jako CMD

bind klawisz stawiam_totem


?
  • +
  • -
  • 0

#6 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.11.2011 08:09

znaczy nie mi najbardziej pasowalo by stawianie totemu na danej wspolrzędnej. napisze ktos kod jak go tak postawic?

Użytkownik newax edytował ten post 13.11.2011 18:30

  • +
  • -
  • 0

#7 Mafio_PL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Raba Niżna
Offline

Napisano 13.11.2011 18:31

Weźcie pomóżcie mu ja też tego bardzo potrzebuje
@@@@
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych