Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MAthiasssMAt - zdjęcie

MAthiasssMAt

Rejestracja: 02.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
-----

#358635 [ROZWIĄZANE] Wyrzucanie broni swojej drużynie...

Napisane przez MAthiasssMAt on 05.02.2012 11:20

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 7 //SEKUND
new const nazwa[] = "Elitarna etcetera [MEGA PREMIUM]"
new const opis[] = "Ma 7 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 350 procent obrazen z M4A1, posiada 1/6 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi. ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Prof. etcetera [MEGA PREMIUM]"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 16298787", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_alive(idattacker) && !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1, 6) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
client_cmd(this, "drop");

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#356944 [ROZWIĄZANE] Monety v2 - problem

Napisane przez MAthiasssMAt on 02.02.2012 12:26

Walnąłeś literówkę ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#356800 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud

Napisane przez MAthiasssMAt on 01.02.2012 23:48

Poprawione
,
W QTM_CodMod2.sma masz że widać na spect.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#356787 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud

Napisane przez MAthiasssMAt on 01.02.2012 23:11

Łap :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#356784 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem statystyk w hud

Napisane przez MAthiasssMAt on 01.02.2012 23:02

Proszę :)
Jak nie zadziała to pisz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#355466 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.01.2012 22:31

Może wejść każdy z flagą T
Łap w załączniku dopisane (Klasa Premium)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#355458 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.01.2012 22:23

Ale każdy może wejść czy co?
  • +
  • -
  • 1


#355447 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.01.2012 22:12

Może Ci coś to da:
Na flage T

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#355439 Nie moge zrobic komanosa zeby byl premium

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.01.2012 21:57

To jest stary cod
Powinno działać.
Pamiętaj że flaga k odpowiada za zmiane hasła itd..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#352768 [ROZWIĄZANE] Mam problem z dodaniem klasy

Napisane przez MAthiasssMAt on 22.01.2012 19:06

Wrzuciłeś codclass_TropicielPremium.amxx do plugins? (Wiem że głupie pytanie, ale zdarza się o tym zapomnieć)
Dopisałeś do plugins-codmod.ini codclass_TropicielPremium.amxx ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#352766 Problem z sma na amxx

Napisane przez MAthiasssMAt on 22.01.2012 19:01

Proszę bardzo :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#352722 Blokada stawiania min itp w malych pomieszczeniach

Napisane przez MAthiasssMAt on 22.01.2012 17:23

Zainspirowany http://amxx.pl/topic...miny-przejscia/ Tym tematem, przerobiłem go na nowego cod moda.
Ta modyfikacja blokuje całkowicie użycie komend/klawiszy:

[Edytowane w silniku] C / useperk / radio3
[Edytowane dla każdej klasy osobno] E / +use





Edycja w silniku:

1.Otwieramy nasz silnik (QTM_CodMod.sma)

2. Szukamy

register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");


i zamieniamy na

register_clcmd("useperk", "cmdSprawdz");
register_clcmd("radio3", "cmdSprawdz");

3. Szukamy

public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_HANDLED;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}

usuwamy i w to miejsce wklejamy to:

public cmdSprawdz(id){
		new Float:vfOrigin[3];
new name [32];
	get_user_name(id, name, 31);
		pev(id, pev_origin, vfOrigin);
	  
		if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 135.0))
			   UzyjPerku(id);
		else
				client_print(id, print_chat, "Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!");
}
czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){
		new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3];
	  
		vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0];
		vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1];
		vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2];
	  
		//1
		vfStart[0] += odleglosc;
		vfEnd[0] -= odleglosc;
		if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
		&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
				return 0;
	  
		//2
		vfStart[0] -= odleglosc;
		vfEnd[0] += odleglosc;
		vfStart[1] += odleglosc;
		vfEnd[1] -= odleglosc;
	  
		if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
		&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
				return 0;
		return 1;
}
public UzyjPerku(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_HANDLED;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}



Edycja dla każdej klasy osobno

1. Otwieramy sma naszej klasy (dla przykładu saper)

2. Za #include <hamsandwich> dopisujemy:
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

3. Zamieniamy (tylko nazwe) public cod_class_skill_used(id) na :
public stawianie(id)

4. Przed naszym aktualnym public ( public stawianie(id) ) dodajemy:

public cod_class_skill_used(id)
{
		new Float:vfOrigin[3];
new name [32];
	get_user_name(id, name, 31);
		pev(id, pev_origin, vfOrigin);
	  
		if(czyDuzoMiejsca(vfOrigin, 135.0))
               stawianie(id);
		else
				client_print(id, print_chat, "Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!");
}
czyDuzoMiejsca(const Float:vfPunkt[3], Float:odleglosc){
		new Float:vfStart[3], Float:vfEnd[3];
	  
		vfStart[0] = vfEnd[0] = vfPunkt[0];
		vfStart[1] = vfEnd[1] = vfPunkt[1];
		vfStart[2] = vfEnd[2] = vfPunkt[2];
	  
		//1
		vfStart[0] += odleglosc;
		vfEnd[0] -= odleglosc;
		if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
		&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
				return 0;
	  
		//2
		vfStart[0] -= odleglosc;
		vfEnd[0] += odleglosc;
		vfStart[1] += odleglosc;
		vfEnd[1] -= odleglosc;
	  
		if(engfunc( EngFunc_PointContents, vfStart ) != CONTENTS_EMPTY
		&& engfunc( EngFunc_PointContents, vfEnd ) != CONTENTS_EMPTY)
				return 0;
		return 1;
}

Gotowego sapera daje w załączniku



Zabraniam kopiowania poradnika na inne strony bez mojej wiedzy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#352006 [ROZWIĄZANE] Bug 256 HP

Napisane przez MAthiasssMAt on 20.01.2012 23:27

Temat poruszany bardzo wiele razy.

Weź z http://amxx.pl/topic...az-o-90-stopni/ Odpowiedź M3ntosa, którą Napisano 22 listopad 2011 - 19:49.

Działa na 100%
  • +
  • -
  • 1


#341665 Problem z klasą predator, 3 dni męcze się ze zmianą dmg z rakiety

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.12.2011 12:59

Zobacz :) Może zadziała

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#341590 Boty Na Serwer

Napisane przez MAthiasssMAt on 29.12.2011 10:33

Można. Od tego jest plik :
cstrike/addons/podbot/botnames.txt

I zmieniasz każdą linijke :)
Albo usuwasz i zostawiasz np 10 nazw
  • +
  • -
  • 1