Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MAthiasssMAt - zdjęcie

MAthiasssMAt

Rejestracja: 02.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] (Gm) AMXBans # 1.6 + Poprawki - problem

15.12.2012 20:31

Przyłączam się do prośby :) mam identyczny problem

W temacie: Plugin puszczający muzykę co kilka minut

28.04.2012 21:10

Proszę o usunięcie, nie zauważyłem że css

Pisany na szybko, powinien działać. Aktualnie puszcza co 3 minuty jedną z 6 piosenek
zamiast 180 wpisz czas co ile s ma być puszczone
set_task(180.0,"puszczanie", _, _, _, "b")
,
zamiast misc/m5 (i innych) wpisz sciezke muzy np misc/muza1.mp3
client_cmd(0,"mp3 play misc/m5")

#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("muzaMP3","1.0","MAt")
set_task(180.0,"puszczanie", _, _, _, "b")
}
public puszczanie()
{
switch(random(6))
{
case 0:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m1")
}
case 1:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m2")
}
case 2:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m3")
}
case 3:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m4")
}
case 4:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m5")
}
case 5:
{
client_cmd(0,"mp3 play misc/m6")
}
}
}

W temacie: Nie dostaje Expa

15.04.2012 15:58

Zamień Public SmiercGraczaPost na:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
  new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
  new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

  if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
   nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
  
  if(!perk_gracza[attacker])
   UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
  doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

SprawdzPoziom(attacker);

return HAM_IGNORED;
}

(nie testowane)

W temacie: CoD MoD a PTB

15.04.2012 15:50

w ogóle dziwne to, Te pluginy nie mają nic ze sobą wspólnego. Może pokaż logi i napisz coś więcej

W temacie: Prosba o pomoc przy klasie.

15.04.2012 15:47


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Assasin [VIP]";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/1, jest niewidzialny na nozu podczas kucania.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin [VIP]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}