Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MAthiasssMAt
Rejestracja: 02.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 78
- Odwiedzin: 3 856
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 37 lat
- Urodziny: Październik 22, 1986
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MAthiasssMAt nie posiada znajomych
#341476 Umilające grę pluginy
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:39
http://amxx.pl/topic...io-na-serwerze/
No i ciekawa jest ruletka:
http://amxx.pl/topic/17279-ruletka-30/
#341454 Statystyki w HUD
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:26
Załączone pliki
-
systemmonet.amxx 10,35 KB 2 Ilość pobrań
-
systemmonet.sma 7,08 KB 29 Ilość pobrań
systemmonet.amxx -
QTM_CodMod.sma 40,47 KB 61 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 50,33 KB 2 Ilość pobrań
#341432 Statystyki w HUD
Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:17
Będzie na radar najeżdżać...
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,47 KB 50 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 50,33 KB 5 Ilość pobrań
-
systemmonet.sma 7,08 KB 22 Ilość pobrań
systemmonet.amxx -
systemmonet.amxx 10,36 KB 3 Ilość pobrań
#341388 Errory podczas kompilacji helikopterzysty
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 23:48
Rozumiem że to ma być klasa?
Bo takjakby dałeś sma perku i nazwe klasy
Proszę bardzo. W załączniku
Załączone pliki
-
codclass_helikopterzysta.sma 30,1 KB 38 Ilość pobrań
codclass_helikopterzysta.amxx -
codclass_helikopterzysta.amxx 34,32 KB 6 Ilość pobrań
#341364 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 23:16
Co do sklepu - nie wiem czy zadziała
Załączone pliki
-
codclass_terrorysta.sma 5,35 KB 36 Ilość pobrań
codclass_terrorysta.amxx -
codclass_terrorysta.amxx 10,16 KB 3 Ilość pobrań
-
codclass_wyszkolony_snajper.sma 2,85 KB 30 Ilość pobrań
codclass_wyszkolony_snajper.amxx -
codclass_wyszkolony_snajper.amxx 6,17 KB 2 Ilość pobrań
-
systemmonet_sklep.amxx 12,05 KB 2 Ilość pobrań
-
systemmonet_sklep.sma 11,67 KB 38 Ilość pobrań
systemmonet_sklep.amxx
#341355 CoD mod QTM'a nie kompilue sie.
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:55
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 41,8 KB 25 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 53,68 KB 3 Ilość pobrań
#341348 Statystyki w HUD
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:45
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 40,47 KB 123 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
QTM_CodMod.amxx 50,32 KB 2 Ilość pobrań
#341339 edycja medyka.sms
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:32
jak nie bd działać to napisz :
PAMIĘTAJ DODAĆ INCLUDE BO NIE MASZ
#include
#include
#include
#include
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Może wskrzeszać";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#341167 Deagle Sniper?? może troszkę ulepszyć?
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 18:11
Załączone pliki
-
codclass_deaglesniper.sma 3,08 KB 49 Ilość pobrań
codclass_deaglesniper.amxx -
codclass_deaglesniper.amxx 5,77 KB 8 Ilość pobrań
#341121 Boty Na Serwer
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 17:02
#340764 Kompilacja QMT_CodMod tabela EXPA
Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 00:35
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 55,93 KB 0 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 46,41 KB 20 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#339888 [ROZWIĄZANE] Problem Rank
Napisane przez MAthiasssMAt w 26.12.2011 12:54
#339725 [ROZWIĄZANE] Plugin bindujący
Napisane przez MAthiasssMAt w 25.12.2011 22:10
Mam problem z pluginem do bindowania. Mianowicie:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new opcja
new klawisz[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Bindowanie Klawiszy", "0,1", "MAt");
register_clcmd("say /binduj", "bindd");
register_clcmd("klawisz","pobierz");
}
public bindd(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rBindowanie klawiszy \wby MAt");
new menu = menu_create(tytul, "bindd_handler");
menu_additem(menu, "Binduj \ritem");//1
menu_additem(menu, "Binduj \rdrop");//2
menu_additem(menu, "Binduj \rklasa");//3
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public bindd_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 1;
}
case 1:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 2;
}
case 2:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 3;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(klawisz, charsmax(klawisz), "%s", text);
binddduj(id)
}
public binddduj(id)
{
if(opcja == 1)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /item^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
if(opcja == 2)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /drop^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
if(opcja == 3)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /klasa^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
}
Plugin ma za zadanie:
po wpisywaniu klawisza bindować go
niestety nie zapisuje w pamięci klawisza.
Z góry dzięki za pomoc
Poprzedni post wpiałem w złym dziale, proszę o usunięcie tamtego
#339709 [ROZWIĄZANE] Poprawa
Napisane przez MAthiasssMAt w 25.12.2011 21:47
#332446 Santa hat - Czapka mikołaja
Napisane przez MAthiasssMAt w 10.12.2011 13:38
Instalacja:
(Standardowa)
Plik Czapka.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik Czapka.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik santa_hat.mdl do models
W addons/amxmodx/configs/plugins.ini na końcu dopisujemy Czapka.amxx
Modules:
- fakemeta
- hamsandwich
/czapka - zakłada czapke
/bezczapki - zdejmuje czapke
Jeżeli było proszę o usunięcie
Załączone pliki
-
Czapka.sma 1,25 KB 1697 Ilość pobrań
Czapka.amxx -
Czapka.amxx 4,54 KB 131 Ilość pobrań
-
santa_hat.rar 57,13 KB 1939 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MAthiasssMAt
- Regulamin