Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MAthiasssMAt - zdjęcie

MAthiasssMAt

Rejestracja: 02.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2013 00:29
-----

#341476 Umilające grę pluginy

Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:39

Zawsze graczom miło gdy słuchają radia:
http://amxx.pl/topic...io-na-serwerze/
No i ciekawa jest ruletka:
http://amxx.pl/topic/17279-ruletka-30/
  • +
  • -
  • 2


#341454 Statystyki w HUD

Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:26

Chyba że wolisz po prawej stronie ( nie będzie najeżdżać na radar )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341432 Statystyki w HUD

Napisane przez MAthiasssMAt w 29.12.2011 00:17

Teraz podmień te 2.
Będzie na radar najeżdżać...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341388 Errory podczas kompilacji helikopterzysty

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 23:48

Ehh.
Rozumiem że to ma być klasa?
Bo takjakby dałeś sma perku i nazwe klasy :)
Proszę bardzo. W załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341364 Edycja klasy; Dodanie ADMIN_FLAG; Edycja Sklepiku

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 23:16

Proszę Bardzo :)
Co do sklepu - nie wiem czy zadziała :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341355 CoD mod QTM'a nie kompilue sie.

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:55

Proszę Bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341348 Statystyki w HUD

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:45

Testuj ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341339 edycja medyka.sms

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 22:32

Coś tam masz z tym include porypane, więcj edytuj include daje tylko sma: (nie testowane)
jak nie bd działać to napisz :
PAMIĘTAJ DODAĆ INCLUDE BO NIE MASZ
#include
#include
#include
#include
native cod_add_wskrzes(id, ile)
new sprite_white;
new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Może wskrzeszać";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
{
cod_add_wskrzes(id, 1)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#341167 Deagle Sniper?? może troszkę ulepszyć?

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 18:11

Powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#341121 Boty Na Serwer

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 17:02

W podbot config (cstrike/addons/podbot/podbot.cfg):

Edytuj linijki :
pb_maxbots i pb_minbots

na:

pb_maxbots 4
pb_minbots 2

  • +
  • -
  • 3


#340764 Kompilacja QMT_CodMod tabela EXPA

Napisane przez MAthiasssMAt w 28.12.2011 00:35

Proszę Bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#339888 [ROZWIĄZANE] Problem Rank

Napisane przez MAthiasssMAt w 26.12.2011 12:54

Zresetuj statystyki (usuń plik w data : csstats.dat i chyba jeszcze jeden z nazwą csstats )
a w amxx.cfg ustaw csstats_rank na 0

Pomogłem ? daj + ;)
  • +
  • -
  • 0


#339725 [ROZWIĄZANE] Plugin bindujący

Napisane przez MAthiasssMAt w 25.12.2011 22:10

Witam :)

Mam problem z pluginem do bindowania. Mianowicie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new opcja
new klawisz[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Bindowanie Klawiszy", "0,1", "MAt");
register_clcmd("say /binduj", "bindd");
register_clcmd("klawisz","pobierz");

}

public bindd(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rBindowanie klawiszy \wby MAt");
new menu = menu_create(tytul, "bindd_handler");
menu_additem(menu, "Binduj \ritem");//1
menu_additem(menu, "Binduj \rdrop");//2
menu_additem(menu, "Binduj \rklasa");//3

menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public bindd_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 1;
}
case 1:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 2;
}
case 2:
{
console_cmd(id, "messagemode klawisz");
opcja = 3;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(klawisz, charsmax(klawisz), "%s", text);
binddduj(id)
}

public binddduj(id)
{
if(opcja == 1)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /item^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
if(opcja == 2)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /drop^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
if(opcja == 3)
{
client_cmd(id, "bind (klawisz) ^"say /klasa^"");
client_print(id, print_chat, "Pomyslnie zbindowano klawisz");
}
}



Plugin ma za zadanie:
po wpisywaniu klawisza bindować go :)
niestety nie zapisuje w pamięci klawisza.
Z góry dzięki za pomoc :)

Poprzedni post wpiałem w złym dziale, proszę o usunięcie tamtego
  • +
  • -
  • -2


#339709 [ROZWIĄZANE] Poprawa

Napisane przez MAthiasssMAt w 25.12.2011 21:47

Proszę bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#332446 Santa hat - Czapka mikołaja

Napisane przez MAthiasssMAt w 10.12.2011 13:38

Edytując plugin http://amxx.pl/topic/4347-santa-hat/ , dodałem opcje zdejmowania czapki (przydatne do CodMod itd - gdzie są niewidoczne klasy)

Instalacja:

(Standardowa)
Plik Czapka.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik Czapka.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik santa_hat.mdl do models
W addons/amxmodx/configs/plugins.ini na końcu dopisujemy Czapka.amxx

Modules:
  • fakemeta
  • hamsandwich
Komendy:

/czapka - zakłada czapke
/bezczapki - zdejmuje czapke


Jeżeli było proszę o usunięcie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6