Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Niquit - zdjęcie

Niquit

Rejestracja: 30.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2016 20:25
-----

#477052 [ROZWIĄZANE] Połączenia V.I.P.'a

Napisane przez Gość w 09.11.2012 17:37

Sprawdź, umieść vipa poniżej amxbans_core

Załączony plik  vip23.sma   4,83 KB  20 Ilość pobrań
  vip23.amxx


#442451 Instalacja Metamod:Source

Napisane przez Cypis' w 08.08.2012 03:15

Dołączona grafika

Jak widzisz dałem skrina i pokazałem że działa.
Więc musi być to twoja wina istalacji.
Załączam paczkę sourcemod+meta, ściągasz i wgrywasz ją od razu na serwer i nic więcej nie dogrywasz do niej i powinno działać - ja tak zrobiłem.

Załączone pliki

  • Załączony plik  2.zip   7,85 MB  382 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#440887 [ROZWIĄZANE] Funkcja - cvar

Napisane przez Gość w 05.08.2012 01:53

Wartości cvarów najlepiej zmienić funkcją set_cvar_num

Kod jest bardzo nieoptymalny, proponuję Ci
#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_plugin("sv_visiblemaxplayers set depend on rs_players", "0.1", "benio101");

public client_authorized(){
new num=get_cvar_num("rs_players");
set_cvar_num("sv_visiblemaxplayers",max(min(get_playersnum()+1,num),num+2));
}



#434358 Przekierowanie

Napisane przez sebul w 20.07.2012 13:05

W forwardzie "client_connect" gracz nie ma jeszcze przypisanych flag, więc żeby to działało trzeba przekierowanie zrobić w innym forwardzie, czyli "client_authorized".
  • +
  • -
  • 1


#408060 Info w HUD(Życie i Kasa)

Napisane przez dasiek w 08.05.2012 10:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Massage HUD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Niquit"
#define ZADANIE_HUD 98211

new SyncHudObj

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    
}
public client_authorized(id)
{
    set_task(6.0,"Message_Hud",id + ZADANIE_HUD)
}
public Message_Hud(id)
{
    id-= ZADANIE_HUD;
    new iHealth = get_user_health(id);
    new iMoney = cs_get_user_money(id);
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.15, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Health: %s^nMoney: %s", iHealth,iMoney);
    set_task(0.1,"Message_Hud",id + ZADANIE_HUD)
}

plugin_init nie zwraca ID do Message_Hud trzeba znaleść taki forward który zwróci ;)
i SyncHudObj musisz zadeklarować jako obiekt HUDa.

Jak nie będzie działać - napisz.
  • +
  • -
  • 1


#407910 Przekierowanie

Napisane przez dasiek w 07.05.2012 18:40

@up - wybacz za ten błąd.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new ip[] = "Twoje IP serwera" // Tu wpisz Ip Serwera
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}
public client_connect(id)
{
if(get_playersnum() <= 14) // jesli ilosc graczy na serwerze jest wieksza od 14
{
  if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) // i gracz ma flage b
  {
   client_cmd(id,"connect %s",ip) // wymus wpisanie w konsoli connect twoje ip.
  }
}
}

To powienno załatwic sprawe
  • +
  • -
  • 1


#407943 Przekierowanie

Napisane przez sebul w 07.05.2012 19:30

Cheq,
a nie powinno być:

if(!get_user_flags(id) & !ADMIN_RESERVATION) // i gracz nie ma flagi b


Bo to ma być, że gracz z flagą b nie zostanie przekierowany.

Też fakt, ale jak już powinno być
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))

  • +
  • -
  • 2


#357391 ColorChat, źle interpretuję TEAM_COLOR(Chyba)

Napisane przez Waleq w 03.02.2012 07:39

for(new id=1; id<=32; id++){
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[AFK]^x04 Wyrzucenie bomby^x01!")
}



Tak wyślę Ci wiadomość do każdego z graczy osobno, a kolor wiadomości będzie zależny od teamu gracza.
  • +
  • -
  • 1


#356980 [ROZWIĄZANE] Przerobienie AFK KiSSS

Napisane przez ogury w 02.02.2012 13:37

#define CHECK_FREQ 5 // This is also the warning message frequency.
Już jest ustawione na "co 5 sekund"


#354420 Link do Psychostats

Napisane przez JawoR1337 w 27.01.2012 17:53

Tutaj masz http://amxx.pl/topic...psychostats-31/
  • +
  • -
  • 1


#249969 Crash serwera

Napisane przez tomi93 w 16.05.2011 15:36

amxbans_core.sma

#define SYNC_SQL
na:
//#define SYNC_SQL

  • +
  • -
  • 1