Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jadek
Rejestracja: 29.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.11.2017 10:58
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 288
- Odwiedzin: 4 946
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 4, 1996
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
80
Zaawansowany
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Jadek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#643587 Problem z instalacją HLDS na serwerze VPS
Napisane przez GwynBleidD w 15.06.2014 21:44
Przy instalacji HLDSa poprzez SteamCMD wpisz ID 90, dla pewności dopisz +app_set_config "90 mod cstrike" , aby pobrał Ci prawidłowy mod.
#633003 Rosyjskie Hacki FTP
Napisane przez GwynBleidD w 18.04.2014 23:36
#630620 [Dokumentacja Mobilna] AllDoc + biblioteki AmxX
Napisane przez dasiek w 07.04.2014 07:24
#632461 Co oznaczają Setting[n], n(należy)<0,9>
Napisane przez BeMM w 16.04.2014 19:11
setting[0] - życzenie, jak ustawimy na 1 to ostatni więzień będzie miał życzenie, jak na 2 to nie będzie miał życzenia setting[1] - prowadzący, jak na 1 ustawimy to nie będzie można prowadzącego setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie będzie poszukiwanych setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4 setting[4] - jak na 1 to tt nie będą mogli podnosić broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami, jak na 2 to ct nie będą mogli, jak na 3 to oba teamy nie będą mogli. setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6 setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracić HP za kampienie. setting[7] - nieskończone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
To jest wyjaśnione w kodzie jail_freeday
#523659 [ROZWIĄZANE] [COD MOD]Klasa z niewidzialnością nie działa jak powinna
Napisane przez Łokiec w 11.03.2013 14:01
Ja na swoim serwerze mam i działa bez problemów
Sprawdz moją
codclass_Skazaniec.sma 1,23 KB 64 Ilość pobrań
codclass_Skazaniec.amxx
Sprawdz moją
codclass_Skazaniec.sma 1,23 KB 64 Ilość pobrań
codclass_Skazaniec.amxx
#522147 [ROZWIĄZANE] Tworzenie opisu perku z losowym dmg - 1/x
Napisane przez Vasto_Lorde w 06.03.2013 15:50
Spisz z innego perku:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define ZADANIE_WSKRZES 6240 new const perk_name[] = "Morfina"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci"; new wartosc_perku[33]; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Killed(id) { if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); } public Wskrzes(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
#520780 [ROZWIĄZANE] Uruchamianie publica co 5 rund
Napisane przez Fili:P w 01.03.2013 19:32
#520778 [ROZWIĄZANE] Uruchamianie publica co 5 rund
Napisane przez O'Zone w 01.03.2013 19:27
Ruletka miałaby być co 5 rund dla określonego gracza (użycie, 5 rund przerwy, użycie), czy po prostu dostępna dla wszystkich co 5 rund?
W pierwszym przypadku liczba rund musiała by być liczona osobno dla każdego gracza.
Gdzie tu logika? gRound++ zwiększa wartość o kolejną 1.
Liczbę rund trzeba liczyć np. w taki sposób
A w plugin_init dodać oczywiście:
Potem, o ile się nie mylę, można by to zrobić tak (o ile ma to być dla wszystkich graczy)
W pierwszym przypadku liczba rund musiała by być liczona osobno dla każdego gracza.
if( gRound >= 5)
gRound++;
Gdzie tu logika? gRound++ zwiększa wartość o kolejną 1.
Liczbę rund trzeba liczyć np. w taki sposób
public event_newround() {
gRound++
}
A w plugin_init dodać oczywiście:
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
Potem, o ile się nie mylę, można by to zrobić tak (o ile ma to być dla wszystkich graczy)
if( gRound >= 5){
//kod ruletki
gRound=0
}
#509714 Plugin powiększający max ilość $
Napisane przez glut w 01.02.2013 23:39
Tutaj masz na większą ilość kasy
A co do drugiego to powiedz ile za zabicie chcesz dodatkowo itd..
amx_startmoney 800" // ile na start amx_maxmoney "99999" // ile maksymalnie
A co do drugiego to powiedz ile za zabicie chcesz dodatkowo itd..
Załączone pliki
-
unlimited_money.sma 6,04 KB 34 Ilość pobrań
unlimited_money.amxx
#492060 Pochwal się swoim internetem.
Napisane przez Magiczny. w 20.12.2012 19:58
#507168 Plugin blokujacy bronie - pytanie
Napisane przez speedkill w 26.01.2013 21:18
#507139 Plugin blokujacy bronie - pytanie
Napisane przez Droso w 26.01.2013 20:20
#494050 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją QTM_codmod
Napisane przez glut w 26.12.2012 22:20
#485848 Problem z odczytaniem pliku .txt
Napisane przez dasiek w 02.12.2012 10:19
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Problemy
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jadek
- Regulamin