Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Chmielik - zdjęcie

Chmielik

Rejestracja: 26.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2018 11:36
-----

#494339 Roundsound by DJManiac

Napisane przez DJManiac w 27.12.2012 13:58

Na pewno wam się spodoba moja paczka roundsound :)
Gatunek: Electro/House,Dance,House
Download:http://www19.zippyshare.com/v/77180326/file.html
www.facebook.com/djmaniacpl - Zapraszam

Tracklista:
1.David Guetta feat. Sia & Sandro Silva - She Wolf Epic (DJ Maniac Mash Up Remix)
2.Bingo players - out of my mind (original mix)
3.Adn & Greg- Dalej
4.Swedish House Mafia feat John Martin - Dont You Worry Child (Extended Mix)
5.Omoziu - Back Home
6.Nicky Romero & ZROQ - WTF (Melfrez Reboot)
7.Nicky Romero - Toulouse (Original Mix)
8.Mandee aka Cooler- Cicha Woda (Extended Mix)
9.LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers (Dimitri Vegas & Like Mike Remix)
10.LMFAO - Sexy And I Know It (Mord Fustang Remix)
11.Knife Party - Internet Friends (Original Mix)
12.Klik Klak - Are You Klik Klak (Green Mix)
13.Kid Cudi - Day N Nite (Crookers Remix)
14.Hardwell feat. Mitch Crown - Call Me A Spaceman (Extended Mix)
15.Hardwell & Showtek - How We Do (Original Mix)
16.Dyro & Rene Kuppens - Raid (Original Mix)
17.Dj Hazel - I Love Poland (Daan'D Remix)
18.Chwytak vs. Czaki - Wjebię jej..
19.Chwytak feat. Dj Wiktor - Napijmy Się Gorzoły (Extended Mix)
20.Bingo Players & Tujamo & Plastik Funk - When I Dip Who! (Ton Don Bootleg)
21.Bingo Players - Rattle (Original Mix)2
22.Bingo Players - Rattle (Original Mix)
23.BBX - Rock Me Out (TAITO Remix)
24.Avicii - ID (Levels) (Original Mix)
25.CAZZETTE - Beam Me Up (Kill Mode) (Original Mix)
26.Chwytak & DJ Wiktor - Let's Go To The Party (Club Mix)
27.C-BooL - Do You Know (Extended Mix)
28.Kaskade vs. Nicky Romero Turn It Down Toulouse (Kaskade Mash Up)
29.Digital Mode - With You
30.Otto Knows - Million Voices
31.Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)
32.Gregor Es - To The Oldskool (Original Mix)
33.Showtek, Justin Prime - Cannonball (Original Mix)
34.Hardwell feat. Amba Shepherd & Deorro - Apollo Bounce (DJManiac Bootleg Remix)
  • +
  • -
  • 15


#453983 Status Serwerów w PHP

Napisane przez Zapalka w 31.08.2012 15:32

Skontaktuj się z BOK'iem twojego hostingu www. Prawdopodobnie to oni blokują port 30006, ponieważ sprawdzałem u siebie i połączenie jest nawiązywane bez problemu.
  • +
  • -
  • 1


#313756 2 sloty na perk

Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2395 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1725 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#202506 Serwer się Crashuje

Napisane przez Ksiedzu w 03.01.2011 16:13

Witam, mam taki problem, że raz na jakiś czas serwer się crashuje (dodałem debug po nazwie pluginu).

Wklejam część z error która się powtarza oraz *.sma pluginu

L 01/01/2011 - 14:25:30: Start of error session.
L 01/01/2011 - 14:25:30: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110101.log")
L 01/01/2011 - 14:25:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/01/2011 - 14:25:30: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 01/01/2011 - 14:25:30: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 763)
L 01/01/2011 - 14:25:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/01/2011 - 14:25:31: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 01/01/2011 - 14:25:31: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 763)

Dodano 04 styczeń 2011 - 23:11:
Refresh

Dodano 05 styczeń 2011 - 01:04:
Dobra zmieniłem na inny mod -dziękuję serdecznie wszystkim za okazanie mi pomocy. To forum ma zarąbisty support.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#414363 [Fix] Thread worker was unable to start

Napisane przez sebul w 25.05.2012 23:05

Fix ten dotyczy błędu
L 05/23/2012 - 10:57:16: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 38)
L 05/23/2012 - 10:57:16: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 106)
Do pliku "amxbans_main.sma" należy dodać
public plugin_end() {
g_SqlX = Empty_Handle;
}

lub samo, jeśli funkcja "plugin_end" już istnieje
g_SqlX = Empty_Handle;

Następnie otwieramy "check_flag.inl" oraz "check_player.inl" i wszędzie przed
SQL_ThreadQuery(g_SqlX

dodajemy
if(g_SqlX)

Na sam koniec należy skompilować i nowy plik "amxbans_main.amxx" wgrać na serwer.
  • +
  • -
  • 14


#422444 Gangi+CoD

Napisane przez radim w 20.06.2012 15:42

jb_get_gang_name(jb_get_user_gang(id),gang_gracza,charsmax(gang_gracza))
zamiast
new gang_gracza = jb_get_gang_name(jb_get_user_gang(id),name,charsmax(name))

  • +
  • -
  • 1


#257586 Awanse klas

Napisane przez Goliath w 10.06.2011 19:48

Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa Dołączona grafika.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;

3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

return ilosc_klas;
}

public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}

public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}

4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");

5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
	if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
		if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, kt&#243;ra ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametr&#243;w nie r&#243;żni się od tych z cod_register_class
10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
Załączony plik  codawans_elitesnajper.sma   1,4 KB  1790 Ilość pobrań
  codawans_elitesnajper.amxx

Gotowiec:
Załączony plik  awanse.sma   41,62 KB  1677 Ilość pobrań
  awanse.amxx

Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie Dołączona grafika.
  • +
  • -
  • 75


#421901 Gangi+CoD

Napisane przez GwynBleidD w 19.06.2012 02:25

Nie zrobiłeś tak, jak pisałem, przeczytaj jeszcze raz posta mojego, a najlepiej jego ostatni akapit. Jeśli koniecznie potrzebujesz tego pluginu, napisz w Scripting AMXX -> Pluginy z prośbą, aby Ci go ktoś napisał, bo wątpię, żebyś sam podołał z tak małym doświadczeniem i wiedzą. Nie zrozum mnie źle, nie chcę Cię urazić pisząc, że nic nie umiesz, po prostu każdy od czegoś zaczynał :)
  • +
  • -
  • 1


#421666 Gangi+CoD

Napisane przez GwynBleidD w 18.06.2012 17:39

Ojj wszystko źle robisz.

Funkcja jb_get_gang_name przyjmuje 3 parametry
1. gid - ID gangu, którego nazwę chcesz uzyskać, NIE ID GRACZA !!
2. name - tablica (string), do której zostanie zapisana nazwa gangu
3. len - maksymalna długość nazwy, którą chcesz pobrać. NIE może być większa, niż tablica podana w name!!

Podałem zresztą post wyżej przykład użycia, czyli:
jb_get_gang_name(jb_get_user_gang(id), name, charsmax(name))

Co pobiera Ci do zmiennej name nazwę gangu gracza, podanego w id.

Drugi błąd, który popełniasz: deklaracja tablicy, czyli to:
new gang_gracza[id] =

Stąd się bierze błąd. Jako wielkość tablicy nie możesz podawać zmiennej, musi być to stała liczba, w tym przypadku daj 64, czyli:
new gang_gracza[64]

Dodatkowo, do tablicy bezpośrednio nie przypiszesz w ten sposób wartości funkcji (funkcja nie może zwrócić tablicy).

Trzeci błąd:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Gang: %i]", gang_gracza[id]); 

Tu również id w tablicy jest błędem, powinieneś podać tą tablicę całkiem bez indeksu, czyli:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Gang: %i]", gang_gracza); 


Widzę, że porywasz się z motyką na słońce trochę... Zacznij programowanie od jakichś prostszych pluginów, od całkowitych podstaw. Np. jak pobrać nick gracza, jego ip, steamID. Jak dać komuś nieśmiertelność itp. Edycja modu, takiego jak gangi JB, a nawet korzystanie z prostych natywów jak na razie Cię przerasta, jak widać.
  • +
  • -
  • 1


#421473 Gangi+CoD

Napisane przez GwynBleidD w 17.06.2012 20:49

Najprościej, żeby zrobić jak największą funkcjonalność natywów, jest dorobić jeszcze jeden natyw pobierający nazwę gangu dla podangego id gangu, wtedy wywoływałbyś to np. tak:
jb_get_gang_name(jb_get_user_gang(id), name, charsmax(name))


Do jb_gangs dodajesz wtedy:
/**jb_get_gang_name
* @param gid ID gangu
* @param name Tablica do zapisania nazwy gangu
* @param len Maksymalna długość nazwy gangu
* @return Zwraca długość zapisanej do zmiennej nazwy gangu lub -1 dla nieistniejącego gangu o podanym ID */
native jb_get_gang_name(gid, name[], len);


Do plugin_natives dodajesz:
register_native("jb_get_gang_name", "n_get_gang_name") 


i nastęnie tworzysz obsługę natywa:
public n_get_gang_name (plugin, params) {
new aData[ GangInfo ];
if(!ArrayGetArray( g_aGangs, get_param(1), aData ))
return -1;

return set_array(2, aData[GangName], min(63, get_param(3)));
}

  • +
  • -
  • 1


#421362 Gangi+CoD

Napisane przez GwynBleidD w 17.06.2012 17:07

Może być ID gangu zwracane?

jb_gangs.inc:
#if defined _jb_gangs_included
#endinput
#endif
#define _jb_gangs_included

#pragma reqlib jb_gangs
#if !defined AMXMODX_NOAUTOLOAD
#pragma loadlib jb_gangs
#endif

/**jb_get_user_gang
* @param id ID gracza
* @return Zwraca ID gangu podangego gracza. */
native jb_get_user_gang(id);


Dodajesz do jb_gangs pluginu:
public plugin_natives() {
register_library ("jb_gangs")
register_native("jb_get_user_gang", "n_get_user_gang")
}
public n_get_user_gang(plugin, params) {
new id = get_param(1);
if(id<0||id>32)
log_error(MX_ERR_MEMACCESS, "Invalid player ID specified");
if(!is_user_connected(id))
log_error(AMX_ERR_NOTFOUND, "Player not found");

return g_iGang[id];
}


I powinno śmigać ;)
  • +
  • -
  • 1


#421073 [ROZWIĄZANE] Gildia + CoDMod

Napisane przez Jak się nazwać w 16.06.2012 15:36

Po 1 to skoro ten natyw ma zwracać nazwę to musisz przechowywać ją w tablicy.
Po 2 skoro wyświetlasz każdemu z osobna gildię to musisz ustworzyć tablicę 33 elementową.
Czyli musisz użyć tablicy o dwóch wymiarach, pokaż też funkcję PobierzGildie bo nie wydaje mi się żeby była dobra.

@@UP
Możesz mi powiedzieć co to w ogóle jest?

new gildia_gracza[id] = cod_get_user_gang(id);

nie wiem jak chcesz taką talbicę zadeklarować w ogóle.
  • +
  • -
  • 1


#421075 [ROZWIĄZANE] Gildia + CoDMod

Napisane przez Gość w 16.06.2012 15:40

jw. Pokaż funkcję cod_get_user_gang()


#421078 [ROZWIĄZANE] Gildia + CoDMod

Napisane przez Jak się nazwać w 16.06.2012 15:44

No to po 1 rejestrując natyw podajesz złą nazwę funkcji, po 2 zwracasz index gangu a nie jego nazwę
  • +
  • -
  • 1