Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Chmielik
Rejestracja: 26.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2018 11:36
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 153
- Odwiedzin: 5 301
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Grudzień 3, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
PgW
8
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Chmielik nie posiada znajomych
#477490 [ROZWIĄZANE] Wyrównanie linii w QTM (HP oraz % EXP w HUD)
Napisane przez Chmielik w 10.11.2012 15:17
Na przyszłość - AMXX Studio - Tools - Indenter
#429886 [SOLVED] More health on COD MOD
Napisane przez Chmielik w 08.07.2012 15:19
#423167 VIP CALL OF DUTY
Napisane przez Chmielik w 22.06.2012 17:38
Find public Death
Should work.
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Zdobyles %i doswiadczenia", nowe_doswiadczenie);
if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_X)
{
doswiadczenie_gracza[attacker] += 50;
}
else
doswiadczenie_gracza[attacker] += 30;
Should work.
#391583 [ROZWIĄZANE] steam-sms.pl OPINIE
Napisane przez Chmielik w 05.04.2012 10:00
#318609 Problem z kompilacja przy cod modzie starym!!!
Napisane przez Chmielik w 06.11.2011 13:10
#318399 Sound_mp3 - za dużo muzyki i nie ściąga ?
Napisane przez Chmielik w 05.11.2011 21:30
Mogę Ci dać moje .sma alt_end_round_sounds, skompiluj je sobie. Mi działają utwory (zdarza się raz czy dwa razy na mapę że w jednej rundzie nie odtworzy muzyki).
Tylko ważne to, aby skonwertować ucinki muzyki które wrzucasz programem Format Factory. Wtedy zawsze działają .
Tylko ważne to, aby skonwertować ucinki muzyki które wrzucasz programem Format Factory. Wtedy zawsze działają .
Załączone pliki
-
alt_end_round_sounds.sma 23,91 KB 42 Ilość pobrań
alt_end_round_sounds.amxx -
roundsound.ini 92 bajtów 39 Ilość pobrań
#318389 Sound_mp3 - za dużo muzyki i nie ściąga ?
Napisane przez Chmielik w 05.11.2011 21:23
#318379 [ROZWIĄZANE] Problem - nie możesz użyć komendy
Napisane przez Chmielik w 05.11.2011 21:05
#318378 [ROZWIĄZANE] Max lvl cod.
Napisane przez Chmielik w 05.11.2011 21:04
Proszę .
Załączone pliki
-
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma 255,12 KB 58 Ilość pobrań
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx
#318367 [ROZWIĄZANE] Problem - nie możesz użyć komendy
Napisane przez Chmielik w 05.11.2011 20:52
#259741 Nie da się banować
Napisane przez Chmielik w 17.06.2011 12:32
Witam . Po ostatniej (chyba najgorszej) aktualizacji , nie da się banować . Logi :
Dostęp SQL
L 06/17/2011 - 13:28:03: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Polaczenie nie powiodlo sie! L 06/17/2011 - 13:28:03: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Blad zapytania , Miejsce: 17 L 06/17/2011 - 13:28:03: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Wiadomosc: Can't connect to MySQL server on '91.203.223.85' (111) (2003) L 06/17/2011 - 13:28:03: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Raport zapytania:
Dostęp SQL
% 91.203.223.85 localhost
#252395 Jak zrobić Klasę + Dodatkowe Opcje
Napisane przez Chmielik w 23.05.2011 20:18
#252030 Jak zrobić Klasę + Dodatkowe Opcje
Napisane przez Chmielik w 22.05.2011 18:03
Witam . Ja takiego poradniczka nie znalazlem (przynajmniej w tym dziale) , więc postaram się go napisać . Mój 1 Poradnik , więc wiecie czego można oczekiwać )
1. Jak zrobić nową klasę?
Szukamy linijki zaczynającej się od
I po przecinku dopisujemy nazwę klasy np.
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć HP
Więc klasa Strzelec będzie mieć 110HP , a Komandos 150 .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć szybkości
Więc klasa Strzelec będzie miec 110% szybkości , a Komandos 135% .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć kamizelki
Więc klasa Strzelec będzie mieć 100 kamizelki , a Komandos 50.
Następnie musimy podać co będzie się wyświetlało gdy wpiszemy /klasa
W
Dodajemy linijkę niżej
U mnie wygląda to tak :
Jeśli chcemy dodać opis klasy (będzie widoczny po wpisaniu /klasy i wybraniu np Komandosa)
Szukamy
I Dodajemy pod
U mnie wygląda to tak
Teraz musimy dodać naszej klasie jakiś ekwipunek .
Szukamy
Dodajemy pod
U mnie wygląda to tak :
Więc klasa Strzelec Wyborowy będzie mieć Kałacha i M4 , a Komandos Deagle .
Teraz nasza klasa jest gotowa do grania . Kompilujemy nasz cały plik COD tutaj : Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X , wrzucamy do FTP plugins , i cieszymy się naszą nową klasą
Dodatkowe Opcje :
Jak zrobić Klasie 1/21 z M4?
Szukamy
Dodajemy pod
Więc nasza klasa będzie mieć 1/21 z M4A1 . Jeśli chcemy dać 1/x innej klasie po prostu zamieniamy "Strzelec" na nazwę naszej klasy , Jeśli chcemy dać inną broń , zamieniamy CSW_M4A1 na CSW_JAKASBRON , Jeśli chcemy dać np. 1/2 to zamiast random(21) wpisujemy random(2)
Teraz przydało by się zrobić Strzelca Wyborowego Premium . Więc tak:
Szukamy
I pod nim dodajemy
Dodaję również spis ADMIN_LEVEL_X żeby lepiej się nam dodawało
na razie Tyle , Mam nadzieję że wam pomogłem . Wkrótce dodam więcej opcji .
1. Jak zrobić nową klasę?
Szukamy linijki zaczynającej się od
enum { NONE = 0,
I po przecinku dopisujemy nazwę klasy np.
enum { NONE = 0, Strzelec ,Komandos);
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć HP
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 110, 150);
Więc klasa Strzelec będzie mieć 110HP , a Komandos 150 .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć szybkości
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.1 , 1.35);
Więc klasa Strzelec będzie miec 110% szybkości , a Komandos 135% .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć kamizelki
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 50);
Więc klasa Strzelec będzie mieć 100 kamizelki , a Komandos 50.
Następnie musimy podać co będzie się wyświetlało gdy wpiszemy /klasa
W
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
Dodajemy linijkę niżej
"Strzelec Wyborowy (Premium)",
"Komandos"
U mnie wygląda to tak :
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Strzelec Wyborowy (Premium)",
"Komandos"
Jeśli chcemy dodać opis klasy (będzie widoczny po wpisaniu /klasy i wybraniu np Komandosa)
Szukamy
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
I Dodajemy pod
"Dostaje M4 , Kalacha , 110 HP , 100 Pancerza , 110% szybkosci",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza"
U mnie wygląda to tak
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje M4 , Kalacha , 110 HP , 100 Pancerza , 110% szybkosci",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza"
Teraz musimy dodać naszej klasie jakiś ekwipunek .
Szukamy
switch(klasa_gracza[id])
{
Dodajemy pod
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
U mnie wygląda to tak :
switch(klasa_gracza[id])
{
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
Więc klasa Strzelec Wyborowy będzie mieć Kałacha i M4 , a Komandos Deagle .
Teraz nasza klasa jest gotowa do grania . Kompilujemy nasz cały plik COD tutaj : Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X , wrzucamy do FTP plugins , i cieszymy się naszą nową klasą
Dodatkowe Opcje :
Jak zrobić Klasie 1/21 z M4?
Szukamy
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dodajemy pod
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Strzelec && random(21) == 1))
damage = float(health);
}
Więc nasza klasa będzie mieć 1/21 z M4A1 . Jeśli chcemy dać 1/x innej klasie po prostu zamieniamy "Strzelec" na nazwę naszej klasy , Jeśli chcemy dać inną broń , zamieniamy CSW_M4A1 na CSW_JAKASBRON , Jeśli chcemy dać np. 1/2 to zamiast random(21) wpisujemy random(2)
Teraz przydało by się zrobić Strzelca Wyborowego Premium . Więc tak:
Szukamy
if(item == klasa_gracza[id])
I pod nim dodajemy
if(item == Strzelec && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X)) // zamiast X wpisujemy level jaki chcemy
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodaję również spis ADMIN_LEVEL_X żeby lepiej się nam dodawało
ADMIN_ALL - którakolwiek ADMIN_IMMUNITY - flaga "a" ADMIN_RESERVATION - flaga "b" ADMIN_KICK - flaga "c" ADMIN_BAN - flaga "d" ADMIN_SLAY - flaga "e" ADMIN_MAP - flaga "f" ADMIN_CVAR - flaga "g" ADMIN_CFG - flaga "h" ADMIN_CHAT - flaga "i" * ADMIN_VOTE - flaga "j" ADMIN_PASSWORD - flaga "k" ADMIN_RCON - flaga "l" ADMIN_LEVEL_A - flaga "m" ADMIN_LEVEL_B - flaga "n" ADMIN_LEVEL_C - flaga "o" ADMIN_LEVEL_D - flaga "p" ADMIN_LEVEL_E - flaga "q" ADMIN_LEVEL_F - flaga "r" ADMIN_LEVEL_G - flaga "s" ADMIN_LEVEL_H - flaga "t" ADMIN_MENU - flaga "u" ADMIN_ADMIN - flaga "y" ADMIN_USER - flaga "z"
na razie Tyle , Mam nadzieję że wam pomogłem . Wkrótce dodam więcej opcji .
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Chmielik
- Regulamin