Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KoZaK_Pl - zdjęcie

KoZaK_Pl

Rejestracja: 15.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2012 10:00
-----

#318364 Kurs programowania dla kompletnie początkującego

Napisane przez KoZaK_Pl w 05.11.2011 20:49

Zaczynaj od biblioteki Qt. Łatwa i prosta do zrozumienia jak na standardy w windowsowym/unixowym API ;] A tak na poważnie, to nie kupuj żadnych nędznych książek, których i tak nie zrozumiesz. Przygodę z programowaniem najłatwiej startuje się w C++, więc to powinien być twój początek. Tutaj daję linki do przydatnych tutoriali:

1) http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/
2) http://main.edu.pl/p...age=cpp&c=70000
  • +
  • -
  • 1


#312954 [ROZWIĄZANE] Ustawianie światła na mapie

Napisane przez KoZaK_Pl w 24.10.2011 19:25

Nie korzystaj z FakeMety ;X Daję Ci taką samą funkcję do biblioteki engine - http://amxx.pl/dokum...f620/set-lights

Edited:

Żeby było łatwiej:

engfunc(EngFunc_LightStyle,0,"a") == set_lights("a") 

  • +
  • -
  • 1


#312883 problem z diablomod 5.9l

Napisane przez KoZaK_Pl w 24.10.2011 17:16

Łap linka, poradzisz sobie - http://amxx.pl/topic...298#entry254298
  • +
  • -
  • 1


#312877 problem z diablomod 5.9l

Napisane przez KoZaK_Pl w 24.10.2011 17:02

Musisz skonfigurować bazę danych, aby gdzieś zapisywał się exp. Niestety taka baza wiąże się ze sporymi wydatkami - 10 zł jednorazowo. Ewentualnie pobierz wersję nvault z amxx.pl
  • +
  • -
  • 1


#311271 [ROZWIĄZANE] Resetowanie

Napisane przez KoZaK_Pl w 21.10.2011 15:40

oczywiście, że tak.

Funkcja do zerowania:

public resetuj(id)
{
g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id]=0
c_shake[id]=0
}


I teraz PokazMeni(id, key) będzie wyglądał następująco:

public PokazMeni(id, key)
{

resetuj(id);

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
if(jakamapa("aim_") && jakamapa("fy_") && jakamapa("aa_"))
{
player_class[id] = Ninja
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
PokazKlasy(id)
}
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}

set_renderchange(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#310054 [ROZWIĄZANE] Szukanie w stringu

Napisane przez KoZaK_Pl w 18.10.2011 15:35

Na wstępie powiem, że piszę z telefonu. Możesz jeszcze "przelecieć" po tablicy i porównywać w pętli każdy znak ze stringa.
  • +
  • -
  • 1


#309717 Liczba kombinacji

Napisane przez KoZaK_Pl w 17.10.2011 16:40

Tak na marginesie, to każdy lepiej znający się na matematyce powinien wiedzieć, że do obliczenia ilości permutacji z N wystarczy działanie N!.

PS. Silnia power ;]
  • +
  • -
  • 1


#309320 Liczba kombinacji

Napisane przez KoZaK_Pl w 16.10.2011 21:10

Po prostu zmieniasz sobie mój kod, tak aby wyświetlane były liczby 6-cyfrowe. Do porównania użyjesz funkcji strcmp z biblioteki <string.h>. Więcej o niej masz tutaj - http://www.cplusplus...cstring/strcmp/
  • +
  • -
  • 1


#309281 Liczba kombinacji

Napisane przez KoZaK_Pl w 16.10.2011 20:22

Algorytm do permutacji jest dość prosty. Napisałem tak na szybko program w c++. Może komuś się przyda.

#include <iostream>
#include <string>
 
using namespace std;
 
void permutacja(string& o, string& p )
{
	if(o.empty())
	{
		cout<<p<<endl;
		return;
	}
 
	for(int i=0;i<o.length();++i)
	{
		string a = o;
		string B = p;
		a.erase(i,1);
 
		B += o.at(i);
 
		permutacja(a, B);
	}
}
 
int main()
{
	string o,p;  
	cin>>o;
 
	permutacja(o,p);
 
	system("pause");
 
	return 0;
}
 

EDITED:

Przy dłuższym wejściu wygląda tak to trochę jak rozkodowywanie hasła przy użyciu Brute Force. ^D^
  • +
  • -
  • 1