Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
KoZaK_Pl
Rejestracja: 15.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2012 10:00




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 42
- Odwiedzin: 4 931
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Listopad 12, 1997
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
KoZaK_Pl nie posiada znajomych
#347616 [ROZWIĄZANE] Pomoc przy zadaniu z VI OIG
Napisane przez R3X
w 10.01.2012 18:56
w każdym kroku musisz zapisać:
maksymalny = max( maksymalny , aktualny )
minimalny = min( minimalny , aktualny )
to samo dla drugiej osi i będziesz miał szerokość
#347277 [ROZWIĄZANE] Pomoc przy zadaniu z VI OIG
Napisane przez R3X
w 09.01.2012 22:46
#347261 [ROZWIĄZANE] Pomoc przy zadaniu z VI OIG
Napisane przez G[o]Q
w 09.01.2012 22:12
i potem tak
jesli liczba eN'ow jest mniejsza od liczby eS'ów to wysokosc=eN + (eS-eN)
jesli liczba eSów jest mniejsza od liczby eN'ów to wysokosc=eS+(eN-eS)
jesli te liczby są równe to wysokość = liczba eN'ów
tak na szybko
ale mozesz tez zrobić 2 zmienne wysokośc i szerokość i 4 zmienne tymczasowe na max wys i szer oraz min wys i szer
i jak masz eN to zwiekszasz wysokość jesli S to zmniejszasz wysokość potem porównujesz z maxem zeby mieć max wys i min wysokość potem suma modułów i masz wysokość mapy to samo z szerokością
troche zagmatwane ale da sie zrozumieć
#346715 [ROZWIĄZANE] Problem z pętlą i licznikiem.
Napisane przez R3X
w 08.01.2012 19:12
#346610 Elektromagnes
Napisane przez robaloss
w 08.01.2012 16:03
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Elektromagnes Militarny";
new const perk_desc[] = "Co runde mozesz polozyc elektromagnes. Pole dzialania zalezne od inteligencji";
new bool:ma_perk[33]; // on nam będzie włączać/wyłączać item
new pozostale_elektromagnesy[33];
new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali;
public plugin_init()
{ //TUTAJ ZOSTAWIAMY TAK JAK JEST,
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_plugin(perk_name, "1.0", "Niewiem xD poprostu go mam");
pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1");
pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "250");
pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "14");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}
public UzyjElektromagnes(id)
{
if(!ma_perk[id]){
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
pozostale_elektromagnesy[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Poprawi ktoś?
#336024 [5.9l] Kilkakrotne zjadanie zwłok nekromantą
Napisane przez mianod
w 18.12.2011 13:22
#334424 PIerszenstwo pluginow
Napisane przez Lelek
w 14.12.2011 21:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#define PLUGIN "Deathrun vip"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "michal"
#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define SCOREATTRIB_NONE 0
#define SCOREATTRIB_DEAD ( 1 << 0 )
#define SCOREATTRIB_BOMB ( 1 << 1 )
#define SCOREATTRIB_VIP ( 1 << 2 )
new SayTxT
#define ADMIN_CHECK ADMIN_LEVEL_H
new const ok[] = "misc/dr/ok.wav"
static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
new maxplayers
new gmsgSayText
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Bacon_Spawn", 1 );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_cvar("vip_gravity", "0.8")
register_cvar("vip_speed", "300.0")
register_cvar("vip_zycie", "65")
register_cvar("vip_niewidzialnosc", "150")
SayTxT = get_user_msgid("SayText");
maxplayers = get_maxplayers()
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
register_clcmd("say", "handle_say")
register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/smith/smith.mdl")
precache_sound(ok)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawn(id){
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
menu(id)
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
menu1(id)
}
}
}
else
{
menu2(id)
}
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0)
menu_additem(menu, "\y100 \rPancerzu ", "7", 0)
menu_additem(menu, "\yDeagle z 5 nabojami", "3", 0)
menu_additem(menu, "\rGranat Oslepiajacy + Wybuchowy", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wNoktowizor", "5", 0)
menu_additem(menu, "\w150 \rHp", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu1(id)
{
new menu = menu_create("\r.::Vip menu::.", "wybieranie1")
menu_additem(menu, "\rGrawitacja", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wPredkosc", "2", 0)
menu_additem(menu, "\w65 \rHp", "6", 0)
menu_additem(menu, "\y100 \rPancerzu ", "7", 0)
menu_additem(menu, "\yUsp z 5 nabojami", "3", 0)
menu_additem(menu, "\rGranat Zamrazajacy", "4", 0)
menu_additem(menu, "\w30% Widocznosci", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu2(id)
{
new menu = menu_create("\r.::VIP Menu::.", "wybieranie2")
menu_additem(menu, "\rGravitka", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSpeed", "2", 0)
menu_additem(menu, "\yZycie ", "3", 0)
menu_additem(menu, "\yGranaty", "4", 0)
menu_additem(menu, "\rNiewidzialnosc", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
fm_set_user_gravity(id, 0.3)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales grawitacje")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
fm_set_user_maxspeed(id, 1200.0)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales predkosc")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Deagle z 5 nabojami")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Granata Wybuchowego + Oslepiajacego")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
cs_set_user_nvg(id)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Noktowizor")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 150);
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 150 Hp")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
fm_set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 100 Pancerzu")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybieranie1(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
fm_set_user_gravity( id,0.3)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales grawitacje")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
fm_set_user_maxspeed(id, 1200.0)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales predkosc")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Usp z 5 nabojami")
fm_give_item(id, "weapon_usp")
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 5);
}
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Granat Zamrazajacy")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
client_cmd(id, "spk %s", ok)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales Niewidzialnosc")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 150);
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 65 Hp")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
fm_set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 100)
client_printcolor(id, "/ctr[VIP] Wybrales 100 Pancerzu")
client_cmd(id, "spk %s", ok)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybierani2(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
fm_set_user_gravity(id,get_cvar_float("vip_gravity"))
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
fm_set_user_maxspeed(id,get_cvar_float("vip_speed"))
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
fm_set_user_health(id,get_cvar_num("vip_zycie"))
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
fm_give_item(id,"weapon_hegrenade")
fm_give_item(id,"weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id,"weapon_flashbang")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, get_cvar_num("vip_niewidzialnosc"))
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_say(id) {
new said[192]
read_args(said,192)
if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "/vips") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 )
set_task(0.1,"print_adminlist",id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len
for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_CHECK)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
len = format(message, 255, "%s Vipy online: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak vipow online | Możesz go zakupic na cs-mps.xaa.pl")
print_message(user, message)
}
get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg,190,input,3);
replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
replace_all(msg,190,"/w","^0");// team txt
if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxT, _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
public Bacon_Spawn(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "smith")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
public MessageScoreAttrib( iMsgID, iDest, iReceiver ) {
new iPlayer = get_msg_arg_int( 1 );
if( is_user_connected( iPlayer )
&& ( get_user_flags( iPlayer ) & ADMIN_VIP ) ) {
set_msg_arg_int( 2, ARG_BYTE, is_user_alive( iPlayer ) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD );
}
}
tego za free usun z plugins ini</engine></fakemeta_util></cstrike></hamsandwich></amxmodx>
Załączone pliki
-
Drvipek.sma 10,32 KB 56 Ilość pobrań
Drvipek.amxx
-
Drvipek.sma 10,32 KB 57 Ilość pobrań
Drvipek.amxx
#320004 Vectory - tutorial.
Napisane przez ExBiT
w 10.11.2011 16:55
Na wstępie powiem, że jest to mój pierwszy poradnik na tym forum, więc " DO NOT BE TOO CRUDE".
Vectory - cóż to takiego? Otóż wektor reprezentuje zwykłą tablicę. Jest on jednak wyposażony w kilka dodatkowych funkcji ułatwiających nam jego mordernizację i dynamiczne zarządzanie.
1. Tworzenie.
Inicjacja wektorów w c++ jest dość prosta i działa według argumentacji:
vector <typ> nazwa;
Jako typ oznaczamy standardowe zmienne w c++. Może to być zmienna zmiennoprzecinkowa, całkowita, bądź też tekstowa.
W owym poradniku vectory podzielimy na 3 części (nazewnictwo własne):
a) puste,
B) optymalizujące,
c) optymalizująco-wartościowe.
Żaden z tych typów nie ma wielkiej rozbierzności w ogólnej deklaracji.
Wyżej przedstawione wektory tworzymy w następujący sposób(do opisu ich działania przejdziemy niżej):
a) vector <typ> nazwa;
B) vector <typ> nazwa(wielkość_tablicy);
c) vector <typ> nazwa(wielkosc_tablicy, wartosc_liczbowa_bądź_tekstowa_przyjmowana_przez_każdy_element);
- Wektor pusty nie ogranicza nas objętościowo. Możemy wrzucić do niego tyle elementów, ile nam jest do szczęścia potrzebne.
- Wektor optymalizujący podobnie jak ten opisany wyżej nie nakłada na nas jakichś zakazów działania na tablicach. Jego deklaracji jednakże używamy w szczególnych przypadkach, np. gdy chcemy od razu zarezerwować pewną ilość pamięci.
- Działanie tablicy optymalizująco-wartościowej jest również podobne do poprzedników. Jednakże deklarując wartość odwołujemy się do każdego elementu w tablicy. Jako przykład damy prosty vector, a niżej opiszemy jego działanie dokładniej:
vector <int> tab(99, 9);
Przy takej deklaracji, każdy z 99 elementów vectora będzie posiadał już z góry ustaloną wartość - 9.
Ciekawie jest, jeżeli za typ podamy zmienną tekstową. Wtedy element posiadał będzie ustaloną wartość w postaci tekstu. Przykład:
vector <string> tab(99, "Pozdrawiam amxx.pl");
2. Dynamiczne zarządzanie wektorem.
Jak już się możnabyło przekonać, wektory nie tylko są wygodne w użyciu, ale także możemy łatwo nimi "manipulować". Mówiąc "manipulować" mam na myśli łatwe zarządzanie danymi w nim umieszczonymi, lecz nie tylko. Każda funkcja wymaga od nas również odpowiedniej składni:
nazwa_wektora.funkcja();
a) Dodawanie elementów.
Vector daje nam możliwość wyboru fukncji, z której chcemy korzystać. Mamy je 2, ale to już zawsze coś.
Pierwsza, czyli ta, od której zaczniemy to
push_back();
Daje nam on niestety możliwość dodawania elementów do wektora na sam koniec. Mimo tego jest on dość często używany, w szególnośći przy wypełnianiu tzw. pustych wektorów, o których już wcześniej była mowa. Bardzo dobrze komponuje się z pętlą for. Jeżeli komuś bardziej podoba się ta metoda, to odsyłam do dokumentacji - vector::push_back - C++ Reference
Drugą opcją przy dodawaniu elementów jest metoda insert - vector::insert - C++ Reference Ta jest zdecydowanie częściej stosowana, gdyż pozwala ona nam na swobodne operowanie umiejscowieniem i ilością dodanych elementów.
B) Usuwanie elementów.
Na wymazywanie(eng. erase) elementów położonych w wektorze pozwala nam funkcja:
erase();
Jest ona łatwa w obsłudze, gdyż może przyjmować 2 lub 1 argument. Zastosowanie jedno-argumentowe tej funkcji polega na przekazaniu erase lokacji/położenia elementu. Natomiast drugi sposób umożliwia usuwanie z przedziału od a do b.
Oczywiście wektory mają jeszcze więcej bardzo ciekawych zastosowań, lecz ja starałem się wymienić tylko te najważniejsze. Dla bardziej zainteresowanych umieszam dokumentację - vector - C++ Reference Stronka świetnie oddaje możliwośći wektorów wraz z przykładami.
Myślę już , że przy pojedynku tablica versus wektor, wybierzecie ten drugi ;]
Pozdrawiam, ExBiT
#319945 Problem z zadaniem - Spoj.pl
Napisane przez ExBiT
w 10.11.2011 14:38
#include <iostream>
#include <string>
#include <sstream>
using namespace std;
class Wynik {
public:
string pal;
int dod;
void show()
{
cout << pal << " " << dod << '\n';
}
};
string reverse(string wyraz)
{
char c;
int j = wyraz.length() - 1;
for(int i = 0; i < j; i++, j--) {
c = wyraz[i];
wyraz[i] = wyraz[j];
wyraz[j] = c;
}
return wyraz;
}
int main() {
int t, n, p, id;
string txt;
Wynik w[1000];
cin >> t;
for(int i = 0; i < t; i++) {
cin >> n;
ostringstream kon;
kon << n;
txt = kon.str();
id = 0;
while(txt != reverse(txt) && ++id) {
istringstream kon2(reverse(txt));
kon2 >> p;
n += p;
ostringstream kon3;
kon3 << n;
txt = kon3.str();
}
w[i].pal = txt;
w[i].dod = id;
}
for(int i = 0; i < t; i++)
w[i].show();
cin.sync();
cin.get();
return 0;
}
#313141 [ROZWIĄZANE] Wielkość tablicy.
Napisane przez DarkGL
w 25.10.2011 15:19
#312868 [ROZWIĄZANE] Wielkość tablicy.
Napisane przez DarkGL
w 24.10.2011 16:48
#303602 Dzielenie dużych liczb.
Napisane przez R3X
w 06.10.2011 13:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KoZaK_Pl
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
