function bbcode($tekst)
{
$tekst = str_replace("[b]", "<b>", $tekst);
return $tekst;
}
$text = bbcode($text);
Gdzie zmienna $text to zmienna przetrzymująca np dane formularza
Podałem ci przykład funkcji php jakbyś chciał
Wiem że nie o to pytałeś



To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Gh0st
w 07.09.2011 16:37
Napisane przez byCZUS
w 06.09.2011 22:49
Napisane przez MarWit
w 05.09.2011 17:06
by MarWit
Napisane przez Hiroshima
w 02.09.2011 14:47
!hop
!servers
bind "F3" "askconnect_accept"
Napisane przez DarkGL
w 06.08.2011 17:12
stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }
setWeaponAnim(id,1)graczowi o id trzymanym w zmiennej id zostanie ustawiona pierwsza animacja broni
Napisane przez R3X
w 07.07.2011 18:34
brak plik CodMod.vaultBĹÄ d przetwarzania pliku .vault
niedopasowana ścieżka dla danych do FTP, trzeba podać całą ścieżkę od podłączenia się na serwer FTP do pliku CodMod.vaultWarning: ftp_fget() [function.ftp-fget]: /CodMod.vault: No such file or directory in /home3/stacjafr/public_html/statycod/update.php on line 29
wszystko/po/drodze/do/cstrike/addons/amxmodx/data/
niekompletny plik .vault lub niedopasowana wersja stat (np. plik z bety, staty przełączone na final)Read failed
Napisane przez Hiroshima
w 17.08.2011 23:47
INSTALACJA PO STRONIE WWW
"Databases"
{
"driver_default" "mysql"
"default"
{
"driver" "default"
"host" "localhost"
"database" "sourcemod"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
"storage-local"
{
"driver" "sqlite"
"database" "sourcemod-local"
}
"clientprefs"
{
"driver" "sqlite"
"host" "localhost"
"database" "clientprefs-sqlite"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
}
"clientprefs"
{
"driver" "sqlite"
"host" "localhost"
"database" "clientprefs-sqlite"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
"clientprefs"
{
"driver" "sqlite"
"host" "localhost"
"database" "clientprefs-sqlite"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
"sourcebans"
{
"driver" "mysql"
"host" "localhost"
"database" "sourcebans"
"user" "sourcebans"
"pass" "MojeSuperTajneHasloPownedHaxiorki:F"
}
"Databases"
{
"driver_default" "mysql"
"default"
{
"driver" "default"
"host" "localhost"
"database" "sourcemod"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
"storage-local"
{
"driver" "sqlite"
"database" "sourcemod-local"
}
"clientprefs"
{
"driver" "sqlite"
"host" "localhost"
"database" "clientprefs-sqlite"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
"sourcebans"
{
"driver" "mysql"
"host" "localhost"
"database" "sourcebans"
"user" "sourcebans"
"pass" "MojeSuperTajneHasloPownedHaxiorki:F"
}
}
Napisane przez V3ko
w 27.08.2011 13:00
Napisane przez V3ko
w 27.08.2011 10:09
Napisane przez R3X
w 23.08.2011 22:54
amx_showrcon amxx list
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) if(5 > 2) set_fail_state("nie chce mi sie"); }W tym przypadku to tylko głupi żart programisty, zwykle problemy są o wiele poważniejsze.
test.amxx debugW stanie running komunikaty są okrojone i nie lokalizują konkretnie źródła błędu, natomiast w debugu mamy informacje o ścieżce wywołania, czyli co i w której linijce po kolei się wykonywało zanim wystąpił problem. Ścieżka sięga ostatniej funkcji wywołanej przez moduł.
Napisane przez Harsay
w 23.08.2011 20:36
Timers czyli funkcje czasowe cz. 1 - CreateTimer()
native Handle:CreateTimer(Float:interval, Timer:func, any:data=INVALID_HANDLE, flags=0);
public OnPluginStart() { CreateTimer(5.0, DawajInfo) // tworzymy timer } public Action:DawajInfo(Handle:timer) { PrintToServer("Testowa informacja w konsoli serwera wywolana przez timer") }W tym przykładzie gdy plugin zostanie uruchomiony to po 5 sekundach zostanie napisana informacja w konsoli serwera.
DajWiadomosc() { CreateTimer(3.0, PrintMsg, _, TIMER_REPEAT) } public Action:PrintMsg(Handle:timer) { static NumPrinted = 0 if (NumPrinted++ >= 5) { PrintToServer("Wiadomosc!!!") NumPrinted = 0 return Plugin_Stop } return Plugin_Continue }
Napisane przez R3X
w 23.08.2011 21:59
Napisane przez
naXe
w 22.08.2011 20:27
Napisane przez DarkGL
w 27.07.2011 19:39
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")jest to event wywoływany przy zmianie broni , strzale / przeładowaniu (zmianie amunicji) więc dość często prawda ?
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni }w zmiennej wid mamy typ broni ( CSW_*)
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ } }teraz kod na podmianę
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") } }
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") } }
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl") } }
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl") } }jeśli będziemy chcieli podmienić broni to robimy
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ //podmiana modeli } else if(wid == inna bron){ //podmiana modeli } }
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);drugi parametr jest to classname w przykładzie dałem weapon_knife bo taki jest classname dla noża dla innych broni możecie sprawdzić tutaj
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); }w zmiennej iOwner mamy id gracza który trzyma broń
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner) entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") }
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") }
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner) entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl") }
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl") }
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn) if(wpnID == CSW_KNIFE){ //podmiana modelu } else if(wpnID == inna bron){ //podmiana modelu } }ta metoda jest lepsza ponieważ model jest podmieniany tylko przy wyciąganiu (deploy) , przy strzale i przeładowaniu nie ma to miejsca
Napisane przez diablix
w 22.08.2011 02:18
new sClass[32];
pev(iEntity, pev_classname, sClass, sizeof sClass - 1);
if(equal(sClass, "KLASA_BYTU")) client_print(0, 3, "Ten byt posiada klasę KLASA_BYTU!");
new sClass[32];
pev(iEntity, pev_classname, sClass, sizeof sClass - 1);
if(equal(sClass, "BYT"), 3) client_print(0, 3, "Ten byt posiada klasę BYT!");
new sClass[32];
pev(iEntity, pev_classname, sClass, sizeof sClass - 1);
if(contain(sClass, "JAKAS_KLASA") != -1) client_print(0, 3, "Klasa bytu posiada w sobie slowo JAKAS_KLASA");