Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kewin. (ZeZ) - zdjęcie

Kewin. (ZeZ)

Rejestracja: 05.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2017 16:42
*****

#472398 Kółko i krzyżyk

Napisane przez speedkill w 28.10.2012 19:47

Co tu się dużo rozpisywać, jest to program do grania w kółko i krzyżyk dla dwóch osób http://pl.wikipedia....ółko_i_krzyżyk. Posiada on zabezpieczenia, dzięki czemu nasz program się nie wyłączy, nie złapie crasha lub po prostu się nie zapętli. Na koniec gry pokazuje ile trwała dana rozgrywka. Resztę zobaczycie sami ;)

Screen:
Spoiler


Link do screena: http://amxx.pl/uploa...449397__kik.jpg

Ps.Teraz zauważyłem, że jest coś nie tak z wcięciami w kodzie, u mnie w Dev-C++ wszystko wyglądało dobrze, postaram się to naprawić w najbliższym czasie ( http://hlds.pl/Czas_VALVE ) :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#575110 [WinAPI] Generator klas

Napisane przez Gość w 03.10.2013 17:09

Jakby ktoś chciał źródło, to podaję lokalizację:

C:/Users/laptop/Documents/Projekty C++/Generator klas



#592112 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez GwynBleidD w 10.12.2013 19:44

byCZUS, poczytaj sobie o systemach kontroli wersji, a szczególnie o GITcie (np tutaj), takie rzeczy służą do pracy nad kodem w kilka osób, a nawet się przydają, jak sam pracujesz, bo możesz do dowolnego momentu się cofnąć, zobaczyć co spieprzyłeś, czemu nie działa, cofnąć się i naprawić szybko jakiś błąd, gdy jesteś w połowie pisania większej rzeczy przez którą plugin/program/strona nie ruszy póki tego nie dokończysz. Shared view przydaje się do czegoś w stylu prezentacji, a nie do klepania kodu wspólnie.
  • +
  • -
  • 1


#591691 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 09.12.2013 15:57

Nie widzę sensu. Są już podobne strony oferujące wsparcie dla wielu języków, amxx wymiera na rzecz SourceMod ponieważ GO jest pompowany przez Valve a 1.6 porzucone całkowicie gdzie tylko wytrwali spędzają czas na swoich serwerowniach które upadają po 3 miesiącach.

 

Niektórzy nadal męczą 1.6 i mają z tego przyjemność , nawet jeśli to bez sensu i projektu nie udostepnię to sama przyjemność i wiedza zdobyta z tego jest dla mnie wystarczającym wynagrodzeniem


  • +
  • -
  • 23


#591288 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez dasiek w 07.12.2013 22:28


Jeśli masz cheć wspomóc projekt finansowo

 

Mam. Przy najbliższym spotkaniu stawiam kebca. 


  • +
  • -
  • 6


#590861 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 06.12.2013 17:24

Zrzut ekranu z 2013-12-02 13:10:31.png

 

Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.

 

Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.


  • +
  • -
  • 63


#560974 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 05.08.2013 08:25

5.08.2013
- Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
 
- Zmiany w funkcji giveUserItem
 
- Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwość ustawienia że item jest dostępny zawsze )

  • +
  • -
  • 3


#558694 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 27.07.2013 12:45

26.07.2013
- Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostępna )
- Dodanie metod dostępowych do expa levela
- Przeniesienie logiki ustawień do oddzielnego pliku
- Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;)

- Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
- Metoda dostępowa setPlayerClass( id , class )
- Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
  • +
  • -
  • 6


#558715 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 27.07.2013 13:59

27.07.2013
- Cache forwardów klas
- Cache forwardów itemów

- Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
- Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )

- Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
- Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
- Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )

- Metody dostępowe getForwardClass , getForwardItem

- Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • +
  • -
  • 3


#558863 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 27.07.2013 23:38

28.07.2013
- Cache multi forwardów

- Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()

- Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer

- Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula

- Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • +
  • -
  • 1


#559135 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 28.07.2013 23:32

29.07.2013
- Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
- Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
- Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza

- Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • +
  • -
  • 2


#559841 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 31.07.2013 08:28

30.07.2013
- Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
 
- Dodanie "Bots don't shoot invisible" do kodu moda

  • +
  • -
  • 2


#560134 Diablo Mod Core - Changelog

Napisane przez DarkGL w 01.08.2013 08:22

31.07.2013
- Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
 
- Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
 
- Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
 
- Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli żyje i ma klase forward globalny
 
- Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
 
- Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
 
- Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
 
- Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
 
- Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
 
- Dodanie natywu diablo_blood_effect
 
- Dodanie natywu diablo_bar_timer
 
- Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów

  • +
  • -
  • 3


#558332 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 26.07.2013 09:39

Mogę potwierdzić że projekt jest znowu w fazie rozwoju ;) Chcecie jakiś temat w którym będę informował co się aktualnie dzieje ?


  • +
  • -
  • 3


#555736 [ROZWIĄZANE] Spadające prezenty by REX, a gift_spawn

Napisane przez GwynBleidD w 16.07.2013 14:58

Musisz edytować plugin do którego należy ten natyw. Do natywu rejestrującego gift dodajesz możliwość podania numeru modelu (-1 dla losowego polecam zostawić), następnie globalna tablica dla przechowywania numeru modelu dla każdego z prezentów, a na końcu linia 369:

    engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ random(sizeof gszModels) ]);

 

Zamieniasz na:

 

   
    new giftId = pev(ent, pev_iuser2);
    if(giGiftModel[giftId]==GIFTMODEL_RANDOM || giGiftModel[giftId] >= sizeof gszModels)
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ random(sizeof gszModels) ]);
    else
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ giGiftModel[giftId ]);

 

Jakbyś sobie nie poradził z tym, czego Ci na tacy nie dałem:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1