
Screen:
Link do screena: http://amxx.pl/uploa...449397__kik.jpg
Ps.Teraz zauważyłem, że jest coś nie tak z wcięciami w kodzie, u mnie w Dev-C++ wszystko wyglądało dobrze, postaram się to naprawić w najbliższym czasie ( http://hlds.pl/Czas_VALVE )

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez speedkill
w 28.10.2012 19:47
Napisane przez
Gość
w 03.10.2013 17:09
Jakby ktoś chciał źródło, to podaję lokalizację:
C:/Users/laptop/Documents/Projekty C++/Generator klas
Napisane przez GwynBleidD
w 10.12.2013 19:44
Napisane przez DarkGL
w 09.12.2013 15:57
Nie widzę sensu. Są już podobne strony oferujące wsparcie dla wielu języków, amxx wymiera na rzecz SourceMod ponieważ GO jest pompowany przez Valve a 1.6 porzucone całkowicie gdzie tylko wytrwali spędzają czas na swoich serwerowniach które upadają po 3 miesiącach.
Niektórzy nadal męczą 1.6 i mają z tego przyjemność , nawet jeśli to bez sensu i projektu nie udostepnię to sama przyjemność i wiedza zdobyta z tego jest dla mnie wystarczającym wynagrodzeniem
Napisane przez dasiek
w 07.12.2013 22:28
Napisane przez DarkGL
w 06.12.2013 17:24
Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.
Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.
Napisane przez DarkGL
w 05.08.2013 08:25
Napisane przez DarkGL
w 27.07.2013 12:45
Napisane przez DarkGL
w 27.07.2013 13:59
Napisane przez DarkGL
w 27.07.2013 23:38
Napisane przez DarkGL
w 28.07.2013 23:32
Napisane przez DarkGL
w 31.07.2013 08:28
Napisane przez DarkGL
w 01.08.2013 08:22
Napisane przez DarkGL
w 26.07.2013 09:39
Napisane przez GwynBleidD
w 16.07.2013 14:58
Musisz edytować plugin do którego należy ten natyw. Do natywu rejestrującego gift dodajesz możliwość podania numeru modelu (-1 dla losowego polecam zostawić), następnie globalna tablica dla przechowywania numeru modelu dla każdego z prezentów, a na końcu linia 369:
engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ random(sizeof gszModels) ]);
Zamieniasz na:
new giftId = pev(ent, pev_iuser2); if(giGiftModel[giftId]==GIFTMODEL_RANDOM || giGiftModel[giftId] >= sizeof gszModels) engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ random(sizeof gszModels) ]); else engfunc(EngFunc_SetModel, ent2, gszModels[ giGiftModel[giftId ]);
Jakbyś sobie nie poradził z tym, czego Ci na tacy nie dałem:
public Gift:_register_gift(plugin, params) { if(params < 4) return Gift:-1; if(giLastGift >= MAX_GIFTS) { log_amx("Wiecej sie nie da, limit %d", MAX_GIFTS); return Gift:-1; } //Next pointer giLastGift++; //Read name get_string(1, gszGiftContent[giLastGift], MAX_GIFTS_NAMELEN-1); //Make callback new szFunction[64] get_string(2, szFunction, 63); giGiftCallbacks[giLastGift] = CreateOneForward(plugin, szFunction, FP_CELL); //Save chance to get giChance[giLastGift] = get_param(3); giSummary += giChance[giLastGift]; //Save gift model no: giGiftModel = get_param(4); return Gift:giLastGift; }
new gszGiftContent[MAX_GIFTS][MAX_GIFTS_NAMELEN]; new giGiftCallbacks[MAX_GIFTS]; new giChance[MAX_GIFTS]; new giGiftModel[MAX_GIFTS];
plik prezenty.inc:
/** * Dodaj nowy prezent mozliwy do trafienia w paczce * * @param szName nazwa wyswietlana po najechaniu mysza * @param szFunction funkcja wykonywana po zebraniu prezentu * @param chance liczba od 1 do 10 * @param modelNo Numer modelu (MODEL_RANDOM lub -1 dla losowego) */ native Gift:register_gift( const szName[], const szFunction[], chance = 5, modelNo=GIFTMODEL_RANDOM );
#define MAX_GIFTS 32 #define GITFMODEL_RANDOM -1