Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod Core - Changelog


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2013 12:45

*
Popularny

26.07.2013
- Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostępna )
- Dodanie metod dostępowych do expa levela
- Przeniesienie logiki ustawień do oddzielnego pliku
- Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;)

- Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
- Metoda dostępowa setPlayerClass( id , class )
- Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )

Użytkownik DarkGL edytował ten post 27.07.2013 12:45

  • +
  • -
  • 6

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2013 13:59

27.07.2013
- Cache forwardów klas
- Cache forwardów itemów

- Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
- Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )

- Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
- Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
- Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )

- Metody dostępowe getForwardClass , getForwardItem

- Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • +
  • -
  • 3

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2013 23:38

28.07.2013
- Cache multi forwardów

- Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()

- Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer

- Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula

- Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • +
  • -
  • 1

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2013 23:32

29.07.2013
- Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
- Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
- Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza

- Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • +
  • -
  • 2

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2013 08:28

30.07.2013
- Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
 
- Dodanie "Bots don't shoot invisible" do kodu moda

  • +
  • -
  • 2

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.08.2013 08:22

31.07.2013
- Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
 
- Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
 
- Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
 
- Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli żyje i ma klase forward globalny
 
- Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
 
- Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
 
- Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
 
- Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
 
- Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
 
- Dodanie natywu diablo_blood_effect
 
- Dodanie natywu diablo_bar_timer
 
- Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów

Użytkownik DarkGL edytował ten post 01.08.2013 08:23

  • +
  • -
  • 3

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2013 08:25

5.08.2013
- Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
 
- Zmiany w funkcji giveUserItem
 
- Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwość ustawienia że item jest dostępny zawsze )

  • +
  • -
  • 3

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2013 16:56

31.08.2013
- Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
- Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.09.2013 12:04

1.09.2013
- Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to - pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
- Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.09.2013 08:54

3.09.2013
- Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*

  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.09.2013 23:04

4.09.2013
- Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych