Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kukla1910 - zdjęcie

kukla1910

Rejestracja: 21.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2023 14:45
***--

#721688 Ultimate Mapchooser 3.4.6 - Download & podstawowa konfiguracja

Napisane przez Kowalsky w 27.02.2016 01:58

Ultimate Mapchooser to jeden z najlepszych pluginów do zarządzania głosowaniem na mapy. Posiada takie funkcje jak !nominate, rozszerzanie mapy, rock the vote i wiele, wiele innych.
W załączniku udostępniam plugin w wersji 3.4.6, który bez problemu działa w najnowszej wersji CS:GO i SourceMod (na dzień 27 luty 2016r.).
 
Podstawowa konfiguracja
 
1. Ustawienie ile minut przed końcem mapy ma pojawić się głosowanie.
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg

sm_umc_endvote_starttime "6"

2. Ustawienie, kiedy ma zmienić mapę po głosowaniu.
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg


sm_umc_endvote_changetime "2"

0 - od razu po końcu głosowania (dobre na serwery typu DeathMatch)
1 - z końcem rundy
2 - z końcem czasu mapy
 
3. Wyłączenie rock the vote (rtv)
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-rockthevote.cfg

sm_umc_rtv_enabled "1"

1 - rtv włączone
0 - rtv wyłączone
 
4. Włączanie możliwości rozszerzania mapy
Plik: /csgo/cfg/sourcemod/umc-endvote.cfg

sm_umc_endvote_extends "0"

Określa ile razy mapa może być przedłużana. Zero oznacza, że nie może być w ogóle.
 
Dodawanie map do głosowania
Podmieniamy plik /csgo/umc_mapcycle.txt na pozbawiony komentarzy (oczywiście dla łatwiejszej edycji):

"umc_mapcycle"
{
    "AMXXpl Group"
    {
        "maps_invote"   "3"
        
        "de_dust2" {}
        "de_inferno" {}
        "de_mirage" {}
        "de_cache" {}
        "de_overpass" {}
        "de_nuke" {}
    }
}

Teraz czas na krótki opis.
umc_mapcycle - klasa wymagana, bez tego nie zadziała nic!
AMXXpl Group - nazwa grupy map. W tym poradniku nie jest opisane jak zrobić głosowanie najpierw na grupę, potem na mapy więc tym nie ma się co przejmować.
maps_invote - ile map ma pojawić się w głosowaniu. Tutaj zdefiniowane 3.
 
Dalsze części to nazwy map, które pojawią się w głosowaniu, a klamry za nimi odpowiadają ich ustawieniami.
Zostawiając puste nic się nie dzieje, a może być na przykład tak:

"umc_mapcycle"
{
	"AMXXpl Group"
	{
		"maps_invote"   "3"
		
		"de_dust2" {}
		"de_inferno" {}
		"de_mirage" {}
		"de_cache" {}
		"de_overpass" {}
		"de_nuke" {}
		"aim_map"
		{
			"display-template"      "Mapa AIM"
		}
	}
}

Czyli w menu zamiast wyświetlić "aim_map" pokaże się "Mapa AIM".
 
Opis pozostałych ustawień znajdziecie w nieedytowanym pliku umc_mapcycle.txt.
 
Pozdrawiam :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#629690 Paczka map DeathRun

Napisane przez wezmnienozem w 01.04.2014 22:11

Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę map DR :)

 

Paczka DR : https://www.dropbox....t/paczka_dr.rar

 

W paczce znajdują się następujące mapy:

deathrun_alcatraz
deathrun_arctic
deathrun_bkm_rmk
deathrun_duality_final
deathrun_easy_professional_xXx
deathrun_fantasy
deathrun_fallen
deathrun_flugsmellav2-b2
deathrun_forest2_final
deathrun_grass
deathrun_ice
deathrun_ijumping_beta6
deathrun_island_b2
deathrun_junbee_v2
deathrun_Limbo
deathrun_meadsy_final
deathrun_mini_city_final
deathrun_moops
deathrun_nightmare_v2
deathrun_onway
deathrun_projetocs2
deathrun_projetocs3
deathrun_pycho
deathrun_roadoffear_final
deathrun_roadway
deathrun_temple
deathrun_temptation
deathrun_unknown-area
deathrun_youdead
deathrun_2010
deathrun_dojo
deathrun_ex3
deathrun_green_h
deathrun_unreal_play
deathrun_bajocero
deathrun_death
deathrun_FuZzy
deathrun_astro_e
deathrun_cartoon
deathrun_yuznjaci
deathrun_unreal_tuscan
deathrun_FreeThrall

Większość tych map pochodzi z różnych serwerów. W paczce zawarte są też dodatki do poszczególnych map (jeśli brakuje jakiegoś pliku z dodatkami dodam oraz bardzo przepraszam ponieważ wybierałam je ze swojego co było dość kłopotliwe CSa xD). 

 

Pod poniższym linkiem znajduje się sposób instalacji map oraz wszystkich dodatków do każdej z map. 

 

http://amxx.pl/topic...-map-na-serwer/


  • +
  • -
  • 12


#720422 Pukawka.pl

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 18:35

A już nie mogę edytować postu... Zmiana TR na serwerze CS:GO uniemożliwia przywrócenie backupu :mur:


  • +
  • -
  • 1


#720399 Pukawka.pl

Napisane przez Kowalsky w 12.02.2016 03:02


Obecnie w ATM trwają spore zmiany i są one zdecydowanie na plus.
W listopadzie 2015 roku została włączona ochrona ddos i ma tą przewagę na ochroną z Etop, że serwer który jest w tzw blackholingu ma dostęp i do serwerów Steam i do serwerów GT.
Czyli w ATM jest obecnie lepsza ochrona przed ddos.

 

Tylko nadal ATM jak padnie to nie na 5 minut (jak eTOP) a na 5 godzin - jak to ATM...

 


Żeby nie było, że tylko w ATM zdarzają się awarie, również Etop rzadko, ale jednak również pady i to czasami w całości na ponad 5h, a nie tylko straty 25%, (wystarczy poszukać na gth w temacie o Zabijace).
Po prostu shit happed.

 

Oczywiście, że ATM i eTOPowi zdarzają się pady - ale nie tak często jak serwery STEAMA :D

 


Na przestrzeni ostatniego 1,5 roku Etop jest stabilniejszy, ale już na przestrzeni 3 lat ATM jest stabilniejszy.
Etopowi przybywa klientów, więc za jakiś czas będą się zmagać z tymi samymi problemami związanymi ze skalą, z którymi od lat musi się zmagać ATM.
ATM obecnie się mocno reformuje, więc zakładamy, że po tej awarii będzie już bardzo stabilnie.

 

Skoro ATM zmaga się z atakami od lat to na prawdę nie mają pieniędzy, ludzi, programistów (bo programista to nie człowiek :D) żeby uporać się z problemami szybciej?

eTOP wobec tego jest młodszy, ale sprawniejszy.

 


Dla tego możemy podać do nas nr telefonu, bo technicy czy bok odbiorą połączenie od Was, bo są w pracy przy Pukawce, a nie w innej pracy, albo szkole, czy na studiach.

 

A na słuchawce można było usłyszeć "mhm.. proszę napisać na helpdesku".

 


- system instalacji serwerów csgo w 10 sek.

 

Na zasadzie kopiuj source - wrzuć do folderu użytkownika to nawet słaby VPS to zrobi w 10 sekund :D

 


Bo:
- dajemy serwery od razu z Dropto
- serwery były domyślnie instalowane ze starym silnikiem hlds aby zachować maksymalną zgodność ze starymi pluginami
- mięliśmy w panelu 80 pluginów w różnych wersjach, a ludzie bezmyślnie klikając instalowali jak leci...

Konkurencja daje goły serwer cs16 i rób co chcesz.

 

hola, hola, hola... tutaj muszę się nie zgodzić.

Wcześniej była mowa o 1s1k - to ta konkurencja daje goły serwer?

Ja tam widzę w instalatorze możliwość zainstalowania dproto + vtc, amx mod x, czy zmianę wersji serwera na starego HLDS 5878 czy 6027.

 


Ilość zgłoszeń crashy w cs16 spadła o 80% :)

 

To tylko liczby ;) Ale nie, nie chce dowodów :P

 


Nie ma czegoś takiego, że gdzieś coś działa, a u nas nie.
Mamy albo lepszy, albo identyczny sprzęt, ten sam system, podobne obciążenia maszyn, lepszy support, lepszy panel, niższe (nie wiele ale jednak) ceny.

 

Gdzieś coś działa, a u Was nie - oczywiście, że nie ma takiego problemu. 99,9% że coś nie działa to wina człowieka, który robi sobie serwer. (i to nie jest ironia).

O sprzęcie nie dyskutuje, bo nie wiem co macie (a chętnie bym poznał ilości i parametry). O supporcie nie mam nic do powiedzenia, bo jak widać po tym forum jestem samowystarczalny - z pomocy supportu korzystam, jeżeli mam zastrzeżenia do maszyny, ataków itp. O panelu mógłbym się rozwodzić, że hohoho.. ale co kto lubi. Mnie dobija panel Pukawki.

 

PS. I żeby była jasność - nie jestem pracownikiem 1s1k. Jestem starym klientem Pukawki (a obecnie korzystam z usług 1s1k) który miał kosmiczne problemy z serwerem - zmiana dproto na nowszą wersję wiązała się ze zmianą nazwy serwera na "Counter-Strike 1.6 Servers" - czy jakoś tak (w każdym bądź razie na domyślną nazwę serwera) - dlaczego? Nie mam pojęcia - po kontakcie z supportem okazało się, że winą jest dproto i że Pan zmienił wersję z powrotem na starszą.

System subkont w panelu - toporny, pisałem w którymś temacie o tym - Pukawka.pl sam przyznał, że system subkont jest do przepisania.

Dalej - ataki na maszyny Pukawki wiązały się z niedostępnością serwera przez 2h, a potem przez kolejne 2h pingi były > 300ms.

Dalej - dzwoniąc telefonicznie - tak jak wspomniałem wcześniej - otrzymałem odpowiedź, aby napisać na helpdesku.

 

Jedyne, co mi się podoba w Pukawce to FAQ: http://faq.pukawka.pl/- profesjonalnie, po amerykańsku stworzony system pytań, odpowiedzi, poradników, częstych problemów - jasno wyjaśnione wraz ze screenami. Duży PLUS za to.

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1


#715358 [FIX] Błędy z poziomami dostępu i możliwość edycji wszystkich rzeczy bez odpo...

Napisane przez Kowalsky w 27.11.2015 23:11

Wiem, że problem dotyczy AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012) i jest opisany przez bociek w tym temacie.

 

Uwaga!

Poniższe rozwiązanie nie usuwa przycisków "Zapisz", "Usuń" itp. ani nie usuwa z kodu atrybutu "disabled", ale zapobiega zapisaniom tych zmian w bazie danych.

 

Wszystkie pliki zlokalizowane są w folderze /includes/admin/

 

1. admin_sm_av.php

Spoiler

 

2. admin_sm_sa.php

Spoiler

 

3. admin_so_lg.php

Spoiler

 

4. admin_wm_ul.php

Spoiler

 

5. admin_wm_um.php

Spoiler

 

6. admin_wm_wa.php

Spoiler

 

Lub pobierz pliki z załącznika i podmień :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#715820 Wylogowanie użytkownika po usunięciu go z adminów WWW

Napisane przez Kowalsky w 07.12.2015 08:37

W naszym ukochanym AMXBansie po usunięciu użytkownika WWW cały czas gość jest zalogowany i może robić wszystko (bo istnieje jego sesja).

W paru krokach można zaradzić takim sytuacją rozwalając sesję jeżeli użytkownika nie ma w bazie danych. Oto krótka instrukcja:

 

1. Otwórz plik /include/access.inc.php

2. Znajdź:

function has_access($value) {
	if($_SESSION["loggedin"]) {
		return $_SESSION[$value]=="yes";
	}
	return 0;
}

3. Dodaj za powyższym kodem:

function is_in_base()
{
	global $config;
	$cook = explode(":", sql_safe($_COOKIE[$config->cookie]));
	$sid = $cook[0];

	$query = mysql_query("SELECT id,username,level,email FROM `".$config->db_prefix."_webadmins` WHERE logcode='".$sid."' LIMIT 1") or die (mysql_error());
	
	if(mysql_num_rows($query) < 1) {
		return false;
	} else {
		return true;
	}
}

4. Dalej znajdź:

if(isset($_COOKIE[$config->cookie]) && $_SESSION["loggedin"]==true) {
	$query = mysql_query("UPDATE `".$config->db_prefix."_webadmins` SET `last_action`=UNIX_TIMESTAMP() WHERE `id`=".$_SESSION["uid"]);
}

5. Zamień na:

if(isset($_COOKIE[$config->cookie]) && $_SESSION["loggedin"]==true)
{
		if(!is_in_base()) {
			unset($_SESSION["uid"]);
			unset($_SESSION["uname"]);
			unset($_SESSION["email"]);
			unset($_SESSION["level"]);
			unset($_SESSION["sid"]);
			unset($_SESSION["loggedin"]);
		} else {
			$query = mysql_query("UPDATE `".$config->db_prefix."_webadmins` SET `last_action`=UNIX_TIMESTAMP() WHERE `id`=".$_SESSION["uid"]);
		}
}

6. Zapisz i zamknij plik.

 

Dziękuje ;)


  • +
  • -
  • 5


#713150 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez MAGNET w 11.10.2015 22:50

Witajcie,
piszę ten post w imieniu całej administracji. Chcemy rozwinąć support do SourceModa, gdyż w chwili obecnej stoi on na niskim poziomie. Główną przyczyną jest brak dostatecznej bazy poradników po polsku, a całą potrzebną wiedzę można uzyskać jedynie ze znajomością języka angielskiego, co jest bardzo dużą barierą dla osób, które tego języka nie znają.
Dlatego chcemy to zmienić.
Musimy stworzyć tak obszerną bazę poradników do SM jak w chwili obecnej do AMXX'a, aby każdy laik mógł nauczyć się wszystkiego od zera, jednak sami nie jesteśmy sobie w stanie poradzić. Jeśli są na tym forum osoby, które mogłyby pomóc w rozwoju tej ogromnej inicjatywy, razem moglibyśmy zdziałać naprawdę wiele.
Cała akcja polega na tłumaczeniu tutoriali z AliedMods na polski a następnie umieszczania ich w odpowiednim dziale. Chcielibyśmy posegregować je również w przystępny sposób i stworzyć coś na kształt "książki", której strony dawałyby wiedzę potrzebną do pisania pluginów. Jeśli ten plan się powiedzie, z pewnością forum będzie tak uczęszczane przez spragnionych wiedzy ludzi jak kiedyś.
Mówię teraz bezpośrednio do Ciebie - jeśli chcesz pomóc nam w rozwoju forum i znasz język angielski w stopniu umożliwiającym translację daj nam o tym znać poprzez PW. Przed stworzeniem poradnka całe tłumaczenie zostanie poddane wspólnej korekcie administracji, a gotowy tutorial ponownie przekazany autorowi tłumaczenia w celu publikacji - choć w ten sposób możemy się odwdzięczyć za trud włożony w rozwój forum.
Jeśli macie na ten temat jakieś pytania, przemyślenia, sugestie...piszcie pod spodem.

Serdecznie pozdrawiamy,
Ekipa AMXX.PL


Opiekunami projektu są:W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z tymi osobami :)


Poradniki wymagające tłumaczeniaPoradniki w trakcie tłumaczenia/poprawek/korekt/ukończone:
Informacja #1

Uprzejmie informujemy, iż każda osoba która dokona tłumaczenia poradnika jako podziękowanie otrzyma od Administracji +10pkt Reputacji


Informacja #2

Osoby podejmującę sie tłumaczenia poradnika powinny to zgłosić do Opiekunów całej akcji poprzez Prywatną Wiadomość.
W wiadomości powinien znajdować się link do poradnika który będziecie tłumaczyć!!


  • +
  • -
  • 6


#712488 Strona się ściemnia.

Napisane przez G[o]Q w 28.09.2015 22:02


Czegoś nie zainstalowałam

 

Adblocka ^D^ :^D


  • +
  • -
  • 2


#629696 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez TheDarkDez w 01.04.2014 22:45

Uprościłem instalację sklepu, przez co zlikwidowałem błąd "Błąd Ajax" który był związany ze źle podanym adresem url.

Teraz podczas instalacji adres jest automatycznie generowany.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#635274 [ROZWIĄZANE] Sklep by Gh0st - bład z rejestracją

Napisane przez SarnaMC w 27.04.2014 23:35

Cóż sprawa jest prosta :D Wyjaśni ci to kod który tworzy bazy ze starej wersji i nowej: 

Nowy sklep:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `members_` (
  `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `login` varchar(16) NOT NULL,
  `password` varchar(50) NOT NULL,
  `email` varchar(255) NOT NULL,
  `gg` varchar(32) NOT NULL,
  `wallet` float NOT NULL,
  `group_id` int(11) NOT NULL DEFAULT '0',
  `block` int(1) NOT NULL DEFAULT '0',
  `password_set` varchar(25) NOT NULL DEFAULT '0',
  `ip_addr` varchar(32) NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=1; 

Stara Wersja:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `members_` (
  `id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `login` varchar(16) NOT NULL,
  `password` varchar(50) NOT NULL,
  `email` varchar(255) NOT NULL,
  `gg` varchar(32) NOT NULL,
  `wallet` float NOT NULL,
  `group_id` int(11) NOT NULL DEFAULT '0',
  `block` int(1) NOT NULL DEFAULT '0',
  `password_set` varchar(25) NOT NULL DEFAULT '0',
  PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=1;

Więc jedyne co musisz zrobić to otworzyć php my admin w hostingu, znaleść tabelę members_  i dodać w strukturze jedną kolumnę ip_addr, pamiętaj o zmienieniu typu na varchar tak jak reszta

teraz wyjaśnienie czemu nie działa:

W nowej wersji skrypt próbuje umieścić więcej danych niż jest kolumn, dlatego jest error

Dodatkowo powiem ci że jest różnica istotna jeszcze w logs_ ponieważ:

Stara Wersja:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `member_logs_` (
	`id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
	`member_id` int(11) NOT NULL,
	`message` text NOT NULL,
	`section` varchar(50) NOT NULL,
	`time` varchar(25) NOT NULL,
	PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=1;

Nowa wersja:

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `member_logs_` (
	`id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
	`member_id` int(11) NOT NULL,
	`message` text NOT NULL,
	`section` varchar(50) NOT NULL,
	`time` varchar(25) NOT NULL,
	`status` int(1) NOT NULL DEFAULT '0',
	PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin2 AUTO_INCREMENT=1;

Czyli tak jak wyżej dodajesz status, domyślnie 0 i tym razem int 1


  • +
  • -
  • 2


#643128 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "Masturbinio"

Napisane przez Pomager'ek w 13.06.2014 16:04

Proszę o klasę masturbinio.
Opis: ma pompe i no-recoila z niej.
Int:10
Speed:50

Wytrz:10
Zdr: 30

 

Załączone pliki




#642970 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "Kat" i kilka innych

Napisane przez .::Respawn::. w 12.06.2014 14:19

prosz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#642989 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Kat" i 2inne

Napisane przez Pomager'ek w 12.06.2014 15:40

proszę nastepna :)

Załączone pliki




#642988 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Kat" i 2inne

Napisane przez Pomager'ek w 12.06.2014 15:30

proszę nastepna :)

Załączone pliki




#642987 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Kat" i 2inne

Napisane przez Pomager'ek w 12.06.2014 15:21

proszę zaraz zrobie reszte :)

Załączone pliki