Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dodawanie map na serwer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.04.2008 16:49

Dodawanie map na serwer
  • Na początek będzie nam potrzebny jakaś mapa np. de_cpl_fire
  • Jak już mamy mapę ściągniętą musimy ją dodać do /maps ( dodam, że nie które mapy są bardziej rozbudowane dlatego oprócz pliku .bsp zawierają pliki typu .res, .mdl, .wav, a nawet .spr lub .bmp ( podgląd mapy ). I tak odpowiednio plik wrzucamy do odpowiednich folderów:

    cstrikemaps <-- .bsp, .txt, .res ( mapa, info, lista potrzebnych plików )
    cstrike/models <-- .mdl ( modele )
    cstrike/gfx/env <-- .tga ( nieba )
    cstrike/sound <-- .wav, .mp3 ( muzyka i dźwięki )
    cstrike/sprites <-- .spr ( różne efekty )
    cstrike/overviews <-- .bmp, .txt ( podglądy map )
    cstrike <-- .wad ( tekstury )

    Jeżeli mapa ma dodatkowe pliki upewnij się, że jest plik RES, są w informacja o tych plikach, dzięki plikowi RES serwer wie jakie pliki mają się pobierać graczowi razem z nową mapą, bez tego pliku graczom mogą występować błędy z brakami plików.
  • Mamy już mapę na ftp, teraz poszukaj pliku mapcycle.txt i dodaj de_cpl_fire


#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 18.05.2008 20:39

• Jak już mamy mapę ściągniętą musimy ją dodać do /maps (dodam, że nie które mapy są bardziej rozbudowane dlatego oprócz pliku .bsp zawierają pliki typu .res, .mdl, .wav, a nawet .spr lub .bmp(podgląd mapy). I tak odpowiednio plik wrzucamy do odpowiednich folderów:


a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]

[ Dodano: 18-05-2008, 21:39 ]
nazwamapy.wad
  • +
  • -
  • 0

#3 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 18.05.2008 20:44

a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]


plik .wad ma srednio od 400kb nawet do 10mb, jest on w mapie bitowej jest to tak jagby oteksturowanie mapy ;-)
  • +
  • -
  • 0

#4 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 18.05.2008 21:28

plik z rozszerzeniem *.wad to paczka tekstur mapy lub kilku map, zaraz poprawie pierwszy post ;)

#5 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 19.05.2008 01:08

a mi ściągalo na serwie jeszcze .wad? do czego taki plik?: ]


plik .wad ma srednio od 400kb nawet do 10mb, jest on w mapie bitowej jest to tak jagby oteksturowanie mapy ;-)



Jakby haxiu jakby ;] jak piszesz posta masz fale taką ze błąd xD

thx za info o .wad ^D^
  • +
  • -
  • 0

#6 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 19.05.2008 05:51

A jak mam np plik bmwm4.wad do mapy fun_carrace to w nim jest auto którym można normalnie jeździć :D.
  • +
  • -
  • 0

#7 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 19.05.2008 09:55

w nim są tekstury do tego auta, samo auto jest w *.bsp

#8 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 19.05.2008 14:14

Aha, ok ;). Myślałem e pliki wad służą do jakichś interaktywnych urozmaiceń mapek np pociągi, samoloty itp.
  • +
  • -
  • 0

#9 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 14.09.2008 15:54

cstrikegfxenv <-- .tga (nieba)

Natomiast ja w cstrikeoverviews mam pliki .tga w coniektorych mapach .
  • +
  • -
  • 0

#10 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 15.09.2008 06:20

eee tam wystarczy plik *.bsp dodac do map i potem w maps.ini dodac nazwe na dole restart serwa i OK jest O:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych