Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Albertd - zdjęcie

Albertd

Rejestracja: 17.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2021 10:27
-----

#536494 [ROZWIĄZANE] One Forward

Napisane przez DarkGL w 22.04.2013 20:39

np. poprzez

 

http://www.amxmodx.o...ugin_byfile.htm

 

 


  • +
  • -
  • 2


#536501 [ROZWIĄZANE] One Forward

Napisane przez sebul w 22.04.2013 20:54

A jak to jest zrobione w nowym codmodzie, nigdzie nie ma tej instrukcji a jednak 
Forwardy za pomoca
 
CreateOneForward ( plugin_id, const name[], ... )  
 
Sa wykonywane.

Bo tam przy rejestracji perku/klasy zapisywane jest id pluginu z jakiego został użyty natyw do rejestracji perku/klasy.
  • +
  • -
  • 1


#536502 [ROZWIĄZANE] One Forward

Napisane przez Jak się nazwać w 22.04.2013 20:55

Podczas rejestracji klasy/perku (natyvy cod_register_class i cod_register_perk z parametrem style ustawionym na 0), wywołane zostają funkcje w głównym silniku coda z parametrami plugin_id oraz params (czyli analogicznie pierwszy parametr zawiera id pluginu w którym rejestrowana jest klasa, a drugi resztę parametrów), to plugin_id właśnie jest potrzebne do CreateOneForward i jest ono zapamiętane do tablic pluginy_klas i pluginy_perkow pod numerem danej klasy. Później CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[index_gracza]], ...) i tyle
  • +
  • -
  • 1


#536579 [ROZWIĄZANE] One Forward

Napisane przez GwynBleidD w 22.04.2013 23:58

Plugin ID można uzyskać na kilka sposobów:
  • zwracany jest on przez register_plugin, oczywiście jest to ID bieżącego pluginu. Możemy go dzięki temu gdzieś przekazać, zapamiętać itp..
  • jest przekazywany w natywach zarejestrowanych z ustawionym style na 0 (domyślnie), jako 1 parametr. Jest to ID pluginu wywołującego natyw (tak pobiera ID pluginu cod mod
  • Za pomocą różnorakich funkcji typu find_plugin..
  • ... gdzieś jeszcze?

  • +
  • -
  • 1


#510052 Ham_TakeDamage dla Info_target

Napisane przez Jak się nazwać w 02.02.2013 19:42

Ustawiasz bytowi ilość hp i włączasz możliwość atakowania go? Jak ma się wykonać client_print skoro nigdzie w kodzie go nie ma?
  • +
  • -
  • 1


#510067 Ham_TakeDamage dla Info_target

Napisane przez Jak się nazwać w 02.02.2013 20:30

set_pev(index, pev_takedamage, DAMAGE_YES);
  • +
  • -
  • 2


#441531 Przypisanie textu do zmiennej

Napisane przez sebul w 06.08.2012 13:23

Można od razu robić tak
read_argv(1, Powod[id], 127);

  • +
  • -
  • 1


#430478 [ROZWIĄZANE] Ta sama zmienna w 2 pluginach

Napisane przez Gość w 10.07.2012 15:12

Tutaj znajdziesz bardzo przydatny tutorial o natywach napisany przez R3Xa.


#429405 [ROZWIĄZANE] damage Float to num

Napisane przez Gość w 07.07.2012 05:38

Użyj funkcji floatround


#428551 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo

Napisane przez d0naciak w 05.07.2012 07:36

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);

na

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);

nie jestem na 100% pewien, ale jakoś tak to szło :>
  • +
  • -
  • 1


#428644 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo

Napisane przez d0naciak w 05.07.2012 11:01

public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
set_task(10.0, "SwiatloOff", ent);
}

public SwiatloOff(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1


#428885 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo

Napisane przez R3X w 05.07.2012 19:11

#define TE_DLIGHT				   27	   // Dynamic light, effect world, minor entity effect
// write_byte(TE_DLIGHT)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_byte(radius in 10's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(life in 10's)
// write_byte(decay rate in 10's)

ale przedłużajać life do "100" dostaniesz światło w danym punkcie, nie światło pod graczem


musiałbyś co sekundę stawiać nowe światło w originie gracza 10 razy :)
  • +
  • -
  • 1


#428978 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo

Napisane przez Gość w 05.07.2012 23:01

Coś w tym stylu będzie potrzebne:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sw3356476fhd"
new times[33];

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}

public spawned(id){
times[id]=10;
swiatlo(id);
}

public swiatlo(ent){
if(!ent || ent>32)return 0;
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);

static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();

if(--times[ent]>=0)set_task(1.0,"swiatlo",ent);
return 0;
}



#428981 [ROZWIĄZANE] Czerwone swiatlo

Napisane przez Gość w 05.07.2012 23:06

// write_byte(brightness)

Tego raczej nie ma ;)


#366912 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Zywi_ct/tt/wszyscy

Napisane przez speedkill w 18.02.2012 19:19

Możesz uzyć tego i tego.
Dużej róznicy nie ma.
  • +
  • -
  • 1