np. poprzez
http://www.amxmodx.o...ugin_byfile.htm
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DarkGL
w 22.04.2013 20:39
Napisane przez sebul
w 22.04.2013 20:54
Napisane przez Jak się nazwać
w 22.04.2013 20:55
Napisane przez GwynBleidD
w 22.04.2013 23:58
Napisane przez Jak się nazwać
w 02.02.2013 19:42
Napisane przez Jak się nazwać
w 02.02.2013 20:30
Napisane przez sebul
w 06.08.2012 13:23
Napisane przez
Gość
w 07.07.2012 05:38
Napisane przez d0naciak
w 05.07.2012 07:36
Napisane przez d0naciak
w 05.07.2012 11:01
public swiatlo(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 5.01);
set_task(10.0, "SwiatloOff", ent);
}
public SwiatloOff(ent)
{
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 2);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
}
Napisane przez R3X
w 05.07.2012 19:11
#define TE_DLIGHT 27 // Dynamic light, effect world, minor entity effect // write_byte(TE_DLIGHT) // write_coord(position.x) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_byte(radius in 10's) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(brightness) // write_byte(life in 10's) // write_byte(decay rate in 10's)
Napisane przez
Gość
w 05.07.2012 23:01
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sw3356476fhd"
new times[33];
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}
public spawned(id){
times[id]=10;
swiatlo(id);
}
public swiatlo(ent){
if(!ent || ent>32)return 0;
static Float:float_origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, float_origin);
static origin[3];
FVecIVec(float_origin, origin);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(40);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(10);
write_byte(10);
message_end();
if(--times[ent]>=0)set_task(1.0,"swiatlo",ent);
return 0;
}
Napisane przez
Gość
w 05.07.2012 23:06
Tego raczej nie ma// write_byte(brightness)
Napisane przez speedkill
w 18.02.2012 19:19