Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] One Forward


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2013 20:27

Witam chcialbym sie dowiedziec, w jaki sposob mozna zdobyc id pluginu, do instrukcji 

 

CreateOneForward ( plugin_id, const name[], ... )  

 

Czym jest w ogole plugin_id?

 

Z gory dziekuje, i pozdrawiam.

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.04.2013 20:39

np. poprzez

 

http://www.amxmodx.o...ugin_byfile.htm

 

 


  • +
  • -
  • 2

#3 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2013 20:50

A jak to jest zrobione w nowym codmodzie, nigdzie nie ma tej instrukcji a jednak 

Forwardy za pomoca

 

CreateOneForward ( plugin_id, const name[], ... )  

 

Sa wykonywane. 


  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.04.2013 20:54

A jak to jest zrobione w nowym codmodzie, nigdzie nie ma tej instrukcji a jednak 
Forwardy za pomoca
 
CreateOneForward ( plugin_id, const name[], ... )  
 
Sa wykonywane.

Bo tam przy rejestracji perku/klasy zapisywane jest id pluginu z jakiego został użyty natyw do rejestracji perku/klasy.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 22.04.2013 20:55

Podczas rejestracji klasy/perku (natyvy cod_register_class i cod_register_perk z parametrem style ustawionym na 0), wywołane zostają funkcje w głównym silniku coda z parametrami plugin_id oraz params (czyli analogicznie pierwszy parametr zawiera id pluginu w którym rejestrowana jest klasa, a drugi resztę parametrów), to plugin_id właśnie jest potrzebne do CreateOneForward i jest ono zapamiętane do tablic pluginy_klas i pluginy_perkow pod numerem danej klasy. Później CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[index_gracza]], ...) i tyle
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2013 21:04

Przed napisaniem tematu zywcem skopiowalem kod z coda, i chcialem to zrobic, jednak forward sie nie wykonywal. Sprawdze to jeszcze raz, byc moze zle cos zrobilem kopiujac kod ;x


  • +
  • -
  • 0

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.04.2013 23:58

Plugin ID można uzyskać na kilka sposobów:
  • zwracany jest on przez register_plugin, oczywiście jest to ID bieżącego pluginu. Możemy go dzięki temu gdzieś przekazać, zapamiętać itp..
  • jest przekazywany w natywach zarejestrowanych z ustawionym style na 0 (domyślnie), jako 1 parametr. Jest to ID pluginu wywołującego natyw (tak pobiera ID pluginu cod mod
  • Za pomocą różnorakich funkcji typu find_plugin..
  • ... gdzieś jeszcze?

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 22.04.2013 23:59

  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#8 Albertd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2013 15:02

Mialem natyw z stylem 1, zrobilem to od nowa, i juz wszystko dziala. 

Dziekuje za pomoc, +.


  • +
  • -
  • 0

#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.04.2013 15:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych