if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_BRON)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowymodel.mdl")
}
i w plugin_precache
precache_model("models/nowymodel.mdl");
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
LuKq nie posiada znajomych
Napisane przez LuKq
w 18.01.2012 23:40
Napisane przez LuKq
w 14.01.2012 22:16
Napisane przez LuKq
w 28.12.2011 09:31
Napisane przez LuKq
w 09.04.2011 18:37
Napisane przez LuKq
w 09.04.2011 18:03
Napisane przez LuKq
w 31.03.2011 07:06
Napisane przez LuKq
w 26.03.2011 21:27
Napisane przez LuKq
w 16.03.2011 15:00
public player_Think(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
if(!niewidzialnosc_kucanie[id]){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
return HAM_IGNORED;
}
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return HAM_HANDLED;
}
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma 153,21 KB 58 Ilość pobrań
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx
Napisane przez LuKq
w 15.03.2011 17:30
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma 153,26 KB 54 Ilość pobrań
QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx
Napisane przez LuKq
w 15.03.2011 16:52
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
if(para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
}
switch(klasa_gracza[id])
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;


Moja zawartość