proszę bardzo
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
LuKq
Rejestracja: 15.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2022 13:33
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 159
- Odwiedzin: 5 193
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Marzec 10, 1992
-
Imię
luq
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
lol
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
LuKq nie posiada znajomych
#583787 Edycja klasy Predator
Napisane przez Misiu. w 09.11.2013 08:39
#466928 Prośba do edycje VIP'a
Napisane przez JustBeFine w 13.10.2012 13:39
Pamiętaj tez, że sam możesz zmienić XP za zabicie i dodatkowe staty. Robisz to za pomocą tych cvarów:
vip_exp_hs "100"
vip_exp "50"
vip_kon "30"
vip_int "25"
vip_wyt "15"
vip_hp "35"
Załączone pliki
-
newVIP.sma 6,67 KB 17 Ilość pobrań
newVIP.amxx
#466894 Prośba do edycje VIP'a
Napisane przez JustBeFine w 13.10.2012 12:53
Załączone pliki
-
newVIP.sma 6,39 KB 30 Ilość pobrań
newVIP.amxx
#381801 Boty nie widzą niewidzialnych
Napisane przez DarkGL w 16.03.2012 20:05
Standardowo boty strzelały nawet do osób wpełni niewidzialnych ten plugin to zmienia.
Gdy jesteśmy niewidzialni bot może nas po prostu nie zauważyć.Testowane na podbotach.
Nie ma
http://www.youtube.com/watch?v=vUc5V0J-tU8
Boty nie widzą niewidzialnych | DarkGL Blog
Nowe : botDontShotInv.sma 1,79 KB 1165 Ilość pobrań
botDontShotInv.amxx
Stare: botDontShotInv.sma 789 bajtów 468 Ilość pobrań
botDontShotInv.amxx
#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.
Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15
Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:
Na górze znajdź:
#include <amxmodx>Dodaj pod:
#include <hamsandwich>I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba
Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)
Męczy mnie tu:
damage > 20.0Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować
Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać
#404107 Perk "M18 Claymore"
Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58
Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:
Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.
Automatyczna (radar) - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Filmik przedstawiający uzycie perku
Changelog
1.0
Wydanie Perku
1.2
- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)
claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)
Standardowa
Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"
codperk_m18claymore.sma 17,09 KB 337 Ilość pobrań
codperk_m18claymore.amxx
modele i dźwięki.rar 488,85 KB 360 Ilość pobrań
Starsza wersja:
codperk_m18claymore.sma 11,05 KB 366 Ilość pobrań
codperk_m18claymore.amxx
modele.rar 409,98 KB 393 Ilość pobrań
#353607 Perk: Spowalniacz
Napisane przez ASu w 25.01.2012 15:29
http://amxx.pl/topic...sa-spowalniacz/
Na perk.
Pozdrawiam Drako
Załączone pliki
-
codperk_spowalniacz.amxx 4,14 KB 34 Ilość pobrań
-
codperk_spowalniacz.sma 2,3 KB 269 Ilość pobrań
codperk_spowalniacz.amxx
#277991 Klasa Mag - Latarka naświetlająca
Napisane przez Cypis' w 05.08.2011 11:20
Cvary:
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka
Załączone pliki
-
codclass_mag.amxx 6,16 KB 122 Ilość pobrań
-
codclass_mag.sma 3,41 KB 693 Ilość pobrań
codclass_mag.amxx
#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X
Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/
Wrzucasz je do cstrike/addons
Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot win32 addons/podbot/podbot_mm.dll linux addons/podbot/podbot_mm_i386.soWchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"
Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"Pod przyciskiem = masz podbota
I to wszystko ;]
Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.
#313756 2 sloty na perk
Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49
Tutorial:
1. Szukamy:
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];
zmieniamy na:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33];
2. Do public plugin_init() dodajemy:
register_clcmd("say /perk2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("say /wyrzuc2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");
i szukamy w nim:
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
zmieniamy na:
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
3. Szukamy w public plugin_natives():
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
zmieniamy na:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");
4. Szukamy w public UstawNowaKlase(id):
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
usuwamy i dodajemy:
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
5. Szukamy w public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib):
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
zamieniamy na:
if(!perk_gracza[0][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
6. Szuakmy w public UsunUmiejetnosci(id):
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
usuwamy i dodajemy:
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
7. Szukamy public KomendaOpisPerku(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public KomendaOpisPerku(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id]);
public KomendaOpisPerku2(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id]);
8. Szuakmy public UzyjPerku(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public UzyjPerku(id)
return UzyjPerki(id, 0);
public UzyjPerku2(id)
return UzyjPerki(id, 1);
public UzyjPerki(id, lp)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
9. Szukamy public WyrzucPerk(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public WyrzucPerk(id)
DropPerka(id, 0)
public WyrzucPerk2(id)
DropPerka(id, 1)
public DropPerka(id, lp)
{
if(perk_gracza[lp][id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[lp][id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}
10. Szukamy public PokazInformacje(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
11. Szukamy public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
static obroty[33];
if(obroty[id]++ >= 5)
{
obroty[id] = 0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
if(perk == perk_gracza[!lp][id] && perk)
{
UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
perk_gracza[lp][id] = 0;
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward( perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc, lp);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
obroty[id] = 0;
if(pokaz_info && perk)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
perk_gracza[lp][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
12. Szukamy public PobierzPerk(id, &wartosc) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public PobierzPerk(plugin, params)
{
if(params != 3)
return 0;
new id = get_param(1), lp = get_param(3);
set_param_byref(2, wartosc_perku_gracza[lp][id]);
return perk_gracza[lp][id];
}
Kompilujemy i dodajemy na serwer
Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku, say drop2 - wyrzucasz drugi perk, useperk2 - używasz drugiego perku, radio2 - używasz drugiego perku.
Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0); /*------------------------------ Zwraca drugi perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0); /*------------------------------ Ustawia drugi perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków - fix buga przez co padał serwer
Gotowiec:
QTM_CodMod.sma 40,14 KB 2385 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
QTM_CodMod.amxx 50,17 KB 216 Ilość pobrań
codmod.inc 7,83 KB 1707 Ilość pobrań
#251556 KLasa cod od lvl na innej klasie
Napisane przez GerO w 21.05.2011 15:13
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 50;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
#383924 Klasa EXPer
Napisane przez Bloody_ w 20.03.2012 21:30
Nazwa klasy: EXPer
Opis: Dostaje +10 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 80dmg(+int), ma 6 nozy ktorymi moze rzucac na odleglosc oraz ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny
Bronie: SG552, DEAGLE
codclass_EXPer.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_EXP.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting
Załączone pliki
-
codclass_EXPer.sma 9,56 KB 249 Ilość pobrań
codclass_EXPer.amxx -
modelNoża.rar 31,06 KB 226 Ilość pobrań
#349575 Zmiana obrażeń broni w danej klasie.
Napisane przez radek_b11 w 15.01.2012 09:33
jak już to taki kod: /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan"; new const opis[] = "+70 obrazen"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Dziekujemy za zakup klasy %s", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Zabiera 100hp +1pkt int = 1dmg
#356298 [ROZWIĄZANE] Czy levele ze starego cod'a zapiszą się na noawego
Napisane przez Flk w 31.01.2012 22:03
#37335 Laser dla danej broni
Napisane przez PawciX w 24.01.2009 21:29
Dzięki temu pluginowi w wybranej broni będziemy mieć laser.
Instalacja:
Standardowa
Cvary:
ls_enabled 1 / 0 - włącza / wyłącza. ls_line 1 - 1 / 0 - pokazuje / wyłącza linie. ls_pvis 0 - jeżeli 1, to widzisz tylko swój laser. ls_wpns "0;4;6;9;25;29;" - Id broni przy których ma być laser (rozpiska niżej) ls_rgb "255 0 0;" - kolor laseru w RGB
Komendy:
ls_refresh - Odśwież bronie i kolor. ls_getteam - zdobądź id twojej drużyny? ls_getwpn - zdobądź id twojej broni? komendy może użyć tylko admin z flagą na kick.
Id broni są w pliku CSwpnIDs.txt
Załączone pliki
-
Laser.rar 7,17 KB 1178 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: LuKq
- Regulamin