Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LuKq - zdjęcie

LuKq

Rejestracja: 15.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.04.2022 13:33
-----

#583787 Edycja klasy Predator

Napisane przez Misiu. w 09.11.2013 08:39

proszę bardzo :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#466928 Prośba do edycje VIP'a

Napisane przez JustBeFine w 13.10.2012 13:39

Proszę :)

Pamiętaj tez, że sam możesz zmienić XP za zabicie i dodatkowe staty. Robisz to za pomocą tych cvarów:
vip_exp_hs "100"
vip_exp "50"
vip_kon "30"
vip_int "25"
vip_wyt "15"
vip_hp "35"

Załączone pliki




#466894 Prośba do edycje VIP'a

Napisane przez JustBeFine w 13.10.2012 12:53

Sprawdź :)

Załączone pliki




#381801 Boty nie widzą niewidzialnych

Napisane przez DarkGL w 16.03.2012 20:05

opis
Standardowo boty strzelały nawet do osób wpełni niewidzialnych ten plugin to zmienia.
Gdy jesteśmy niewidzialni bot może nas po prostu nie zauważyć.Testowane na podbotach.

cvary
Nie ma

screenshot
http://www.youtube.com/watch?v=vUc5V0J-tU8

Boty nie widzą niewidzialnych | DarkGL Blog

download
Nowe : Załączony plik  botDontShotInv.sma   1,79 KB  1165 Ilość pobrań
  botDontShotInv.amxx
Stare: Załączony plik  botDontShotInv.sma   789 bajtów  468 Ilość pobrań
  botDontShotInv.amxx
  • +
  • -
  • 22


#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15

Poradnik jak sama nazwa wskazuję ma dać klasie szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni.

Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:

Na górze znajdź:
#include <amxmodx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba ^^

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd
:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to
:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)

Męczy mnie tu:
damage > 20.0
Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować :>

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać :)
  • +
  • -
  • 29


#404107 Perk "M18 Claymore"

Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58



Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:

Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.

Automatyczna (radar)  - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Filmik przedstawiający uzycie perku



Changelog

1.0

Wydanie Perku

1.2

- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)



claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)



Standardowa

Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"


Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   17,09 KB  337 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   488,85 KB  360 Ilość pobrań


Starsza wersja:
Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   11,05 KB  366 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele.rar   409,98 KB  393 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 37


#353607 Perk: Spowalniacz

Napisane przez ASu w 25.01.2012 15:29

przerobiłem tą klase
http://amxx.pl/topic...sa-spowalniacz/
Na perk.

Pozdrawiam Drako :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#277991 Klasa Mag - Latarka naświetlająca

Napisane przez Cypis' w 05.08.2011 11:20

Witam, przedstawiam wam dziś klase mag, która ma latarkę naświetlająca niewidocznych :)

Cvary:
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#313756 2 sloty na perk

Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2385 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1707 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#251556 KLasa cod od lvl na innej klasie

Napisane przez GerO w 21.05.2011 15:13

Jeśli posiadasz Nowego Cod Moda to użyj:

public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 50;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;



#383924 Klasa EXPer

Napisane przez Bloody_ w 20.03.2012 21:30

Dołączona grafika
Nazwa klasy: EXPer
Opis: Dostaje +10 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 80dmg(+int), ma 6 nozy ktorymi moze rzucac na odleglosc oraz ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny
Bronie: SG552, DEAGLE

Dołączona grafika
codclass_EXPer.amxx wrzucamy do: addons / amxmodx / plugins
codclass_EXP.sma wrzucamy do: addons / amxmodx / scripting

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#349575 Zmiana obrażeń broni w danej klasie.

Napisane przez radek_b11 w 15.01.2012 09:33

jak już to taki kod:
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "+70 obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Dziekujemy za zakup klasy %s", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Zabiera 100hp +1pkt int = 1dmg


#356298 [ROZWIĄZANE] Czy levele ze starego cod'a zapiszą się na noawego

Napisane przez Flk w 31.01.2012 22:03

komandos i admiral xD:) wszystko dziala jak należy


#37335 Laser dla danej broni

Napisane przez PawciX w 24.01.2009 21:29

Laser dla danej broni

Dzięki temu pluginowi w wybranej broni będziemy mieć laser.

both_red.JPG

0000.jpg

Instalacja:

Standardowa

Cvary:

     ls_enabled 1 / 0 - włącza / wyłącza.
     ls_line 1 - 1 / 0 - pokazuje / wyłącza linie.
     ls_pvis 0 - jeżeli 1, to widzisz tylko swój laser.
     ls_wpns "0;4;6;9;25;29;" - Id broni przy których ma być laser (rozpiska niżej)
     ls_rgb "255 0 0;" - kolor laseru w RGB

Komendy:

ls_refresh - Odśwież bronie i kolor.
   ls_getteam - zdobądź id twojej drużyny?
   ls_getwpn - zdobądź id twojej broni?
    komendy może użyć tylko admin z flagą na kick.

Id broni są w pliku CSwpnIDs.txt

Załączone pliki

  • Załączony plik  Laser.rar   7,17 KB  1178 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3