Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Ammo Packi

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 03.04.2011 17:19

Witam, potrzebuje czystego pluginu na ammo packi.
1 kill = 1 ammo pack
Wyświetlanie ammo packów gdzieś w hud
Ammo packi zapisują się aż do wyjścia z serwera

I proszę o jakieś funkcje np
if ammo packi gracza <= 100
set user ammo packi - 2

takie coś na przykład ^^^^^^^^^

Ponieważ w przyszłości chcę zrobić własny sklep za ammo packi.
  • +
  • -
  • 0

#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2011 19:01

Hmm może zadziała... amatorski kod pisany na szybko.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Ammo Packs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new AmmoPack[33]; //Tworzysz tablicę do której będą zapisywane nasze ammo packi
new HudObj; //Rejestrujemy zmienną

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a"); //Event smierci (tzn. gdy ktos zginie w tym wypadku gdy kogos zabijesz)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink");
HudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
{
AmmoPack[attacker] += 1;
}
}
}
public Prethink(id)
{
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.90, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "[Ammo Packi : %d]", AmmoPack[id])
}


No a funkcje do sklepu to powiedzmy:

if(AmmoPack[id] <= 10)
{
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na to")
}
else
{
//To sie wykona gdy klient posiada 10 AP
}

Użytkownik Whisper edytował ten post 03.04.2011 19:05

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych