Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Grzesiek - zdjęcie

Grzesiek

Rejestracja: 18.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2024 14:46
*****

#263954 Kilka zmian, prosze o pomoc.

Napisane przez Grzesiek w 29.06.2011 07:23

zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#261865 Mam błędy przy kompilowaniu z sma na amxx

Napisane przez Grzesiek w 23.06.2011 08:47

masz :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#261303 błędy w logach stary cod

Napisane przez Grzesiek w 21.06.2011 16:44

spróbuj na miejsce tamtego wkleić to:

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
	
	return ITEM_DISABLED;
	
	return ITEM_ENABLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#261077 błędy sma

Napisane przez Grzesiek w 20.06.2011 23:56

zobacz teraz
  • +
  • -
  • 1


#260945 błędy w logach stary cod

Napisane przez Grzesiek w 20.06.2011 17:44

w public UsunPrzedmiot(id) podmień na to :

public UsunPrzedmiot(id)
{
	wytrzymalosc_itemu[id] = 0
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_user_footsteps(id, 0);
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		ZmienUbranie(id, 1);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#260944 POmoc w paczke cod mod

Napisane przez Grzesiek w 20.06.2011 17:41

jeżeli chodzi o te dwie klasy to tutaj :

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Rewolwerowiec, Szturmowiec, Shooter, Informator, Pulkownik, General, Szeregowy, Kapral, Plutonowy, Kamikadze, Pacyfikator, Major, Kapitan, Podpulkownik, Marszalek, Strzele, Rosyjski, Polska, Marynarz, Attacker, Vietcong, Armagedon, BassBreaker, Samuraj };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 120, 120, 110, 120, 70, 110, 150, 110, 120, 110, 120, 180, 90, 100, 100, 120, 90, 130, 100, 110, 150, 100, 160, 150, 100};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.1, 1.1, 1.1, 1.0, 1.6, 1.1, 1.1, 1.0, 1.0, 1.1, 1.0, 1.3, 1.1, 1.0, 1.0, 1.2, 1.2, 0.7, 1.0, 1.0, 2.3, 1.0, 1.5, 2.3, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 120, 40, 0, 0 ,0, 100, 40, 0, 0, 150, 0, 0, 200, 0, 100, 0, 0, 121, 200, 150};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",

tam gdzie pancesz/szybkosc/zdrowie masz po prostu za mało tych wartości w stosunku do ilości klas.

w silniku cod zmienilem lvl na 301 pkt dopasowalem i zmienilem jednak strona dark'a nie chodzi na razie i nie masz tabeli ( bo ta twoja tabela jest popsuta)
  • +
  • -
  • 1


#260938 Problem z Kompilacją Errory

Napisane przez Grzesiek w 20.06.2011 17:27

masz
  • +
  • -
  • 2


#259283 Poprawienie bo się nie komplikuje.

Napisane przez Grzesiek w 16.06.2011 06:48

zobacz
  • +
  • -
  • 1


#256884 Poprawa błędów

Napisane przez Grzesiek w 08.06.2011 06:50

hud
  • +
  • -
  • 1


#255363 Granaty nie dzialaja

Napisane przez Grzesiek w 02.06.2011 17:51

zobacz to jeszcze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#255358 Prosze o komplikacje

Napisane przez Grzesiek w 02.06.2011 17:43

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#254824 Sklep blad

Napisane przez Grzesiek w 31.05.2011 21:14

masz :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#254209 Dodanie właściwości klasie

Napisane przez Grzesiek w 29.05.2011 19:18

zeby byly przez sciane to nie wiem ale ogolnie aby klasa miala 2x wieksze obrazenia to do TakeDamage dodajesz:

{
		if((klasa_gracza[idattacker] == klasa)
			damage*=2.0;
	}


  • +
  • -
  • 1


#254205 Błąd komplikacja

Napisane przez Grzesiek w 29.05.2011 19:14

masz

Dodano 29 maj 2011 - 19:15:
ale co 1.8 ? chodzi ci o 1/8 szans na natychmiastowe zabicie?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#252789 Problem ze sklepem coda

Napisane przez Grzesiek w 25.05.2011 11:51

zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1