Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

błędy w logach stary cod

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 20.06.2011 10:42

Witam
Mam 2 błędy w lodach, da się je jakoś wyeliminować?

Logi:

L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
L 06/20/2011 - 11:31:26: [FUN] Invalid player 4
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:31:26: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
L 06/20/2011 - 11:31:38: [FUN] Invalid player 17
L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:31:38: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
L 06/20/2011 - 11:32:28: [FUN] Invalid player 7
L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:32:28: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
L 06/20/2011 - 11:32:42: [FUN] Invalid player 11
L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:32:42: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)
L 06/20/2011 - 11:32:50: [FUN] Invalid player 3
L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UsunPrzedmiot (line 1846)
L 06/20/2011 - 11:32:50: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::client_connect (line 1029)

(line 1846)

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

Kawałek kodu:

public UsunPrzedmiot(id)
{
        wytrzymalosc_itemu[id] = 0
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
}


(line 1029)

UsunPrzedmiot(id);

Kawałek kodu:

public client_connect(id)
{
	//resetuje umiejetnosci
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;

	
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);	
	remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
	remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
	remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_CELOWNIK);
	
	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
	set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	//resetuje przedmioty
	UsunPrzedmiot(id);
}

Za pomoc deje +
Pozdrawiam

Dodano 20 czerwiec 2011 - 13:21:
pomoże ktos?

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 20.06.2011 17:44

w public UsunPrzedmiot(id) podmień na to :

public UsunPrzedmiot(id)
{
	wytrzymalosc_itemu[id] = 0
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_user_footsteps(id, 0);
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		ZmienUbranie(id, 1);
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 21.06.2011 13:56

już nie ma na tej linijce błędów, ale się pojawił niżej;/

L 06/21/2011 - 14:27:11: Start of error session.
L 06/21/2011 - 14:27:11: Info (map "de_aztec3") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110621.log")
L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 06/21/2011 - 14:27:11: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2260)
L 06/21/2011 - 14:34:34: Start of error session.
L 06/21/2011 - 14:34:34: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110621.log")
L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 06/21/2011 - 14:34:34: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OddajPrzedmiot_Handle (line 2260)

(line 2260)

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))

Kawałek kodu:

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
        {
                client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
        informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
        client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
        client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
        UsunPrzedmiot(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 21.06.2011 16:44

spróbuj na miejsce tamtego wkleić to:

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
	
	return ITEM_DISABLED;
	
	return ITEM_ENABLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 22.06.2011 12:46

zamiast public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)?

#6 Kris800

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.06.2011 21:45

dodaj nic nie zmieniaj.

#7 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 25.06.2011 07:16

a spróboj usunac logi i reinstalacje serwa





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych