public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if((get_user_team(attacker)== 2 ) && (get_user_team(ofiara) == 1)) { Odznaki[attacker] += 2; } if((get_user_team(attacker)== 1 ) && (get_user_team(ofiara) == 2)) { Odznaki[attacker] += 3; } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xXxKarolxXx
Rejestracja: 12.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2013 18:52





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 82
- Odwiedzin: 3 341
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Kwiecień 6, 1994
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mragowo
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xXxKarolxXx nie posiada znajomych
#395374 [ROZWIĄZANE] Jak przerobic odznaki
Napisane przez dasiek
w 10.04.2012 16:29
#394054 [ROZWIĄZANE] Przenoszenie graczy
Napisane przez ZuRo
w 08.04.2012 16:56
#382767 Klasa z Auto - Granatnikiem
Napisane przez radim
w 18.03.2012 11:40
cod_class_angel_smoke.sma - z samym smokiem
cod_class_angel_smoke_and_flash.sma - z fleszem i smokiem
Załączone pliki
-
codclass_angel_flash.sma 7,06 KB 83 Ilość pobrań
codclass_angel_flash.amxx
-
codclass_angel_smoke.sma 7,08 KB 93 Ilość pobrań
codclass_angel_smoke.amxx
-
codclass_angel_smoke_and_flash.sma 7,24 KB 83 Ilość pobrań
codclass_angel_smoke_and_flash.amxx
#334817 Klasa Kameleon4
Napisane przez dasiek
w 15.12.2011 21:57
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ; new const zdrowie = 95; new const kondycja = 2; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#294128 Przelicznik regeneracji hp ... Pytanie
Napisane przez
Kolar`.
w 09.09.2011 20:25
A przypadkiem pomyślałeś że trzeba zmienić codmod.inc ?
A może sma?
Pomożesz ?
A chociaż jak by tego się nie dało zrobić, to nie zakładam nowego tematu.
Do zastosujatrybuty, co trzeba dodać by:
--> co jeden punkt dodany do statystyki dawał dodatkowe 10 exp'a
--> co jeden punkt o 100$ więcej co runde.
REF
REF REF REF !
#189654 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 19:57
#248655 Call of Duty by góruś
Napisane przez Mevios
w 12.05.2011 15:45
#248587 Call of Duty by góruś
Napisane przez
radek_b11
w 12.05.2011 11:00
#248557 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:59

Dodano 11 maj 2011 - 23:09:
mam nadzieję, że teraz już lepiej
#248554 Call of Duty by góruś
Napisane przez Misiaczek ;c
w 11.05.2011 21:50
#248549 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:39
#248543 Call of Duty by góruś
Napisane przez Cypis'
w 11.05.2011 21:32
#248542 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:27
#248529 Call of Duty by góruś
Napisane przez Nomaf
w 11.05.2011 20:41
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xXxKarolxXx
- Regulamin