public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if((get_user_team(attacker)== 2 ) && (get_user_team(ofiara) == 1))
{
Odznaki[attacker] += 2;
}
if((get_user_team(attacker)== 1 ) && (get_user_team(ofiara) == 2))
{
Odznaki[attacker] += 3;
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xXxKarolxXx
Rejestracja: 12.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.01.2013 18:52




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 82
- Odwiedzin: 3 610
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Kwiecień 6, 1994
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mragowo
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xXxKarolxXx nie posiada znajomych
#395374 [ROZWIĄZANE] Jak przerobic odznaki
Napisane przez dasiek
w 10.04.2012 16:29
#394054 [ROZWIĄZANE] Przenoszenie graczy
Napisane przez ZuRo
w 08.04.2012 16:56
#382767 Klasa z Auto - Granatnikiem
Napisane przez radim
w 18.03.2012 11:40
cod_class_angel_smoke.sma - z samym smokiem
cod_class_angel_smoke_and_flash.sma - z fleszem i smokiem
Załączone pliki
-
codclass_angel_flash.sma 7,06 KB 88 Ilość pobrań
codclass_angel_flash.amxx
-
codclass_angel_smoke.sma 7,08 KB 99 Ilość pobrań
codclass_angel_smoke.amxx
-
codclass_angel_smoke_and_flash.sma 7,24 KB 87 Ilość pobrań
codclass_angel_smoke_and_flash.amxx
#334817 Klasa Kameleon4
Napisane przez dasiek
w 15.12.2011 21:57
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#294128 Przelicznik regeneracji hp ... Pytanie
Napisane przez
Kolar`.
w 09.09.2011 20:25
A przypadkiem pomyślałeś że trzeba zmienić codmod.inc ?
A może sma?
Pomożesz ?
A chociaż jak by tego się nie dało zrobić, to nie zakładam nowego tematu.
Do zastosujatrybuty, co trzeba dodać by:
--> co jeden punkt dodany do statystyki dawał dodatkowe 10 exp'a
--> co jeden punkt o 100$ więcej co runde.
REF
REF REF REF !
#189654 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 19:57
#248655 Call of Duty by góruś
Napisane przez Mevios
w 12.05.2011 15:45
#248587 Call of Duty by góruś
Napisane przez
radek_b11
w 12.05.2011 11:00
#248557 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:59
Dodano 11 maj 2011 - 23:09:
mam nadzieję, że teraz już lepiej
#248554 Call of Duty by góruś
Napisane przez Misiaczek ;c
w 11.05.2011 21:50
#248549 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:39
#248543 Call of Duty by góruś
Napisane przez Cypis'
w 11.05.2011 21:32
#248542 Call of Duty by góruś
Napisane przez góruś
w 11.05.2011 21:27
#248529 Call of Duty by góruś
Napisane przez Nomaf
w 11.05.2011 20:41
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xXxKarolxXx
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
