Przelicznik regeneracji hp ... Pytanie
Kolar`.
05.09.2011
Cóż ... Zrobiłem już kolejną statystyke "Regeneracja HP" Która co 5 sekund daje ci X HP. - (X ma wzrastać co 4 punkty dodanych w statystyke i dawać HP co 5 SEKUND. !) Lecz nie potrafie dodać "atrybutu".
Może ktoś by to zrobił z perku Wyszkolenie Sanitrane... ?
proszę o pomoc
REF. Bardzo mi zależy !
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 07.09.2011 05:41
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 1.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2.0;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
Może ktoś by to zrobił z perku Wyszkolenie Sanitrane... ?
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[id])
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
proszę o pomoc
REF. Bardzo mi zależy !
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 07.09.2011 05:41
A może sma?
05.09.2011
Do zastosuj atrybuty:
I pod tym:
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
I pod tym:
public Regeneracja(id)
{
id -= TASK_REGENERACJA;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;
wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/4
//floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)
if(cur_health+(floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)) < max_health)
{
new_health = cur_health+floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor);
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Kolar`.
05.09.2011
Errory ... Tutaj:
Errory:
Kawałek SMA
Co robię źle ?
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
Errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "TASK_REGENERACJA" on line 428 Error: Undefined symbol "TASK_REGENERACJA" on line 433 Error: Undefined symbol "TASK_REGENERACJA" on line 438 Error: Undefined symbol "wartosc_regeneracji_gracza" on line 446 Warning: Expression has no effect on line 446 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 446 Error: Invalid expression, assumed zero on line 446 Error: Too many error messages on one line on line 446 Compilation aborted. 7 Errors. Could not locate output file C:\Users\Kamil\Desktop\CoD Regeneracja HP + DMG\QTM_CodMod.amx (compile failed).
Kawałek SMA
public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 1.2*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2.0;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
}
public Regeneracja(id)
{
id -= TASK_REGENERACJA;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;
wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/4
//floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)
if(cur_health+(floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)) < max_health)
{
new_health = cur_health+floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor);
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Co robię źle ?
A może sma?
05.09.2011
Daj gdziekolwiek w kodzie (np. na początku) coś takiego:
#define TASK_REGENERACJA 666666
#define TASK_REGENERACJA 666666
Kolar`.
05.09.2011
Cóż ... Skompilowało się ale nie ma klas ...
Sma co do klasy ....
Oraz sma klasy co ma regeneracje ...
Lub jeszcze inaczej ... Mógł bym Ci napisać na gg i dać moje całe sma ?
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 07.09.2011 09:04
Staraj się cenzurować adresy stron.
L 09/05/2011 - 20:22:21: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::WybierzKlase (line 754)
Sma co do klasy ....
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("\rxxxxx.eu\y - \wWybierz panstwo postaci:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_addtext(menu, " ", 0);
menu_addtext(menu, "\dKompletny opis postaci znajdziesz na \yxxxxx.eu", 0);
menu_addtext(menu, "\dPrzydatne komendy w skrocie: \w/k, /r, /i, /p, d, /s. ", 0);
menu_addtext(menu, "\yCzity \w= \rPERM ", 0);
menu_addtext(menu, "\yREKLAMA \w= \rBAN ", 0);
menu_addtext(menu, "\yEXPIENIE \w= \rBAN ", 0);
menu_addtext(menu, "\yTXT \w= \rBAN ", 0);
menu_addtext(menu, "\yBRAKK ULTURY \w= \rBAN ", 0);
menu_addtext(menu, "\yZapraszamy na nasze forum: \dxxxxxx.eu", 0);
menu_addtext(menu, "\yCall Of Duty Edited By \rKolar`. \w| \dxxxxxx.eu!", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Cofnij");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("\rProDiablo.eu\y - \yWybierz postac -", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "\y%s \wDosw.: \r%i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\rWyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "\rCofnij");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "\rDalej");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Oraz sma klasy co ma regeneracje ...
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Ma 1/10 z M4 i AK";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const obrazenia = 20;
new const regeneracja = 40;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if((weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47) && !random(10))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Lub jeszcze inaczej ... Mógł bym Ci napisać na gg i dać moje całe sma ?
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 07.09.2011 09:04
Staraj się cenzurować adresy stron.
A może sma?
05.09.2011
Edytowałeś klasy...?
Ewentualnie zmień Zarejestruj klasę na coś takiego:
Oczywiście pozmieniaj sobie statystyka[iloscklas] no i jeżeli dodałeś więcej niż jedną statystykę to odpowienio pozmieniaj cyferki w ifach.
Użytkownik A może sma? edytował ten post 05.09.2011 20:23
Ewentualnie zmień Zarejestruj klasę na coś takiego:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params > 6 && params < 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(params == 8)
statystyka[ilosc_klas] = 0
for(new i=0;i<klasid;i++)
{
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Oczywiście pozmieniaj sobie statystyka[iloscklas] no i jeżeli dodałeś więcej niż jedną statystykę to odpowienio pozmieniaj cyferki w ifach.
Użytkownik A może sma? edytował ten post 05.09.2011 20:23
Kolar`.
07.09.2011
Sorki. Nie było mnie długo. Nie dodałem tego co napisałeś wyżej bo raczej tyczy się to czegoś innego.
Logi;
I tu chyba jest problem z codmod.inc bo moduły mam odblokowane
codmod.inc 7,22 KB
32 Ilość pobrań
A tutaj .sma klasy
codclass_strzelecwyborowy.sma 1,2 KB
43 Ilość pobrań
A po zmienieniu zarejestruj klase:
I logi dalej wyskakują te same co wyżej.
REF
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 07.09.2011 15:39
Logi;
L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "odznaki_hud.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_user_xp") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "cod_xpv2.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_user_xp") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "cod_pytania.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_user_xp") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "codclass_ninja.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_register_class") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "codclass_strzelecwyborowy.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_register_class") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:33: [AMXX] Plugin "codperk_butyszybkosci.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_get_user_trim") - check your modules.ini. L 09/06/2011 - 07:55:34: [admin.amxx] Login: "Kolar<1><VALVE_ID_LAN><>" became an admin (account "Kolar") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "192.168.1.100")
I tu chyba jest problem z codmod.inc bo moduły mam odblokowane

A tutaj .sma klasy

A po zmienieniu zarejestruj klase:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params > 6 && params < 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(params == 9)
regeneracja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
for(new i=0;i<klasid;i++)
{
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
I logi dalej wyskakują te same co wyżej.
REF
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 07.09.2011 15:39
Skull3D
07.09.2011
Zobacz tematy użytkownika Emulov.
Tam dodawałem codmoda z dodaną nową statystyką zeedytuj i gotowe.
Tam dodawałem codmoda z dodaną nową statystyką zeedytuj i gotowe.
A może sma?
07.09.2011
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
obrazenia_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
regeneracja_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
for(new i=0;i<klasid;i++)
{
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Spróbuj tak.
Kolar`.
08.09.2011
Zaraz sprawdze. Tylko jestem na innym lapku i tu nie mam serwera postawionego. Zaraz edytne posta
A tu przypadkiem nie ma nic z codmod.inc ? Bo jak wgram właśnie amxx gdzie jest regeneracja, to wszystkie pluginy związane z cod'em dają logi i przestają działać.
Wie ktoś czemu nie działa ? Bardzo mi zależy !
Próbowałem i zaś te same logi co wcześniej
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 08.09.2011 14:13
za wczesnie na refresh
A tu przypadkiem nie ma nic z codmod.inc ? Bo jak wgram właśnie amxx gdzie jest regeneracja, to wszystkie pluginy związane z cod'em dają logi i przestają działać.
Wie ktoś czemu nie działa ? Bardzo mi zależy !
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
obrazenia_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
regeneracja_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
for(new i=0;i<klasid;i++)
{
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i]))
{
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Spróbuj tak.
Próbowałem i zaś te same logi co wcześniej
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 08.09.2011 14:13
za wczesnie na refresh
Kolar`.
09.09.2011
@up
Nie, bo wtedy w ogóle nie dało by się skompilować.
REF !!!!!!!! Proszę ! Bardzo mi zależy !
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 09.09.2011 14:38
Nie, bo wtedy w ogóle nie dało by się skompilować.
REF !!!!!!!! Proszę ! Bardzo mi zależy !
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 09.09.2011 14:38
Kolar`.
09.09.2011
@UP ...
A przypadkiem pomyślałeś że trzeba zmienić codmod.inc ?
A może sma?
Pomożesz ?
A chociaż jak by tego się nie dało zrobić, to nie zakładam nowego tematu.
Do zastosujatrybuty, co trzeba dodać by:
--> co jeden punkt dodany do statystyki dawał dodatkowe 10 exp'a
--> co jeden punkt o 100$ więcej co runde.
REF
REF REF REF !
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 09.09.2011 16:53
A przypadkiem pomyślałeś że trzeba zmienić codmod.inc ?
A może sma?
Pomożesz ?
A chociaż jak by tego się nie dało zrobić, to nie zakładam nowego tematu.
Do zastosujatrybuty, co trzeba dodać by:
--> co jeden punkt dodany do statystyki dawał dodatkowe 10 exp'a
--> co jeden punkt o 100$ więcej co runde.
REF
REF REF REF !
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 09.09.2011 16:53