/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new const nazwa[] = "Tajniak";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
{
ZmienUbranie(id, 0);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
master.
Rejestracja: 01.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2012 15:24





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 228
- Odwiedzin: 8 620
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 19, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
C:\Program Files
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
master. nie posiada znajomych
#379903 [ROZWIĄZANE] Prośba o poprawienie klasy
Napisane przez master.
w 13.03.2012 10:56
#377788 [ROZWIĄZANE] Pytanie na temat menu nowych statystyk
Napisane przez master.
w 09.03.2012 19:00
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nObrazenia : %i^nRegeneracja : %i",
nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], regeneracja_gracza[target]);
Zobacz tak:>
#351584 Szansa na perk
Napisane przez master.
w 19.01.2012 18:55
Zmienia szanse zdobycia perka gracza bez flagi, tutaj masz przykładowy perk: szansa na zdobycie wynosi 1/150if(!perk_gracza[attacker]) { if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100% UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); else if(random_num(1, 100) <= 25) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); }
znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki
niewiem jak zrobić na 1 perka
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random(150) != 0)
return COD_STOP;
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#343639 [ROZWIĄZANE] pytanie dot. Hud'a VIP
Napisane przez master.
w 02.01.2012 12:03
#317922 Kickuje graczy z serwera
Napisane przez master.
w 04.11.2011 22:00
#297931 Jak dodać tarcze
Napisane przez master.
w 19.09.2011 17:54
#267815 Plugin włączony w godzinach nocnych
Napisane przez master.
w 08.07.2011 15:19
#266421 Pomocy ;/ Serwer sie crashuje po 3 min ;/
Napisane przez master.
w 04.07.2011 22:42
#265198 Zmiana broni dla danej klasy
Napisane przez master.
w 02.07.2011 00:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_MP5NAVY) /// tutaj zmieniasz bron z jakies bedzie wiekszy dmg
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#262583 Przerobienie killstrike
Napisane przez master.
w 25.06.2011 09:04
#262348 Poprawka kodu w menu
Napisane przez master.
w 24.06.2011 12:49
#259091 gdzie jest linijka z hudem od klasy exp itp
Napisane przez master.
w 15.06.2011 14:38
#257472 Napisy w SAY
Napisane przez master.
w 10.06.2011 14:37
#255046 Czy mógł by mi ktos zrobic dwa pluginy
Napisane przez master.
w 01.06.2011 16:54
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: master.
- Regulamin