Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.09.2011 05:35
Jak w temacie, w jaki sposób można dać klasie tarcze, tę od CT.
#2
Napisano 09.09.2011 06:20
W cod_class_enabled ustaw cod_set_user_shield(id, 1);
A w disabled wiadomo - cod_set_user_shield(id, 0);
A w disabled wiadomo - cod_set_user_shield(id, 0);
#3
Napisano 09.09.2011 14:53
Okej. Ale to nie wystarcza.
Errory:
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
Errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Symbol already defined: "cod_set_user_shield" on line 32 Error: Symbol already defined: "cod_set_user_shield" on line 36 2 Errors. Could not locate output file C:\Users\Kamil\Desktop\scripting\codclass_komandos.amx (compile failed).
#4
Napisano 09.09.2011 15:04
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
#5
Napisano 09.09.2011 15:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jak nie miał tak nie ma
#6
Napisano 11.09.2011 13:00
Nie będzie działać, ponieważ główny silnik cod moda, blokuje tarcze, wystarczy w prosty sposób odblokować
I'm Back
#7
Napisano 11.09.2011 14:25
Grandi: a może napiszesz w jaki to sposób odblokować ??
#8
Napisano 11.09.2011 15:41
W silniku coda edytuj public ustawtarcze na taki:
I napisz czy działa
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if(wartosc != 0)
{
gracz_ma_tarcze[id] = true;
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
else
{
gracz_ma_tarcze[id] = false;
}
}
I napisz czy działa

#9
Napisano 11.09.2011 19:55
Jakiś czas temu to robiłem i na 70% to działa, w głównym silniku zmieniasz:
na:
i na samym dole dodajesz to:
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
na:
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
i na samym dole dodajesz to:
public DotykTarczy(weapon,id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
if(gracz_ma_tarcze[id])
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
I'm Back
#10
Napisano 12.09.2011 15:21
Działa, plusik dla sma.

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych