Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
master.
Rejestracja: 01.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2012 15:24





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 228
- Odwiedzin: 8 628
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 19, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
C:\Program Files
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
master. nie posiada znajomych
#373757 Czy ktoś przetłumaczy mi plugin?
Napisane przez fdrest
w 01.03.2012 22:10
zamknijcie temat nie ma sensu żeby ktoś pisał takie nie potrzebne rzeczy jak przetłumacz w translatorze i inne sam sobie poradzę jak zawsze
#371990 [ROZWIĄZANE] Zakaz reklamy w nicku, dodanie aby nie sprawdzało hltv
Napisane przez glutex
w 27.02.2012 15:59
#371947 [ROZWIĄZANE] Zakaz reklamy w nicku, dodanie aby nie sprawdzało hltv
Napisane przez master522
w 27.02.2012 14:43
#371968 [ROZWIĄZANE] Zakaz reklamy w nicku, dodanie aby nie sprawdzało hltv
Napisane przez glutex
w 27.02.2012 15:30
#345145 Naprawa Tg oraz Ps
Napisane przez d0naciak
w 05.01.2012 21:09
Załączone pliki
-
codperk_tajemnicagenerala.sma 1,05 KB 178 Ilość pobrań
codperk_tajemnicagenerala.amxx
-
codperk_podrecznikszpiega.sma 1,77 KB 188 Ilość pobrań
codperk_podrecznikszpiega.amxx
#343588 [ROZWIĄZANE] Pobieranie danych z bazy mysql ( bez id )
Napisane przez sebul
w 01.01.2012 22:02
#329269 Cod sql R3X+frakcje DarkGl, problem z dodaniem;/
Napisane przez Klakier
w 02.12.2011 22:33
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 66,8 KB 3 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 50,62 KB 74 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#330786 Prawa autorskie do pluginu?
Napisane przez Hiroshima
w 06.12.2011 02:29
Czasy monopolu na szczęście się skończyły.
W ramach podsumowania tej krótkiej i zarazem treściwej wypowiedzi powiem Ci, że nic nie wskórasz.
BTW:
License
AMX Mod X is licensed under the GNU General Public License, the parent license of Metamod. AMX Mod X also requires that plugins be licensed under the GPL.
#327483 [ROZWIĄZANE] Poszukuję klucza francuskiego albo cos na ksztalt
Napisane przez VirusX
w 27.11.2011 19:54
Naucz się polskiego a pod modele zdobędziesz używając program Half-Life Model Viewer ale z głową.
A więc, Panie Filolog, pragnę zapewnić, iż język ojczysty opanowałem w stopniu wystarczającym już za czasów, kiedy Ty srałeś jeszcze w pieluchy.
W dodatku ciężko jest mi przejść obojętnie obok Twojej rady, która świadczy o tym, iż jesteś ignorantem albo kompletnym idiotą lub też, co bardziej prawdopodobne, niedouczonym smarkiem.
HLMV służy co najwyżej do wyświetlania modeli i ich drobnej edycji.
Brnąc przez zawiłość jaką wprowadzasz w swoim krótkim acz kretyńskim poście chciałbym również wytknąć Ci parę uchybień.
Nie mam bladego pojęcia czym są pod modele, wszak jest to na gruncie lingwistyki inne słowo aniżeli 'podele', którego ja całkowicie przypadkowo użyłem.
używając programU - tak powinien brzmieć zwrot - odmiana przez przypadki też Ci najwyraźniej nie idzie
użyć programu HLMV z głową - dziękuję ze ostrzeżenie, gdyby nie ta pomocna informacja spaliłbym sobie komputer albo kto wie - może odpalił jakąś głowicę nuklearną. Od teraz będę go używał z głową i pełną rozwagą. Jakkolwiek, pomimo najszczerszych chęci zdarzyło mi się już wysadzić dzięki temu programowi piekarnik sąsiadów i zbytnio podgrzać wodę w prysznicu. Mea culpa...
Abstrahując od przypadku napinacza, którego reprezentujesz, po raz kolejny nasuwa mi się pytanie - gdzie się podziała cholerna życzliwość i czy pokolenie internetowe jest już zupełnie zwolnione z jakiejkolwiek etykiety?
Nie pozdrawiam.
#326642 AMXX BanSystem
Napisane przez Hiroshima
w 26.11.2011 02:23
Żeby wejść na serwer będziesz musiał odpalić program, który zminimalizuje grę (będziesz musiał wcisnąć akceptuj), zostanie pobrany ID pewnego podzespołu Twojego komputera, po czym spokojnie wejdziesz na serwer (dotyczy tylko NS - dla graczy steam bez udziwnień).
No i nie chodzi o MAC'a karty sieciowej.
I dość już pytań, czekajcie na publikację a wszystkiego się dowiecie.
#322013 Problem z klasa, rakiety przechadzą z klasy na klase^^
Napisane przez radim
w 14.11.2011 19:39
[sma]/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = ; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_clcmd("usepower", "cod_class_skill_useda"); } public plugin_precache() { precache_model(model); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ilosc_min_gracza[id] = 1; ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) { ilosc_min_gracza[id] = 1; ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine & rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } public cod_class_skill_useda(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 25.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ [/sma]</hamsandwich></engine></codmod></amxmodx>
#325677 SB Guardian
Napisane przez dude123
w 23.11.2011 01:39
I. Opis
SB Guardian jest to anty-cheat instalowany po stronie serwera pomagający blokować cheaty na serwerze. Jest on idealny pod serwery tzw. "mixowe", ponieważ do prawidłowego działania nie jest potrzebny ani wgrany metamod, ani amx (oczywiście jeśli ktoś ma te rzeczy na serwerze też będzie mu SB Guardian działał).
Na pewno nie raz i nie dwa spotkaliście się z problemem "braku głowy" u przeciwnika, co wynikało ze źle ustawionej komendy ex_interp, lecz w żaden sposób nie mogliście udowodnić swojej racji. Od chwili gdy zainstalujecie SB Guardian na Wasz serwer, złe ustawienia gracza zostaną pokazane na czacie (sayu) i już się taki kułak nie wywinie z pod bata administratora serwera.
Drugą sytuacją, która dosyć często występuje na mixach to "Przecież był na flashu! Jakim cudem mnie widział?!". Po instalacji naszego cudeńka na serwerze taka sytuacja już nie może mieć miejsca, za sprawą AntiFlashhacka, który skutecznie będzie blokował tego typu oszustwa ze strony graczy.
UWAGA!
Używanie SB Guardiana podczas grania meczu ligi ESL jest zabronione.
II. Funkcje SB Guardiana
SB Guardian zawiera następujące funkcje:
Wallhackblock
AntiFlashhack
CVarChecks
Field of View Check (FOV)
Autoupdating
RconLock
Wallhackblock
Jest to moduł, który zmusza serwer do niewysyłania osobie używającej Wallhack-a lub ESP-a informacji o przeciwniku np. jego położenia.
Wallhack - cheat pozwalający na widzenie przeciwników przez ściany.
ESP - cheat pozwolający na widzenie przeciwników przez ściany, daje możlwość również zobaczenia broni oraz ilości HP wroga.
AntiFlashhack
AntiFlashhack blokuje wysyłanie informacji o położeniu przeciwnika osobie oślepionej, w efekcie czego postacie (modele) nie mogą pojawić się na ekranie cheatera.
CVarChecks
Moduł ten sprawdza poprawność ustawionych przez gracza CVarów, a następnie pokazuje na chacie (sayu) informację o pozytywnych wynikach "testu" lub wykopuje gracza z serwera (możliwość zmiany w sbg.cfg).
Istnieje również możliwość dodawania własnych CVarów w pliku sbg.cfg, których prawidłowość będzie również egzekwowana na serwerze.
Field of View Check (FOV)
FOV Check zwiększa wydajność modułu Wallhackblock dodatkowo blokując tzw. "aimerom" (osobom używającym Aimbota) używanie przycisku umożliwiającego auto-namierzanie przeciwników, a dokładniej blokowane jest jego działanie. Osobie używającej "przycisku do auto-namierzania" zostanie uniemożliwione obrócenie się (poprzez "przycisk do auto namierzania") i w efekcie namierzenie wroga.
Autoupdating
Samoczynna aktualizacja SB Guardiana do najnowszej dostępnej wersji (nietestowane, niesprawdzone).
RconLock
Uniemożliwia hackerom zmianę hasła rcon na serwerze.
III. Instalacja i konfiguracja
Istnieją dwa rodzaje instalacji SB Guardiana na serwerach Counter Strike 1.6. W tym przypadku w ogóle nie będzie nas interesował folder hl2, gdyż dotyczy on gier typu CS:S, TF2, DODS...
HL1 - Counter Strike 1.6
----------------------------------------
a) Gdy chcemy używać SB Guardian bez MetaMod-a.
1. Otwieramy plik liblist.gam znajdujący się w cstrike
2.
a) LINUX - zmieniamy linijkę:
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"na:
gamedll_linux "dlls/sbguardian_i386.so"b ) WINDOWS - zmieniamy linijkę:
gamedll "dlls\mp.dll"na:
gamedll "dlls\sbguardian.dll"3. Zapisujemy i zamykamy liblist.gam.
4. Kopiujemy zawartość folderu dlls do cstrike/dlls
5. Kopiujemy plik sbg.cfg do folderu cstrike
6. Aby SB Guardian działał prawidłowo należy zrobić pełny restart serwera, czyli go wyłączyć i włączyć manualnie.
----------------------------------------
b ) Gdy chcemy używać SB Guardiana z MetaMod-em.
1. Otwieramy plik cstrike/addons/metamod/plugins.ini
2.
a) LINUX - dodajemy linijkę:
linux addons/sbguardian/sbguardian_i386.sob ) WINDOWS - dodajemy linijkę:
win addons\sbguardian\sbguardian.dll3. Kopiujemy folder sbguardian do cstrike/addons
4. Kopiujemy plik sbg.cfg do folderu cstrike
5. Restartujemy serwer.
----------------------------------------
Pozostała nam już tylko do pełni satysfakcji z działania programu konfiguracja pliku sbg.cfg.
Plik w oryginale wygląda tak:
sbg_wh 1 // sbg_wh 1/0 - turns WHBlock on/off sbg_cvarcheck 2 // sbg_cvarcheck 2/1/0 - turns CVarCheck/Block on/off (1 = kick player, 2 = only inform you) sbg_antinoflash 1 // sbg_antinoflash 1/0 - turns NoFlashBlock[only FULLFlash] on/off sbg_rcon 0 // sbg_rcon 1/0 - turn RconLock on/off (makes rcon_password unchangeable. You NEED to restart the server with a new config to change the rcon) sbg_checkfov 1 // sbg_checkfov 1/0 - turns fovcheck on/off (increased performance of whblock and blocks aimbotter from turning around with aimkey) sbg_updatesystem 1 // sbg_updatesystem 1/0 - turns updatenotification on/off // Add custom cvars here // example: // sbg_registercvar "ex_interp" "0.08" 1 // If now someone joins with ex_interp bigger than 0.08, he will be kicked or sbg informs u about that. (regarding to your sbg_cvarcheck value)
Zalecam jednak w celu łatwiejszej konfiguracji podmienienie angielskiej wersji na wersję polską (nie zmieni to działania anty-cheata):
sbg_wh 1 // sbg_wh 1/0 - 1 - włączenie; 0 - wyłączenie Wallhackblock-a sbg_cvarcheck 2 // sbg_cvarcheck 2/1/0 - 2 - tylko informuje o złych ustawieniach gracza na czacie (say); 1 - kickuje gracza; 0 - wyłączenie CVarChek-a sbg_antinoflash 1 // sbg_antinoflash 1/0 - 1 - włączenie; 0 - wyłączenie AntiFlashhack-a sbg_rcon 0 // sbg_rcon 1/0 - 1 - włączenie; 0 - wyłączenie RconLock-a. Aby zmienić hasło rcon MUSISZ zrestartować serwer ze zmienionych configiem. sbg_checkfov 1 // sbg_checkfov 1/0 - 1 - włączenie; 0 - wyłączenie FOV Check-a. sbg_updatesystem 1 // sbg_updatesystem 1/0 - 1 - włączenie; 0 - wyłączenie Autoupdating. Automatyczna aktualizacja nie będzie działać dla HL1 samodzielnie, ale powiadomienie będzie działało. // Dodaj tutaj dowolne CVary // przykład: // sbg_registercvar "ex_interp" "0.08" 1 // Jeśli ktoś wejdzie z ex_interp większym od 0.08, zostanie on wyrzucony z serwera lub zostaniesz o tym (o złych ustawieniach) powiadomiony na czacie (sayu) zależnie od wartości jaką ustawiłeś dla sbg_cvarcheck.
Aby dodać nowy CVar do sprawdzania przez SB Guardian trzeba użyć poniższego schematu:
sbg_registercvar "Nazwa_CVaru" "Wartość" MODUS
Gdzie MODUS musi przyjmować następujące wartości w zależności od tego co chcemy osiągnąć:
0 - wartość CVaru u gracza musi wynosić tyle, ile podaliśmy w miejscu "Wartość"
1 - Jeśli wartość CVaru u gracza jest większa niż podana w miejscu "Wartość", zostaniemy o tym poinformowani na czacie (sayu) lub gracz zostanie wyrzucony z serwera
zależnie od wartości jaką ustawiliśmy dla sbg_cvarcheck.
2 - Jeśli wartość CVaru u gracza jest mniejsza niż podana w miejscu "Wartość", zostaniemy o tym poinformowani na czacie (sayu) lub gracz zostanie wyrzucony z serwera
zależnie od wartości jaką ustawiliśmy dla sbg_cvarcheck.
IV. Download
>>>KLIKNIJ I POBIERZ<<<
V. Podsumowanie
Zalecam instalację SB Guadiana zarówno na serwery "mixowe", jak i zarówno na serwery publiczne. Oczywiście należy wziąć pod uwagę przy konfiguracji to, na jakiego typu serwerze anty-cheat ma działać, by nie mieć później np. kłopotów z nadmiernym spamem na czacie (say) ze strony SB Guardiana i się do niego niepotrzebnie zrazić.
Tak więc na koniec pozostaje mi nic innego jak życzyć przyjemnej gry z graczami o dobrej konfiguracji oraz mniejszą ilością "cheaterów" na serwerach publicznych!
Wyprzedzając pytanie "Dlaczego nie dałem w artykule opisu instalacji na serwerach typu "Source" - po prostu nigdy nie miałem z tymi serwerami do czynienia i nie odpowiedziałbym na pytania dotyczące instalacji SB Guardiana na tych serwerach. Poza tym, po co pisać coś o czym w rzeczywistości nie ma się zielonego pojęcia.

W razie problemów z instalacją lub pytań proszę pisać w tym artykule, a postaram się odpowiedzieć i ewentualnie uzupełnić artykuł dodatkowymi lub niezbędnymi informacjami, o których zapomniałem

Autor: dude123 / DudE
Wszelkie prawa zastrzeżone!
Zakaz kopiowania, udostępniania na inne fora bez zgody autora!
Oficjalna strona SteamBans - www.steambans.com - you better believe it!
#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version
Napisane przez sebul
w 09.08.2011 23:27

Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Normalna [green]reklama wyswietlana zawsze [team][you][normal], idz sobie... @czit~Ktos napisal wyraz, [green]w ktorym znajduje sie slowo [team]"czit" %map aim_map%~Gramy mape [team]aim_map %prefix de%~Gramy mape z prefixem [team]de %min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] na serwerze niz 3 %max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] na serwerze niz 6. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %time 10-11%~Mamy [green]godzine [team]10 %prefix de%~@mama~[green]Ktos napisal mama [normal]na mapie z prefixem [team]de %map de_dust%min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] niz 3 na mapie de_dust %prefix cs%max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 6 na mapie z prefixem [team]cs. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %max_players 4%time 22-4%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 5 i mamy godzine pomiedzy 22 a 4 w [team]nocy %map de_aztec%max_players 5%~@aim~Na mapie [team]de_aztec [normal]gdy jest mniej niz 6 graczy [green]nie ma aimow %prefix aim%min_players 5%time 19-0%~Gramy mape z prefixem [team]aim[normal], jest nas wiecej niz 4 oraz mamy godzine pomiedzy [green]19 a 12 w nocy
UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".



ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami

Standardowa.




#313592 Klasa Ninja(PREMIUM)
Napisane przez SeeK
w 26.10.2011 15:27

Przedstawiam wam moją drugą klasę. Tym razem nazywa się ona ninja(PREMIUM flaga "x"). Jest to dosyć pospolita nazwa, ale lepszej do opisania jej umiejętności nie znalazłem. Potrafi ona chodzić po ścianach oraz uderzać nożem na odległość. Obrażenia rosną wraz ze wzrostem inteligencji. Aby chodzić po ścianach trzeba przytrzymać spację.
Funkcje zwarte w tej klasie są zaczerpnięte z pluginów innych autorów.

//Zasieg noza(ilosc dlugosci noza) codclass_ninja_zasieg "30.0" //Sila odepchniecia sie od sciany codclass_ninja_sila "300.0"

~/plugins/codclass_ninja.amxx
Załączone pliki
-
codclass_ninja.amxx 6,64 KB 159 Ilość pobrań
-
codclass_ninja.sma 3,78 KB 893 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
#311745 AWPMod by Sebul v0.2a
Napisane przez sebul
w 22.10.2011 11:41

Pomysł zaczerpnięty z tego tematu -> Lvl AWP ONLY - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to jakiś wymyślny mod, nawet sama nazwa jest tylko po to, aby była, ale zawsze się komuś przyda, a na pewno jednej osobie

Mod (a raczej mini mod


Changelog:
v0.2a - Małe poprawki




awp_exp_bonus "8" // exp za fraga awp_exp_bonus2 "2" // exp za wygraną rundę, 0 - wył awp_limit_poziomu "30" // max poziom awp_proporcja_poziomu "50" // im większa wartość tym dłużej wbija się kolejne poziomy

say /gracze // wyświetla w motd aktualnie grających graczy na serwerze say /staty // wyświetla nasze staty say /exp // pokazuje nam ile mamy expa oraz ile go brakuje do następnego poziomu say /menu // wyświetla menu moda say /komendy // wyświetla komendy moda say /reset // resetuje nasze staty

Standardowa.

Poprzednia wersja:


Załączone pliki
-
AWPMod_by_Sebul.amxx 25,49 KB 41 Ilość pobrań
-
AWPMod_by_Sebul.sma 17,74 KB 556 Ilość pobrań
AWPMod_by_Sebul.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: master.
- Regulamin