Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa, rakiety przechadzą z klasy na klase^^

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 14.11.2011 17:37

Tak jak w tytule;/ Może ktoś zobaczyć lub ewentualnie poprawić?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2011 18:38

Jednocześnie te dwie umiejętności nie będą działać.
  • +
  • -
  • 0

#3 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 14.11.2011 19:02

Spojrzałeś chociaż w kod że tak twierdzisz?
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.11.2011 19:39

Spróbuj.
[sma]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_clcmd("usepower", "cod_class_skill_useda");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_min_gracza[id] = 1;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();

  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];

   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;

   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 1;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
  remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine & rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "mine");


  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
public cod_class_skill_useda(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 3 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;

  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 25.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/sma]</hamsandwich></engine></codmod></amxmodx>


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 25.11.2011 13:16

Będzie odkop ale zupełnie o tym zapomniałem:>
Jest tak jak było czyli rakietki przechodzą na nową klasę;/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych