Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Svizz - zdjęcie

Svizz

Rejestracja: 28.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.05.2012 18:25
*****

#415234 Pluginy na serwer Only Dust2]

Napisane przez Svizz w 28.05.2012 07:12

http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/

Tutaj masz plugin, żeby mapa się nie zmieniała, tylko restartowała i zamieniała drużyny.
  • +
  • -
  • 1


#414702 CodMod plugin /Zamien /Wymien /Oddaj perk

Napisane przez Svizz w 26.05.2012 20:14

http://amxx.pl/topic...ymiana-perkami/

Proszę bardzo, linki są w załącznikach, więc nie wygasną :)
  • +
  • -
  • 1


#256337 Paczka po zmarłym, Edycja kit_on_body

Napisane przez Svizz w 06.06.2011 11:27

Przecinki w:
#define medkit_minsz Float:{ -10.000000 0.000000 -10.000000 } // from hl model viewer
#define medkit_maxsz Float:{ 10.000000 20.250000 10.000000 } // from hl model viewer
same się postawią, co nie? :blink:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#255031 Generate Exp Table V7

Napisane przez Svizz w 01.06.2011 16:34

Jak już masz tą tabelę, otwierasz plik QTM_CodMod.sma i znajdujesz coś takiego (powinno być tak około 120-150 linijki):
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515, i ciąg dalszy itp. itd.};
Podmieniasz to na swoją tabelę wygenerowaną w tym programie i kompilujesz. Możesz kompilować tutaj na stronie amxx.pl, lub lokalnie: Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X. Następnie podmieniasz poprostu otrzymany plik QTM_CodMod.amxx przez FTP. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem.
  • +
  • -
  • 1


#251457 Diablomod by Onyke

Napisane przez Svizz w 21.05.2011 11:17

NewDiabloMod pod Serwer Counter-Strike 1.6 CS 1.6 (1621190687) - Aukcje internetowe Allegro

Lol? Udostępniasz za free i jednocześnie sprzedajesz za 8 złotych? Żenada.
  • +
  • -
  • -1


#251450 PAWN Studio

Napisane przez Svizz w 21.05.2011 11:02

Oczywiście - do folderu z kompilatorem.
  • +
  • -
  • 1


#251448 Błąd Visual C++ w CS

Napisane przez Svizz w 21.05.2011 11:01

Ten "trojan.wad" to plik z teksturami do mapy. Pewnie akurat ta mapa camouflage ko wykorzystuje i dlatego nie działa.
  • +
  • -
  • 1


#250953 If i pytanie o komendę/polecenie

Napisane przez Svizz w 19.05.2011 18:05

Poprostu go wywolujesz:
public SprawdzCzyVIP(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
   SklepVIP(id)
else
   Sklep(id)

}

  • +
  • -
  • 1


#249944 Projekt wspólny

Napisane przez Svizz w 16.05.2011 14:26

Kto ma zamiar pomóc w tym projekcie, zaangażować się - proszę, niech przeczyta mój wywód. Trochę się rozpisałem, mam nadzieję, że nie zanudzę na śmierć.

Do pomocy zgłosiło się chyba z 10 osób... bez prawdziwego zaangażowania przynajmniej połowy z tej grupy ten projekt nie ma szans powodzenia. Potrzebna dobra organizacja, jedna osoba jako szef (tutaj moim zdaniem R3X - wspaniały skrypter, ogarnięty, co widać po jego postach i pracach), kanał IRC, dobry podział obowiązków (o tym później), no i oczywiście dobry pomysł. Jako, że spodobał mi się pomysł utworzenia Teamu Amxx.pl, mam pewną propozycję.

Nudzą mnie już mody, gdzie liczy się tylko bicie levela, prawie niczym nie różniące się klasy, 4 wszędzie jednakowe statystyki (siła, zręczność, inteligencja, zwinność (ew. wytrzymałość w codmod)). Właśnie dlatego ostatnio przeniosłem się na deathrun'y. Jeśli mamy tworzyć moda, to raczej bez standardowych broni, ale także nie czegoś w stylu Diablo II LOD (jest na forum), który jest zwykła nawalanką na kosy (można nawalać ludzi, jak i potworki). Ostatnio, idąc za tropem pomysłu GoldeN'a o stworzeniu FlyFF moda, dostałem olśnienia. Oto co wymyśliłem:

  • Mod w stylu gierek MMORPG (jak np. FlyFF). Standardowe bronie całkowicie usunięte, dodane całkiem nowe (modele, animacje, traceliny, rozrzut itp.). Na przykład:
    • Łuki/kusze wszelkiej maści, szybkostrzelność zależna od umiejętności gracza, posiadające np. różne możliwości oddania strzałów (np. potrójny strzał, etc.(które zależeć będą oczywiście od umiejętności gracza)). Do tego (a jakże) strzały/bełty, przykładowo:
      • Ogniste strzały - szansa na podpalenie wroga
      • Lodowe strzały - szansa na zamrożenie wroga
      • Małe strzały - większa szybkostrzelność
      • Trujące strzały - szansa na otrucie
      • Strzały cienia - leci za nimi jakby czarny cień, dezorientuje wroga
    • Noże do rzucania, różne rodzaje (można też zadawać cięcia, lecz słabe). Szybkostrzelność zależna od um. Rodzaje też można j.w, z różnymi efektami.
    • Strzelby (tak, strzelby - nie wszystko musi być jakieś "średniowieczne", to ma być w stylu trochę "bajkowego" MMORPG). Model takiej starej strzelby, z wielka, rozszerzona lufa (bez skojarzeń :D)
    • Coś w stylu magicznych talerzy, też kilka opcji (j.w), np. normalny rzut, podłożenie jakby "miny", etc.
    • Dużo więcej broni, także coś w zastępstwo granatów (np. gazy trujące)
    • No i oczywiście kosy :) Też różne rodzaje i funkcje.
  • System zdobywania poziomów (proponuję około 50).
  • Dodatkowy system reputacji (ew. inna nazwa), za który też by się coś dostawało (nie wiem jeszcze co)
  • Nieskończona runda (DeathMatch, ale ogarnięty). Gracze odradzają się co kilkanaście sekund (w falach). Tutaj też wymyśli się jakiś ciekawy system.
  • Klasy - tutaj system podobny do tego, który podał GoldeN. Są 3 rodzaje klas (można to nazwać frakcje, czy jak tam chcecie). Wybieramy jedną, a po osiągnięciu "x" levelu dostajemy misję (trochę trudniejszą) i po jej wykonaniu wybieramy sobie jaką chcemy mieć "podklasę" (zobaczymy jak to nazwiemy). Następnie znowu po osiągnięciu "y" levelu klasą, dostajemy też misję, po jej wykonaniu wybieramy "specjalizację" (dziwna nazwa, coś się wymyśli). Po osiągnięciu wszystkiego mamy prawdziwą gamę umiejętności (do wyboru, do koloru).
  • System walutowy - złoto. Sklep i te sprawy :)
  • NPC w no kill zone (jakieś ograniczenie, żeby tam nie kampić).
  • Efekty dźwiękowe, muzyka w tle.
  • I wiele innych - to już zależy od pomysłów skrypterów.

od razu odpowiadam - tak wiem, że to będzie dużo zajmować, lecz moim zdaniem przy serwerze FastDownload i dobrym rozreklamowaniu (już teraz zrobiło to duży szum na tym forum) będzie wszystko OK.

Uff... to już koniec. Dość długo zajęło mi spisanie moich myśli. Mam nadzieję, że nie pójdzie to na marne.
  • +
  • -
  • 5


#249552 Wymuszanie komend w trakcie łączenia

Napisane przez Svizz w 15.05.2011 12:24

Te komendy co podałeś to komendy serwera. Jeśli masz Fast Download, to każdemu się ściągnie szybko (chyba, że internet ma naprawdę... z 128kbs <8. ), niezależnie od komend klienta.

Edit: A tak poza tym, to:
client_connect(id)

  • +
  • -
  • 1


#249066 Kod czy model.

Napisane przez Svizz w 14.05.2011 07:33

v_* - widok pierwszosobowy
w_* - co widza wszyscy
p_* - jak bron lezy na ziemi

Chyba dobrze powiedziałem :)
  • +
  • -
  • 1


#246662 GM AMXBANS 1.5.1 - Dodawanie serwera

Napisane przez Svizz w 07.05.2011 06:31

Błąd połączenia z bazą danych. Sprawdź, czy wszystko dobrze wpisałeś w pliku sql.cfg
  • +
  • -
  • 1


#243471 Item redukcja hp za obrazenia

Napisane przez Svizz w 30.04.2011 07:13

Jak chce zmienić ilosc hp to po prostu zmieniam "0.5" na inna liczbe w tych dwóch miejscach?

Tak

A jeśli do klasy dodać ten item to będzie tak: ?

Tak
  • +
  • -
  • 1


#243469 Item z wyrzucaniem broni przeciwnika

Napisane przez Svizz w 30.04.2011 07:05

Na poczatek wpisujesz item do tabel.

Potem w public DajPrzedmiot dopisujesz na dole (ciąg dalszy switch'a):
case TwojNumerItemu:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}

W public TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == TwojNumerItemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)) {
	client_cmd(this, "drop");
}

  • +
  • -
  • 2


#242915 inne wyglądy TT I CT

Napisane przez Svizz w 28.04.2011 18:06

GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0