Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kod czy model.Jak temu zapobiec


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 13.05.2011 20:09

Witam mam problem. Posiadam model który jest w kształcie kuli i jest ruchomy natomiast gdy podmienię model knife na ten model nie jest już kulką tylko spritem rozchodzącym się na cały ekran.
Jest to wina modelu czy jakiś kod trzeba zarzucić?
Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2011 21:53

masz model kuli ? czyli model w_ (swiat ) model widoku gracza to v_ powiedzmy ze ma on inna budowe niz model w_
  • +
  • -
  • 0

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 14.05.2011 07:27

Czyli że mam zastosować model w_***
tak?
aktualnie używam models/v_knife.mdl
czyli jak podmienię model w_knife.mdl będzie mi działaś również za widok podstawowy?
Planuję zrobić coś w stylu rakiety lecz będzie nam się ładowało w ręce i to wyrzucać niestety słyszałem od kogoś że nie zadziała nam zwykłe dodanie modelu jak do rakiety tylko potrzeba podmienić model np noża z powodu iż jeżeli damy samą ścieżkę do modelu nie będzie widać tych odłamków energi itp.
I i podmieniłem ten model v_knife lecz mi się rozłazi czyli mam zastosować w_knife tak?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 14.05.2011 07:33

v_* - widok pierwszosobowy
w_* - co widza wszyscy
p_* - jak bron lezy na ziemi

Chyba dobrze powiedziałem :)
  • +
  • -
  • 1

#5 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 14.05.2011 07:46

A da się podmienić model w_*? A jeżeli można to, abym ja i inni widzieli model to musze podmienić v_* i w_*?
  • +
  • -
  • 0

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 14.05.2011 08:11

ok dzięki Svizz podejrzewam że ten model po prostu mi nie działa.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#7 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 14.05.2011 13:43

A da się podmienić model w_*? A jeżeli można to, abym ja i inni widzieli model to musze podmienić v_* i w_*?


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.05.2011 15:17

nie jest to twoj temat wiec nie powinienem odpowiadać tak da się
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych