Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Svizz - zdjęcie

Svizz

Rejestracja: 28.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.05.2012 18:25
*****

#210083 Struktury

Napisane przez DarkGL w 27.01.2011 21:22

W temacie o enum R3X , goq i owner podjęli temat ale nie omówili go dokładnie :>
struktury tworzymy przy pomocy enum i operatora new pozwalają one w łatwy sposób w jednej tablicy przechowywać różne informacje Float,liczby całkowite,stringi według mnie po co rozbijać informacje o graczu na kilka różnych tablic jeśli można posługiwać się jedną ;)

Prosta struktura:


#include <amxmisc>

#define PLUGIN "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Simple Structure"

enum player
{
userid,
deaths,
kills
}

new players[33][player]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /test","test")
}

public test(id){
players[id][userid] = get_user_userid ( id)
players[id][deaths] = get_user_deaths(id);
players[id][kills] = get_user_frags(id);
client_print(id,print_chat,"Twoje userid to : %d | Masz %d fragow i %d dedow",players[id][userid],players[id][kills],players[id][deaths])
}


nie ma jednak możliwości zrobienia czegoś takiego:

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Simple Structure"

enum player{
origin[3]
}

new players[33][player]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /test","test")
}

public test(id){
get_user_origin(id,players[id][origin])
client_print(id,print_chat,"Origin x,y,z : %d | %d | %d",players[id][origin][0],players[id][origin][1],players[id][origin][2])
}


chyba że zrobimy to tak:


#include <amxmisc>

#define PLUGIN "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Simple Structure"

enum player{
origin[3]
}

new players[33][player]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /test","test")
}

public test(id){
new iTmp[3];
get_user_origin(id,iTmp)
players[id][origin][0] = iTmp[0];
players[id][origin][1] = iTmp[1];
players[id][origin][2] = iTmp[2];
client_print(id,print_chat,"Origin x,y,z : %d | %d | %d",players[id][origin][0],players[id][origin][1],players[id][origin][2])
}


Przechowywanie wartości Float
z tym trzeba już kombinowac :)


#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Simple Structure"

enum player{
speed
}

new players[33][player]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /test","test")
}

public test(id){
players[id][speed] = _:get_user_maxspeed(id);
client_print(id,print_chat,"Twoja predkosc to %f",Float:players[id][speed])
}

co robi znacznik _: zapraszm do tutoriala R3X na ten temat :)
Turorial _:

Stringi


#include <amxmisc>

#define PLUGIN "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Simple Structure"

enum player{
nick[64]
}

new players[33][player]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /test","test")
}

public test(id){
new szName[64];
get_user_name(id,szName,charsmax(szName));
copy(players[id][nick],63,szName)
client_print(id,print_chat,"Twoj nick to %s",players[id][nick])
}


w linijce z instrukcja copy drugi parametr to ilosc znakow niestety nie da sie sprawdzic ile ma tablica zadeklarowana w enum
i to by było wszystko zachęcam do stosowania struktur w swoich pluginach
coś niejasne , piszcie :)
  • +
  • -
  • 17


#250169 Ham_TakeDamage - jak używać...?

Napisane przez Muzzi w 17.05.2011 11:43

To wycinek z dokumentacji amxx.pl

#define HAM_IGNORED 1 /** Wywołuje funkcje i zwraca normalna wartość */
#define HAM_HANDLED 2 /**< Wywołuje funkcje jednak informuje moduł o wykonaniu czegoś i zwraca normalną warość */
#define HAM_OVERRIDE 3 /**< Wywołuje funkcje, jednak zwraca cokolwiek ustalone za pomocą SetHamReturn*() */
#define HAM_SUPERCEDE 4 /**< Blokuje wywołanie funkcji */


Plus tak jak wyżej kolega powiedział. Szukaj w dokumentacji amxx a znajdziesz.
  • +
  • -
  • 3


#251353 [EasyBlock HNS] Bunnyhop unstucker

Napisane przez diablix w 20.05.2011 22:52

Bunnyhop unstucker 0.1
by diablix

Dołączona grafika

Jeżeli Twoj blockmaker posiada bloki bhop które Cie blokują (np tylko od góry), ten plugin jest właśnie dla Ciebie.
Ma za zadanie odblokować gracza który utknął w danym bycie (bloku)

Dołączona grafika

Jeżeli plugin nie działa poprawie (chociaż powinien - chyba że edytowałes kod, w takim wypadku sobie poradzisz) to znaczy że Twój blockmaker ma inną kolejność bloków. Aby to naprawić zajrzyj do .sma unstuckera i zamień

enum{
BM_PLATFORM, //A
BM_BHOP, //B
BM_DAMAGE, //C
BM_HEALER, //D
BM_NOFALLDAMAGE, //I
BM_ICE, //J
BM_TRAMPOLINE, //G
BM_SPEEDBOOST, //H
BM_INVINCIBILITY, //E
BM_STEALTH, //F
BM_DEATH, //K
BM_NUKE, //L
BM_CAMOUFLAGE, //M
BM_LOWGRAVITY, //N
BM_FIRE, //O
BM_SLAP, //P
BM_RANDOM, //Q
BM_HONEY, //R
BM_BARRIER_CT, //S
BM_BARRIER_T, //T
BM_BOOTSOFSPEED, //U
BM_GLASS, //V
BM_BHOP_NOSLOW, //W
BM_AUTO_BHOP, //X
BM_ICE_BHOP, //Y
BM_DAMAGE_BHOP, //Z
BM_NOFALLDAMAGE_BHOP, //0
BM_GLASS_BHOP, //1
BM_FENCE, //2
BM_GRASS, //3
BM_BOX, //4
BM_DUSTBOX, //5
BM_WALL, //6
BM_FLOOR, //7
BM_DELAYED_BHOP, //8
BM_SPAMDUCK, //9
BM_GRAVITY, //a
BM_TRAMPOLINELOW, //b
BM_TRAMPOLINEHIGH, //c
BM_NOCLIP, //d
BM_NOCLIP_GOD, //e
BM_NADES, //f
BM_MAGIC_CARPET, //g
BM_BOOSTER_LOW, //h
BM_BOOSTER_HIGH, //i
BM_SUPERHEAL, //j
BM_ROCKET //k
};


Na swój enum.


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#248626 Natywy jeden .inc kilka .sma obslugujacych funkcje

Napisane przez R3X w 12.05.2011 14:40

zadziała, tylkp pamiętaj, że nie możesz używać w pluginach ich własnych natywów
  • +
  • -
  • 2


#243586 Problemy, zielony w scriptingu

Napisane przez diablix w 30.04.2011 12:34

Chodzi o to ze np znakiem %s mozesz wyciagnac znaki dajmy na to z cvara badz z uinnych rzeczy (tak jak nick) ;)
Czyli wpisujac funcje

{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(id, print_chat, "Twoj nick to %s.", name);
}

oznaczasz znakiem %s miejsce w ktorym ma byc nick ;) oczywiscie musisz go za "" zdeklarowac (w moim przypadku jest to 'name').
Za to jak zamiast %s wpiszesz %d to sie nie wyswietli nick gdyz to oznaczenie jest przypisane dla liczb dziesietnych ;)
I takie podobne do tego rzeczy ;P Wszystko masz opisane w tabeli :)


Do liczb dziesiętnych - %f
Do liczb całkowitych - %d, %i
Do tekstu - %s
Do pojedyńczego znaku - %c
  • +
  • -
  • 3


#10181 duo uzi (ingram mac-10)

Napisane przez emblaze w 11.07.2008 15:34

gralem w czero na sh= super hero modzie i tam był
w tym foledrze znalazlem to http://www.sendspace.pl/file/VEMM67ce/
  • +
  • -
  • 2


#10219 duo uzi (ingram mac-10)

Napisane przez emblaze w 12.07.2008 07:33

dzięki :D tylko nie wiem jak ci jakiego plusa dać :/ jest tu jakie ograniczenie postów??
np. mniej niz 10 plusa nie dasz
  • +
  • -
  • 5


#10220 duo uzi (ingram mac-10)

Napisane przez MafiaDL w 12.07.2008 08:38

dzięki :D tylko nie wiem jak ci jakiego plusa dać :/ jest tu jakie ograniczenie postów??
np. mniej niz 10 plusa nie dasz


Nie ma.... poprostu klikasz pod postem Pomógł i tam wybierasz
  • +
  • -
  • 5


#10196 duo uzi (ingram mac-10)

Napisane przez Abes Mapper w 11.07.2008 21:13

Przerobiłem DualMP5 na DualUZI ^^ ^^ ;>

Plugin masz w załączniku ;)
Model masz to tylko wrzuć go do cstrike/models

[ Dodano: 11-07-2008, 23:15 ]

teraz nóz z naruto proszę o przeróbke


Proszę ;) Masz w załączniku ;) Sprawdzałem u siebie i działa ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#242502 [JailBreak] Odrzut kamery po uderzeniu

Napisane przez Oneshot w 27.04.2011 17:00

o boże :P to jest prosty model noża.
tutaj masz link : Brass Knuckles - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#239474 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 20.04.2011 21:34

Tak jak zapowiadałem w tym temacie Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd - Status serwerów - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 2 tak jest :) Prezentuje wam nowy status :)

Dołączona grafika

Który posiada:

  • Pokazuje ile graczy gra na serwerze np. 18/21
  • Pokazuje jaka mapa teraz jest grana np. de_dust2
  • Pokazuje czy dany serwer jest włączony czy też nie np. ONLINE Dołączona grafika lub OFFLINE Dołączona grafika
  • Możliwość połączenia się na serwer poprzez np. HLSW Dołączona grafika lub STEAM Dołączona grafika
  • Przekierowanie na HLTV z serwera jeśli takowe posiada Dołączona grafika
  • Zlicza sloty z wszystkich serwerów ( prócz tych ukrytych slotów ) i pokazuje daną ilość graczy na serwerach na ilość slot wszystkich serwerów np. 126 / 181 przy czym 126 to jest liczba graczy a 181 to liczba wszystkich slot ( nie wlicza ukrytych).

Jak dodać na stronę główną naszego forum taki status ?

Oto kod:


<!-- tabelka serwery -->

<iframe scrolling="no" frameborder="0" style="width: 100%; height: 280px; border: none" src="TUTAJ DAJESZ LINK DO TEGO STATUSU">Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek!</iframe>


<!-- Koniec tabelki serwery -->



Instalacja:

Ściągamy załącznik następnie rozpakowujemy go później wrzucamy na serwer FTP naszego WWW i już :)

Pliki do edycji to index.php tam zmieniamy Nazwę serwera, adres IP, hlsw, steam , hltv
kolejny plik do edycji to p.php tam tylko zmieniamy adresy IP SERWERÓW

Oczywiście jeżeli pomogłem i przyda się ten status komuś niech podziękuje w tym temacie, jeśli ktoś coś czegoś nie będzie wiedział również niech napisze w tym temacie !


Zakaz rozpowszechniania bez zgody autora ! Wystarczy się spytać na PW czy można skopiować na swoją stronę



Pozdrawiam

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   16,57 KB  4287 Ilość pobrań



#234399 dodawanie adminów na amxbans problem!

Napisane przez looker89 w 08.04.2011 08:07

a da się w ogóle dać na nick i hasło admina/?
STEAM-ID nieprawidłowy!
  • +
  • -
  • 0


#105543 Ranga

Napisane przez PAFCIO w 15.01.2010 20:26

Dobra, widzę że coś z załącznikami nie działa albo coś.
Daje na speedyshare (lipny host, ale darmowy)

http://www.speedyshare.com/files/20353614/rangi.rar

  • +
  • -
  • 4


#227378 Klasa gdy wejdzie nowy gracz

Napisane przez sebul w 20.03.2011 01:16

Żeby klasa wczytywała się od razu, należy także w "client_connect" dodać
asked_klass[id] = 0

  • +
  • -
  • 9


#223944 Item nie dla każdego

Napisane przez dRaq w 10.03.2011 23:00

Teraz mogę + dać ;]
aczkolwiek jest jeszcze jedna możliwość dania tego bezpośrednio w case itemu :D
  • +
  • -
  • 1