Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

[EasyBlock HNS] Bunnyhop unstucker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.05.2011 22:52

Bunnyhop unstucker 0.1
by diablix

Dołączona grafika

Jeżeli Twoj blockmaker posiada bloki bhop które Cie blokują (np tylko od góry), ten plugin jest właśnie dla Ciebie.
Ma za zadanie odblokować gracza który utknął w danym bycie (bloku)

Dołączona grafika

Jeżeli plugin nie działa poprawie (chociaż powinien - chyba że edytowałes kod, w takim wypadku sobie poradzisz) to znaczy że Twój blockmaker ma inną kolejność bloków. Aby to naprawić zajrzyj do .sma unstuckera i zamień

enum{
BM_PLATFORM, //A
BM_BHOP, //B
BM_DAMAGE, //C
BM_HEALER, //D
BM_NOFALLDAMAGE, //I
BM_ICE, //J
BM_TRAMPOLINE, //G
BM_SPEEDBOOST, //H
BM_INVINCIBILITY, //E
BM_STEALTH, //F
BM_DEATH, //K
BM_NUKE, //L
BM_CAMOUFLAGE, //M
BM_LOWGRAVITY, //N
BM_FIRE, //O
BM_SLAP, //P
BM_RANDOM, //Q
BM_HONEY, //R
BM_BARRIER_CT, //S
BM_BARRIER_T, //T
BM_BOOTSOFSPEED, //U
BM_GLASS, //V
BM_BHOP_NOSLOW, //W
BM_AUTO_BHOP, //X
BM_ICE_BHOP, //Y
BM_DAMAGE_BHOP, //Z
BM_NOFALLDAMAGE_BHOP, //0
BM_GLASS_BHOP, //1
BM_FENCE, //2
BM_GRASS, //3
BM_BOX, //4
BM_DUSTBOX, //5
BM_WALL, //6
BM_FLOOR, //7
BM_DELAYED_BHOP, //8
BM_SPAMDUCK, //9
BM_GRAVITY, //a
BM_TRAMPOLINELOW, //b
BM_TRAMPOLINEHIGH, //c
BM_NOCLIP, //d
BM_NOCLIP_GOD, //e
BM_NADES, //f
BM_MAGIC_CARPET, //g
BM_BOOSTER_LOW, //h
BM_BOOSTER_HIGH, //i
BM_SUPERHEAL, //j
BM_ROCKET //k
};


Na swój enum.


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 21.05.2011 10:40

Dzięki przydatny plugin
A jak to odblokowuje coś się naciska czy coś?
Czy moglbyś mi dac wersję że 360s. wyświetla się aby sie odblokowac nacisnij F i jak sie zablokowuje i naciska F to odblokowywuje
Plus za chęci.

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.05.2011 11:18

Dzięki przydatny plugin
A jak to odblokowuje coś się naciska czy coś?
Czy moglbyś mi dac wersję że 360s. wyświetla się aby sie odblokowac nacisnij F i jak sie zablokowuje i naciska F to odblokowywuje
Plus za chęci.


Tutaj automatycznie Cie odblokuje :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 21.05.2011 16:26

Czy moglbyś mi dac wersję że 360s. wyświetla się aby sie odblokowac nacisnij F i jak sie zablokowuje i naciska F to odblokowywuje/

#5 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 21.05.2011 18:04

Czy moglbyś mi dac wersję że 360s. wyświetla się aby sie odblokowac nacisnij F i jak sie zablokowuje i naciska F to odblokowywuje/


Jesteś skrypterem z tego co widzę w sygnie i takie rzeczy sam sobie nie możesz zrobić?
Dodaj taska na huda czy print chata + zrób to na binda.

Użytkownik Raku129 edytował ten post 21.05.2011 18:05

  • +
  • -
  • 1

#6 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 21.05.2011 21:16

Ok zrobione
diablix, a jak mam takie coś:

bool:isValidBlock(ent){
new szClassname[32], blockType;
blockType = pev(ent, pev_body);
pev(ent, pev_classname, szClassname, sizeof szClassname - 1);

return equal(szClassname, "bm_block") || equal(szClassname, "bcm_block") && blockType == BUNNYHOP ? true : false
}


To jak dodać do tego pare rodzajow blocka bh?
czyli:

BUNNYHOP,
NO_SLOW_DOWN_BUNNYHOP,
DELAYED_BUNNYHOP,


#7 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 22:02

TY JESTEŚ CHYBA UJEMNY OPTYMALNY, nie umiesz dodać || tam przy blockType?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#8 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 22.05.2011 08:54

No wiem że 2 znaczki się daje ale niewiem czy to
&&
czy to
||

I dlatego niewiem jak to się używa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych