Perk od levela / poziomu
Barto_12_SAS
25.07.2012
Witam - czy da się ustawić , że konkretne itemy mogą być użyte / zostaną otrzymane dopiero od konkretnego zdobytego poziomu daną klasą ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
dasiek
25.07.2012
Resetuj item w cod_item_enabled gdy gracz nie ma poziomu (cod_get_user_level(id))
Pan PrO
25.07.2012
cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) >= X) // Gdzie x to od jakiego lvlu
else return COD_STOP;
// kod
return COD_CONTINUE;
}
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 25.07.2012 12:17
dasiek
25.07.2012
może inaczej....
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) >= X) // Gdzie x to od jakiego lvl { cod_set_user_perk(id,0 0,0); // resetuje mu perk. client_print(id,print_chat,"Do tego perku jest wymagany LVL") return COD_STOP; } //ma item itp return COD_CONTINUE; }
HaDeS From HELL
25.07.2012
@CheQ nie lepiej ustawić mu jakiś inny perk zamiast go całkowicie usuwać ?
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 25.07.2012 14:01
public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) > 50) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); client_print(id,print_chat,"Poprzedni perk został zamieniony, poniewaz nie posiadasz 50 poziomu.") return COD_STOP; } //dalszy kod return COD_CONTINUE; }
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 25.07.2012 14:01
dasiek
25.07.2012
@mr.Szybcior - można ale skoro robi to randomem to teoretycznie przez całą mape będzie mu losować Tylko itemy z ogarniczenami od lvla co może scrashować serwer. Usunięcie było moim zdaniem Lepszym rozwiązaniem ale każdy pomysł jest dobry 
a i jeszcze
To nie jest codowy natyw - wywali chyba błąd. trzeba zmienić na cod_set_user_perk

a i jeszcze
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
To nie jest codowy natyw - wywali chyba błąd. trzeba zmienić na cod_set_user_perk
HaDeS From HELL
25.07.2012
no tak na szybko kopiowałem to z silnika coda, tak żeby dać przykład jak to może zrobić.
ale fakt to małych namysłach myślę, że twój pomysł bd lepszy ;]
ale fakt to małych namysłach myślę, że twój pomysł bd lepszy ;]
Barto_12_SAS
26.07.2012
Czyli CheQ'a pomysł najlepszy ? Znaczy najstabilniejszy dla serwera ?
dasiek
26.07.2012
możesz też zmodyfikować natyw rejestracji perku aby była w nim informacja od jakiego lvla ma być - mojego sposobu nie sprawdzałem - ze wstępnych informacji mysle że będzie ok.
Barto_12_SAS
26.07.2012
Ok , dzięki wielkie
A tak z offtop , abynie zaśmiecać forum : można jakoś przerobić PTB aby dodtakowo sprawdzał poziomy klas na codzie ( aby zapobiec grze kilku z wyższym lvl na początkujących ) ?
A tak z offtop , abynie zaśmiecać forum : można jakoś przerobić PTB aby dodtakowo sprawdzał poziomy klas na codzie ( aby zapobiec grze kilku z wyższym lvl na początkujących ) ?
Barto_12_SAS
27.07.2012
Wynik kompilacji według sposobu CheQ
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Expected token: ",", but found "-integer value-" on line 26 Warning: Expression has no effect on line 26 Warning: Expression has no effect on line 26 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 26 Error: Invalid expression, assumed zero on line 26 Error: Too many error messages on one line on line 26 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Komputer.PAJEWSKI-B23A3A\Pulpit\fantasy mod\itemy\po\adept.amx (compile failed).
Barto_12_SAS
28.07.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Pasywnosc Wiezy"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 1250 Zdrowia oraz tracisz 95 kondycji"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_level(id) >= 100) // Gdzie x to od jakiego lvl { cod_set_user_perk(id,0 0,0); // resetuje mu perk. client_print(id,print_chat,"Do tego perku jest wymagany 100 LVL") return COD_STOP; } cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-95); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1250); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+95); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1250); }
HaDeS From HELL
28.07.2012
heh zamień
na
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 28.07.2012 22:01
cod_set_user_perk(id,0 0,0); // resetuje mu perk.
na
cod_set_user_perk(id,0,0,0); // resetuje mu perk.
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 28.07.2012 22:01
Barto_12_SAS
29.07.2012
Ok , sprawdzę idam wam znać , a jeśli ktos mógłby powiedzieć za co odpowiada te ostatnie 0 w nawiasach ?
dasiek
29.07.2012
Barto_12_SAS
30.07.2012
Niesetety przedmioty się pojawiają , nie są kasowane - jedynie ich moc nie jest skuteczna
EDIT: Zamiast "," postawiłem "."
Zaraz naprawię i zdam wam raport
Użytkownik SAS edytował ten post 30.07.2012 07:03
EDIT: Zamiast "," postawiłem "."

Zaraz naprawię i zdam wam raport
Użytkownik SAS edytował ten post 30.07.2012 07:03
TomekLex
30.07.2012
Witam przepraszam że tu pisze ale nigdzie nie moge znajść pomocy czy cheq lub jakiś pro's pomóc mi ?
http://amxx.pl/topic...u-klas-cod-mod/
I dzięki wam za ten temat bo juz wiem jak zrobic klase od levela
http://amxx.pl/topic...u-klas-cod-mod/
I dzięki wam za ten temat bo juz wiem jak zrobic klase od levela

Barto_12_SAS
01.08.2012
Ten wariant jest tak "w pół niedziałający" - perki się pojawiaja ale ich moce nie działają
