
Zamiast standardowej bomby mamy dziewczynę, która przy rozbrajaniu zaczyna tańczyć na rurze.



To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kavi76 nie posiada znajomych
Napisane przez White
w 18.02.2019 19:50
Napisane przez darnoK^
w 08.01.2019 15:42
Napisane przez One ShooT
w 08.01.2019 10:14
Napisane przez sebul
w 01.02.2011 19:02
To mogłeś wrzucić, przecież to nawet wysilać się nad tym nie trzeba.ta to prawda myślałem nad tym i w końcu to zrobiłem u sb ale nie chce mi sie tu wrzucać ;d
Wcześniej się już domyśliłem, ale jak już pisałem post, to pomyślałem, że i to się także komuś przyda. A co do renderingunie żeby gośc świecił (render) tak jak fireshield
a nie screenfade
enum {
Flag_Ignite = 0,
Flag_Hooking,
Flag_Rot,
Flag_Dazed,
Flag_Illusion,
Flag_Moneyshield,
Flag_Teamshield,
Flag_Teamshield_Target,
num_of_flags
}
enum {
Flag_Ignite = 0,
Flag_Hooking,
Flag_Rot,
Flag_Dazed,
Flag_Illusion,
Flag_Moneyshield,
Flag_Teamshield,
Flag_Teamshield_Target,
Flag_Zamroz,
num_of_flags
}
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10)
if(HasFlag(id,Flag_Zamroz)) set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderFxNone, 10)
if(DemageTake[id] == 0) {
DemageTake[id] = 1;
set_speedchange(id);
new data[3];
data[0] = 5; // obrazenia, tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
data[1] = attacker;
data[2] = weapon;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3, "b");
}
if(DemageTake[id] == 0) {
DemageTake[id] = 1;
AddFlag(id, Flag_Zamroz);
set_speedchange(id);
set_renderchange(id);
new data[3];
data[0] = 5; // obrazenia, tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
data[1] = attacker;
data[2] = weapon;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3, "b");
}
public funcReleaseVic(id) {
DemageTake[id] = 0;
remove_task(id+GLUTON);
}
public funcReleaseVic(id) {
DemageTake[id] = 0;
remove_task(id+GLUTON);
RemoveFlag(id, Flag_Zamroz);
set_renderchange(id);
}
public ResetHUD(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
RemoveFlag(id, Flag_Zamroz);
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield) || HasFlag(id,Flag_Rot) || HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target) || HasFlag(id,Flag_Illusion))
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield) || HasFlag(id,Flag_Rot) || HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target) || HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Zamroz))
Napisane przez DarkGL
w 20.11.2011 22:51
public toucharrow(arrow, id) { new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner) new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy) if(is_user_alive(id)) { if(kid == id || lid == id) return entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id) new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg) entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0) if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return Effect_Bleed(id,248) bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0) ExecuteHam(Ham_TakeDamage,id,kid,kid,dmg,(1<<1) | (1<<12)) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) if(dmg<30) remove_entity(arrow) } }
Napisane przez Miczu
w 21.03.2009 16:33
Diablo Mod 5.9l
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
diablo_sql_host diablo_sql_user diablo_sql_pass diablo_sql_database diablo_sql_table
/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda) /pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć) /czary (pokazuje menu z statystykami) /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia) /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach) /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę) /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.) /drop (wyrzuca przedmiot) /savexp (zapisywanie doświadczenia) /klasy (wyświetla opis postaci)/gracze - już naprawione
Nowosci:
-Naprawdę dużo optymalizacji-mnich - mur (5s) -mag - fireball (5s, 3s jak ma stafa) -zabojca - niewidzialnosc z nozem (10s) -paladyn - golden bullet, +2 nabój w magazynku co daje instant hs (10s) -lowca - gratis HE (5s) -necro - pochłanianie zwłok wroga dla 20 hp -ninja - +50 do speeda (10s) - barba - odbija +2 naboi od niego (5s)-wybór jakie klasy można wybrać
WAŻNE
dbmod +5.8 potrzebuje amxx'a 1.8.1 do poprawnego działania (wcześniejsze wersje maja błąd w bibliotece obsługujacej sql'a i w efekcie pojawiają sie crashe)
Napisane przez FarGoosiek
w 10.01.2014 12:45
new ilosc_fal[33];
public plugin_precache()
precache_sound("diablo/warcry.wav");
public ResetHUD(id)
if (is_user_connected(id))
ilosc_fal[id]=1;
public fala_odepch(id) { if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--; new origin[3], dist = 350 get_user_origin(id, origin) emit_sound(id, CHAN_STATIC, "diablo/warcry.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2]) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2] + dist) write_short( sprite_white ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 6 ) // life write_byte( 80 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 0 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //brightness write_byte( 0 ) // speed message_end() new entlist[33], Float:forigin[3] IVecFVec( origin, forigin ); new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (pid == id || !is_user_alive(pid)) continue if (get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue new vOrigin[3]; new Float:gfOrigin[2][3], b; entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]); entity_get_vector(0, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]); get_user_origin(pid, vOrigin); /// for(b = 0; b <= 2; b ++) { gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; gfOrigin[1][b] +=30; gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25; } entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]); change_health(pid,-40,id,"") message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(0); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]); write_coord(vOrigin[0]); write_coord(vOrigin[1]); write_coord(vOrigin[2]); write_short(sprite_lgt); write_byte(1); write_byte(5); write_byte(2); write_byte(20); write_byte(30); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); message_end(); } return PLUGIN_HANDLED; }
public client_PreThink ( id )
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) }
To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){ fala_odepch(id) }
change_health(pid,-40,id,"")
jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350
tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
siła odrzutu zależna od inteligencji
Napisane przez Hiroshima
w 03.12.2011 21:33
Napisane przez dog_1
w 15.11.2012 16:41
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Hunter) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
if(totemstop[id] == 1) speeds -= 9250
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
Napisane przez GuTeK
w 07.02.2009 16:53
/************************************************* * To jest plik konfiguracyjny, proszę * wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj * * Szczególy na http://amxx.pl * * Credits: * GuTeK * Miczu *************************************************/ /*------------------------------------------------ Info: $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql $dbpassword hasło do loginu bazy mysql'a $dbname nazwa databasy w mysqlu $dbhost ip serwera na którym jest wasz server mysql $dbtable nazwa tabeli w bazie danych $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku $amdlogin - login do panelu admina $admhaslo - hasło do panelu admina ------------------------------------------------------*/ $dbuser = "root"; $dbpassword = ""; $dbname = "test"; $dbhost = "localhost"; $dbtable = "dbmod"; $ile = "150"; $admlogin = "test"; $admhaslo = "1";i zmieniamy wartości na takie jakie my mamy.
Napisane przez NUkz
w 24.09.2012 17:03
-Ilość kawałków : 39
-Typ dźwięku : MP3
-Długość utworów : 14-17 sek.
1.Wideboys vs. Knife Party Ft. Breathe Carolina (Reyes King Mashup)
2.Alexandra Stan - Lemonade (Cahill Club Mix)
3.Arti S pres. Jordan & Baker - Millions (Arti S Remix)
4.Avicii - Fade Into Darkness (Teh Noizee Remix)
5.C-Bool - Would U Feel (Jake Revan 2012 Bootleg)
6.Chuckie & Promise Land feat. Amanda Wilson - Breaking Up (2Brains 'Hall' Bootleg)
7.Daisy Hicks - Electric Love (Bodybangers Extended Mix)
8.Daleri - Touche! (Original Mix)
9.Danceboy vs. Cary August-Drive by (Tale Dutch Cub Remix)
10.Dancecom Project - Turn Up The Love (Extended Bootleg)
11.Dj Lhasa - Giulia (Daan'D & Jessie M Bootleg)
12.EDX & Nadia Ali - This Is Your Life (Leventina Remix)
13.Faruk Sabanci feat. Josie - Wake Up (Original Mix)
14.Flo Rida - Let It Roll (Dany Lorence Bootleg)
15.Flo Rida ft. Jennifer Lopez - Sweet Spot (TAITO Bootleg)
16.Gianni Togni - Giulia (ElectroShoot & Armani S Bootleg)
17.Kate Project - Wide Awake (A. R. Remix)
18.Lacuna - Celebrate the Summer (Money-G Remix)
19.Laidback Luke & Polina & Angger Dimas - Night Like This (Vandalism & Mr Fluff Remix)
20.Let's Go Project - Yeke Yeke ( Kuba S & Fisher Remix )
21.Loreen - Euphoria (Dendix Bootleg)
22.Mario Bischin - Macarena (Danny Rush Bootleg)
23.Mauro - Buona Sera Ciao Ciao (Richie Madano Remix)
24.Michael Mind Project Feat. Dante Thomas - Nothing Lasts Forever (Club Mix)
25.Michael Woods & Sheldon vs. Bloody Beetroots vs. Katy Perry - Part Of Goodbye, Rocksteady! (Kids At The Bar Round 'Em Up Edit)
26.Monika Brodka- Varsovie (Waveshock Dancefloor Remix)
27.Natasha Thomas - Save Your Kisses For Me (Music Brother & Mad Matt Remix)
28.Of Monsters and Men - Little Talks (ElectroShoot Remix)
29.RAFAL BRZOZOWSKI - Tak Blisko (Crouzer Remix)
30.Whistle(ElectroShot Remix)
31.Rico Bernasconi feat. Natalie T. & Sommer K. - Party In Mykonos (Rico Bernasconi & Jonez Remix)
32.Scooter - Maria (I Like It Loud) (TAITO Bootleg)
33.Train - Drive By (Slayback & ElectroShoot Remix)
34.Verona - La musica (Daan'D & Dj Sequence Bootleg)
35. Bastian Van Shield & Baby Brown - Look At You (Original Mix)
36.Nadia Ali - Pressure (Amperes Dutch Remix)
37.Sweet Nothing (Mikael Wills Bootleg)
38.Sultan & Ned Shepard Vs. Thomas Sagstad Ft. Dirty Vegas - Somebody to Love (dBerrie Remix)
39.Godlike Music Port - Jambo jambo jambo (Extended mix)
Download:
Zippyshare.com - Round Sound's by aRRow vol.2.rar
Dzięki za pobranie paczki <ciach!>
Napisane przez Death_Player
w 29.06.2010 06:32
public client_connect(id)
// reset_item_skills(id) - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0
player_lvl[id] = X
player_point[id] = X
player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
player_point[id]-=X
public reset_skill(id)
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1
Napisane przez Juma
w 30.08.2010 11:23
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Wymuszacz" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Juma" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(15.0, "wymus",0, _, _, "b"); set_task(17.5, "wymus2",0, _, _, "b"); } public wymus() { client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400"); } public wymus2() { client_cmd(0, "cl_backspeed 400"); }
Napisane przez Szyfrant
w 14.03.2012 21:49
AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO
/EDIT (23.08.2012)
Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.
Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.
Pobieramy paczkę, link poniżej
AMXBans MIX (AMXX.PL).zip 3,38 MB 9930 Ilość pobrań
AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web
W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki
[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb
[Fix] Thread worker was unable to start - sebul
Dodałem również poradnik:
[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"
Instalujemy i z tej strony tyle.
Teraz druga rzecz, najważniejsza.
Otwieramy plik dproto.cfg
Odnajdujemy te linijki:
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] ) cid_NoSteam47 = 8 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] ) cid_NoSteam48 = 10
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] ) cid_NoSteam47 = 4 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] ) cid_NoSteam48 = 4
Napisane przez
Koniarek
w 09.12.2011 19:17
stock const maxAmmo
new const co_ile[] = { 1, 20, 40, 80, 160 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];
public skilltree(id)
[Szybciej biegasz]
^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i
,player_dextery[id]
, co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
public skill_menu(id, key){
new max_skill=Max statystyk
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
format(text, 512, "\yWybierz Staty - \rPunkty: %i^n^n\y1. \wInteligencja \r[%i] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n\y2. \wSila \r[%i] \d[Wiecej zycia o %i]^n\y3. \wZrecznosc \r[%i] \d[Mniejsze obrazenia o %0.0f%%]^n\y4. \wZwinnosc \r[%i] \d[Szybciej biegasz]^n^n\y5. \wIle dodawac: \r%i"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_damreduction[id]*100,player_dextery[id], co_ile[szybkosc_rozdania[id]])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=Max Statystyk
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(key)
{
case 0:
{
if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_intelligence[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_strength[id]+=ilosc;
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_agility[id]+=ilosc;
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
player_point[id]-=ilosc;
player_dextery[id]+=ilosc;
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}